GPL videot

Arcanum

Jonkin kakkosnikki
Sijainti
Hämeenlinna
Tee Ahvenisto.

olen kuullut sen olevan eräiden toivomuslistalla. :D

Jos kiinnostus herää, niin voin tarpeen vaatiessa käydä valokuvaamassa radan. :)

Viimeksi muokattu:

Pasi73

Well-known member
Sijainti
Ilmajoki
Arcanum sanoi:
Jos kiinnostus herää, niin voin tarpeen vaatiessa käydä valokuvaamassa radan. :)
Sori, ei heränny. Jos teen radan, niin tuo mun esittämä rata olis vain 15min ajomatkan päässä mun kämpästä.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Jonkun verran kenttiä muihin peleihin suunnitelleena ja tehneenä totean vain että, ku lähtee hommaan tosissaan eikä lopeta heti jos joku juttu ei onnistu, niin kyllä ne rata- tai kenttäeditorit oppii.

Kenttäsuunnittelu oli ja on ainaki todella hauskaa. Uskoisin että ratojen tekeminen on myös pirun mukavaa hommaa. Jonkin verran varmaan tarvittee tietoa polygonien käyttäytymisistä? En ole varma, on editorikohtainen juttu. Monimutkaisemmissa muodoissa nuo rajoitukset tuli vastaan ainakin Half-life-kenttien kanssa.

Nojoo... ZEMII KUITENKIN! :thumbup:

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Nii ja eka kerralla varmaan tekee paljon virheitä... tuo kenttäsuunnittelukin alkuvaiheessa on varmaan aika iteratiivista (olikohan tuo se oikea sana) toimintaa. Eli toistoa, toistoa... Tekee sen kentän niin kauan uusiksi kunnes on tyytyväinen. Eka versio succaa ihan varmasti. :)

Nojoo... ->

abc

DNF
Joo Dominicin kanssa samoilla linjoilla.

En nyt saa päähäni mikä peli se oli, mutta joskus oli joku peli, joissa ratojen tekeminen oli paljon mukavampaa kuin itse pelaaminen

*miettii*

Kanzo

Totaalirankka
Sijainti
Helsinki
Arcanum sanoi:
Tee Ahvenisto.

olen kuullut sen olevan eräiden toivomuslistalla. :D

Apparahan on melkein valmis - hieno beta on ollut ajettavissa jo iät ja ajat. Taisin viimeksi kysellä Kaskian Jussilta talvella, että joko saa pian rataa jakoon, mutta Jussilla oli ollut kiireitä. Toivotaan, että valmista tulee joskus.

Pasi73

Well-known member
Sijainti
Ilmajoki
Tuota mäkin muistelin... enpä kehdannu alkaa korjaamaan Arcanumin ehdotusta. ;)

Arcanum

Jonkin kakkosnikki
Sijainti
Hämeenlinna
Trelvid Studiosin ensimmäinen tuotos! Kyseessä on ensimmäinen sarjamuotoinen GPL-video ja se käsittelee Trellet.net sarjaa ja kiinteänä osana sitä olevaa GPL:ää.

http://mursu.net/gpl/Trelleruutu_S1E1.wmv

Sitten vielä perään kuulutus! Olen hukannut GPL-videon, jonka tahtoisin itselleni, jollain vanhalla forumgeplistillä se varmasti lienee tallella, joten olisi mahtavaa saada se. Video oli pasin tekemä ja siinä oli aiheena minun toilailut Mexicossa jossain 2.div kisassa, musiikkina oli näitä polkuja tallaan kai viimeiseen asti.

Pasi73

Well-known member
Sijainti
Ilmajoki
Mukavia wilmejä nuo oli, ja kiitos että sain ne nähdä. :ahem:

ps. ainahan minä löydän jostain parannettavaa tms. :nope: ... niin nyt kiinnitin huomiota autojen ja renkaiden ääniin, voisko niitä koittaa päivitellä paremmaksi kun autojen ja ratojen graffat oli jo nyt viimeisen päälle hienot? :)