Sitä mäkin aloin heti miettimää et onks sil Stepneyllä jotain hyviäkin kavereita jotka ovat juonessa mukana :jaska:äxä sanoi:Kuka siellä Feffellä vieläkin sabotoi laitteita???
Sitä mäkin aloin heti miettimää et onks sil Stepneyllä jotain hyviäkin kavereita jotka ovat juonessa mukana :jaska:äxä sanoi:Kuka siellä Feffellä vieläkin sabotoi laitteita???
Vaikka näin olisikin, niin hätä kyllä on. Vara-autoon ei voi siirtää aiemmat säädöt napin painalluksella. En usko että vara-autolla Kimi pääsee kolmen sakkiin..... (toivottavasti olen väärässä)Rusina sanoi:Jos ei moottori vaurioitunut, niin ei sinänsä hätää..moottorin ehtii kyllä vaihtaa vara-autoon.
Vai onkohan Stepney ylipäätään? Jospa herra puhuu totta.Timppa78 sanoi:Sitä mäkin aloin heti miettimää et onks sil Stepneyllä jotain hyviäkin kavereita jotka ovat juonessa mukana :jaska:
Näin kai se on pakko tehdä, riskinä silloin ulosajo likaisella radalla. Ja mäcit toimii, voittais edes massa mestaruuden niin ei ottaisi päähän niin paljon..lahtiska sanoi:Veikkaan että kimi ajaa ainakin kaksi vetoa aika-ajon eka osassa. lähtee varmaan heti radalle.
Mua vituttais vielä enemmän jos Massa veis mestaruuden, sillonhan se olisi selvää että Ferkku alkais tulevaisuudessa panostaa Massaan.hikkaveks sanoi:voittais edes massa mestaruuden niin ei ottaisi päänän niin paljon..
Räikkönen on pian uusi Juha Mieto. Aikansa paras hiihtäjä joka ei koskaan saavuttanut henkilökohtaista maailmanmestaruutta/olympiavoittoa. :thumbdownDevice sanoi:Oikeesti nyt alkaa tuntumaan siltä että Kimillä on kirous päällä, ei voi aina sattua yhdelle miehelle noin paljoa.
höpöhöpö, kyllä palkkatuloissakin nähdään kuka on ferrarin tulevaisuus. Ei ferrarin johto nyt niin tyhmää ole ettei ottaisi teknisiä vikoja huomioon kun arvioi ajajien taitoja.Device sanoi:Mua vituttais vielä enemmän jos Massa veis mestaruuden, sillonhan se olisi selvää että Ferkku alkais tulevaisuudessa panostaa Massaan.
OT: ei Mieto mikään aikansa paras hiihtäjä ollut.Jason Voorhees sanoi:Räikkönen on pian uusi Juha Mieto. Aikansa paras hiihtäjä joka ei koskaan saavuttanut henkilökohtaista maailmanmestaruutta/olympiavoittoa. :thumbdown
Tätä kirousta minä mietin jo kaksi vuotta sitten.
Näin taitaa olla ja tän kuden mestari on Massa.Rusina sanoi:Se on sitten Massa joka tällä kaudella voi taistella jotenkuten McLareneita vastaan mestaruudesta, mutta eiköhän mestaruus ratkota Alonson ja Hamiltonin kesken
Niin jos Laren hylätään sarjasta, muuten ei Massalla ole mahiksia.Doubtful sanoi:Näin taitaa olla ja tän kuden mestari on Massa.
No jos oikeasta epäonnen soturista puhutaan niin kyllähän se Mark Webber on, missä tahansa tallissa on niin koneet ei kestä ja keskeytyksiä satelee ilman omaa syytä. Viime vuoden Williams oli kaiken huippu.Device sanoi:Oikeesti nyt alkaa tuntumaan siltä että Kimillä on kirous päällä, ei voi aina sattua yhdelle miehelle noin paljoa.
Joo ei se moottori varmaan ole ongelma, vaan säädöt. Onkohan ne nyt sitten vara-autossa kohillaan, toivottavasti..Rusina sanoi:Jos ei moottori vaurioitunut, niin ei sinänsä hätää..moottorin ehtii kyllä vaihtaa vara-autoon.