GPL videot

abc

DNF
N1ko: onko Natural Phenomena -video saatavilla jossain?

NS

Well-known member
Sijainti
Esmoo
Tällain kokeiluluontonen juttu taas. Ei vielä oo ihan tyydyttävä, mutta ehkä pienellä lisäsäädöllä... Siis kesäsarjan Rouenin kisasta omat ratkasuhetkeni filmed in amazing Panovision™: saeaetoe.avi
(terveisiä PekPoylle ja Torolle doubtful )

NS

Well-known member
Sijainti
Esmoo
Okei... päivitin ton saeaedoen. Nyt se on ehkä "matemaattisesti vähän oikeemmanlainen kompromissi kolmeen suuntaan osottavista kameroista". Nenä kiinni ruutuun vaan... Ja ne joille 172° näkökenttä ei riitä, miten ois kylmähermoinen väistöliike 300° näkökentällä: pano300.avi. Hahmottakoon ken taitaa... Ku sais ruudun vielä käpristettyä sylinteriks pään ympärille...
Joo, vois ehkä lopettaa weirdoilun ja opetella taas ajamaan... :rolleyes:

Hënkka

Guest
Kerropas Niko millä näppäinyhdistelmällä tuo aste -merkki syntyy. :confused:

Wilpuri

Senile Member
Sijainti
hki
Alt-näppäin pohjaan ja näppäimistön oikeasta laidasta numeronappuloista naputtelet 248 samalla kun pidät sitä alttia pohjassa ja sitten vain alt-näppäin pois pohjasta (num lock tulee olla päällä)

NS

Well-known member
Sijainti
Esmoo
No hwittu... Mä kirjotin °... :D

<small>[ 11-08-2002, 22:40: Message edited by: NS ]</small>

NS

Well-known member
Sijainti
Esmoo
Pasi73:
Tein kokeilu mielessä videon jossa on minun GPL-pelissä olevat Eaglen ajoäänet ...
Siisti kierros ja hyvät on äänet. Itse käytän samaa... Vielä kun otat sen skid-soundinkin tuolta: http://koti.welho.com/nstenber/goo/theesoundpack.zip niin sitten on hyvä. :D

Nyt pitääkin sitten suorittaa pientä ajovertailua... :p

<small>[ 17-08-2002, 13:34: Message edited by: NS ]</small>

Pasi73

Well-known member
Sijainti
Ilmajoki
WAU!!!

Kiitos Niko tosta replystä. En oo tiennyt että tuo on mahdollista GPLRA-ohjelmalla, nyt tiedän... kiitti :D

Samoin kiitti tosta äänipakusta. wink

NS

Well-known member
Sijainti
Esmoo
Ken teki asian harvinaisen selväksi... wink
Lisäksi Ken vaihtaa vaihtetta kierroksella varmaan 10 kertaa vähemmän ku minä... :(

Mut asiaan. Talvella on kaiketi tulossa uusi GPL Rally suurempana ja hienompana kuin koskaan. Tällä kertaa ois kiva saada Suomi-edustusta enemmän. Luulisi veren vetävän... :) Yritän myös itse ehtiä mukaan.
Täällä asiasta enemmän. Tässä vielä promootioksi pätkä mun ainoasta ek-voitosta:gpl_rally_2_promo.avi