GPL videot

mh_84

Well-known member
Muutamia rFactor videoita joita olen väsännyt.
Klik

Saatanpa osallistua tuohon teidän kauteen (mikäli mukaan vielä mahtuu), jos en taivu ja liity Flogin vastaavaan..

Viimeksi muokattu:

burb

.
mh_84 sanoi:
Klik
Pitkästä aika tsekkasin tämänkin toikin. Kyllä kannatti.
Aivan helkkarin hieno meininki oli tuossa ETCC @ Sardian Heights -videossa.
Muutenkin hienoja pätkiä.
Nyt tekee mieli viimeinkin aktivoida koko versio tuosta rFactorista...

Edit: Mitä tuossa F1 CTDP 2005 @ Montrealissa tapahtuu Hondalle n. 1min 21s kohdassa?
Takaripustukset hajoaa? Takarengas tyhjenee?

Edit2: Hienoa että olet viitsinyt tyrkätä YouTubeen noita alkupään videoita,
vähän tietysti harmittaa loppujen videoiden kohdalla odotella RapidSharen limiittirajoitusten takia tunti että saa seuraavan ladattua...:eek: :thumbfh:

Viimeksi muokattu:

mh_84

Well-known member
burb sanoi:
Pitkästä aika tsekkasin tämänkin toikin. Kyllä kannatti.
Aivan helkkarin hieno meininki oli tuossa ETCC @ Sardian Heights -videossa.
Muutenkin hienoja pätkiä.
Nyt tekee mieli viimeinkin aktivoida koko versio tuosta rFactorista...

Edit: Mitä tuossa F1 CTDP 2005 @ Montrealissa tapahtuu Hondalle n. 1min 21s kohdassa?
Takaripustukset hajoaa? Takarengas tyhjenee?

Edit2: Hienoa että olet viitsinyt tyrkätä YouTubeen noita alkupään videoita,
vähän tietysti harmittaa loppujen videoiden kohdalla odotella RapidSharen limiittirajoitusten takia tunti että saa seuraavan ladattua...:eek: :thumbfh:
Moottori siinä paukahtaa ;) Kuten tunnettua kaudella 2005.. AI taitaa vain ohjata sen sivuun noin äkkinäisesti..

On ollut tarkotuksena uppia noita vähän eri paikkoihin. Teen sen jahka ehdin.. Kannattaa todellakin aktivoida rF. Itse ostin sen heti kun se tuli, enkä ole hetkeäkään katunut. Jos joku peli on joskus ollut hintansa arvoinen, se on rF. Lähes kaikki mahdolliset autoluokat alkaa pikkuhiljaa löytymään ja hyvien modien määrä on jo huima. Ja pelintekijöiden tuki on ennenkuulumatonta, heitä oikeasti näkee forumeillakin.. :eek!: Heiltä on myös tasaiseen tahtiin tippunut lisää ilmaista sisältöä, enkä usko että se on vielä loppunut.
Kannattaa ehdottamasti tsekata GP1979 modi, aivan uskomaton. Ja todella hyvä multiplayerissäkin. F1 2005 ei aina ole niin nautittava kokemus onlinessa, sillä hyvien kuskien löytäminen niin nopeatempoiseen kisailuun on aina hiukan vaikeaa ;)

Ai niin, suurin osa noista pätkistä on muuten onlinekisoista. Nettikoodi on parasta mitä tällä hetkellä autosimuista löytyy..

Viimeksi muokattu:

Arcanum

Jonkin kakkosnikki
Sijainti
Hämeenlinna
mh_84 sanoi:
Klik

Saatanpa osallistua tuohon teidän kauteen (mikäli mukaan vielä mahtuu), jos en taivu ja liity Flogin vastaavaan..
Vapaita paikkoja toki löytyy, 1 kipale ykkösdivarissa ja 2 kakkosdivarissa. kannattaa rekata boardille ja kattella. Koska oot ajanu rFactoria noinkin pitkään, niin kannattaa varmaan tähytä tota ykkösdivarin puolta.

NS

Well-known member
Sijainti
Esmoo
mh_84 sanoi:
Tekasinpa uuden rFactor-videon. Tällä kertaa F1-kaudesta 2006 ja Schumin lopettamisesta.

http://koti.mbnet.fi/tff
Tää oli jotenki päässy luiskahtamaan ohi silmien... Kylläpä oli hiton hyvin toistettu tutun näkösiä tilanteita. On varmaan saanu hetken noita hinkata? :) Ei tuu maikkelia tai viime vuotta ihan kauhee ikävä, mutta videolle on kyllä paikkansa. :thumbup:

*wruuum*

Well-known member
mh_84 sanoi:
Tekasinpa uuden rFactor-videon. Tällä kertaa F1-kaudesta 2006 ja Schumin lopettamisesta.

Tulipa katseltua ensimmäisenä tuo Monzan onboard sivuiltasi ja täytyy sanoa että todella hienoa työtä, musa, äänet, kuvakulmat, kaikki. Pitääpä katsoa muutkin, jatka samaa rataa. :alppu:

mh_84

Well-known member
Kiitos kiitos.
Pitäisköhän forumille saada jo uusi autosimu-osasto :cool:

mh_84

Well-known member
Nyt olis taas uutta videota, 2007 F1:stä tällä kertaa.

Edit: Ja niin tuo modi on FSONE kera 2007 skinpack, ihan hyvä modi. Ei pärjää CTDP F1 2005:lle tosin, varsinkin jos tykkää AI:tä vastaan ajaa, sillä valitettavasti kaikki autot ovat kuta kuinkin samanlaisia tehoiltaan ja käyttäytymiseltään :(

Viimeksi muokattu:

Pasi73

Well-known member
Sijainti
Ilmajoki
Kiitos linkistä/vihjeestä... pitänee katsoa nuo videot tuossa syksymmällä jos saan aikaiseksi muuttaa mun nettiyhteys taas vähän nopeammaksi. Nyt on vaihteeksi 256/256 -letku.. heh heh, on tää kuitenkin paljon nopeampi kuin se modeemi mikä mulla oli, kun kisasin niitä mun ekan kauden ForumGPL kisoja. :D