GPL-otsikko (uusi)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hënkka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jos klo 20 pitää kutinsa niin mikä jottei, voishan sitä tulla radan tukkeeksi...

Spa kuullostaapi ihan hyvältä...kai.
...ja nyt lumitöihin hetkeks niin saa hyvän lämmön päälle :D

joo, Span harkat alkaa 20.00

osoite: f1forumgpl.dns2go.com

siis jos Jeren serveri on päällä. pystyykö joku hostaamaan jos ei ole?

Dominic hostaa. harkat alkaa 20.15.
spa, intermediate, long race, 45 min harkat

Pakko oli loggautua pihalle koko pelistä kun moottorin äänet taas katosi. Ongelmaan ei auta muu kuin pelin re-start, ja sitten jo myöhästyinkin itse kisasta, ei voi mitään!! :(

Ärsyttävä bugi, joka liittyy jotenkin grafiikan pätkimiseen, mutkun ei keksi mikä avuksi...

Enpä ehtinyt ekaan kisaan. Vieläkö tänään ajetaan?

Saattaisi olla hyvä että starttiaika olisi vakio, ei tarvisisi käydä täällä forumilla jatkuvasti kuikuilemassa.

Originally posted by Pekpoy:
<STRONG>No voe. Tokasta ruudusta startissa kärkeen ja eroa taaksepäinkin ehti jo kasvaa mukavasti, ja sitten disconnect... Huoh..</STRONG>

Ero oli juuri mukavasti supistumassa, kun häivyit. ;) Perkele noita disconnecteja, ois tullu hyvä matsi.

Originally posted by akim:
<STRONG>Enpä ehtinyt ekaan kisaan. Vieläkö tänään ajetaan?

Saattaisi olla hyvä että starttiaika olisi vakio, ei tarvisisi käydä täällä forumilla jatkuvasti kuikuilemassa.</STRONG>

Kyllähän tuo suht vakiona on nyt ollu, että n. 20.00 alkaa treenit ja kisa n. 21.00. Ja siinä ne on hyvä pitää.

[ 19-12-2001: Message edited by: Henkka ]

Kisassa tuli vissiin varaslähtöjä ja sen takia hylkäyksiä? Spa:ssa on startti alamäkeen, joten auto saattaa liikahtaa siirryttäessä lähtöruutuun. Itse painan aina jarrun pahjaan ennen ruutuun siirtymistä ja nostan sen vasta kun saan vaihteen päälle. Jos varaslähtö tulee, niin varikolle pitää mennä kärsimään tensekönd-penaltti.

f1gpl2.gif

Mä luulin että toi Pit in tulee vasta viimesellä kierroksella ja Ferrari tyyliin voin tulla maalilinjan ylityksen jälkeen kärsimään rangaistuksen varaslähdöstä jossa tipuin yhden sijoituksen. Olisin pitänyt Henkan takanani =)

Originally posted by Henkka:
<STRONG>Ero oli juuri mukavasti supistumassa, kun häivyit. ;) Perkele noita disconnecteja, ois tullu hyvä matsi.</STRONG>

Heh. Kumma kun Watkinsissa ei ollut mitään ongelmia yhteydessä, eikä muutenkaan ole netissä pelatessani ollut.

Millonkas jatketaan? Onko mahdollista ajaa semmoisia ratoja, jotka eivät ole pelin alkuperäisiä, esim. Snetterton tahi Goodwood? Jos ei niin ehdotukseni seuraavaksi kisaksi on Monaco tai Rouen.

tota.. anteeks jos oon hölmö mut mikä peli teillä on kyseessä nyt? grandprix legends?