Grand Prix 2

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Tekisi mieli ehdottaa jotain paremmin ohjelmoitua ja muutenkin realistisempaa peliä, mutta en viitsi. :rolleyes:
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
formulastara sanoi:
Mulla on gp3:n kanssa ongelma. Välillä peli kaatuu ihan omia aikojaan. Rompussa ei juuri ole naarmujakaan. Cd:ssä on kopioesto, joten en voi kopsataan peliä :nope:

Lisäksi Seivattua hotlappia ei millään saa ladattua, vaan peli kaatuu joka kerta, kun sellaista yrittää avata. Help!!!
Jos käyttöjärjestelmäsi on Windows 2000 / XP, niin Hotlap-juttu johtuu siitä. Bugi on siis kyseessä, eikä korjausta olemassa käsittääkseni. Muistelen, että minulla satunnainen törmäily johtui näytönohjaimen ajureista ja vielä niin, että palaamalla vanhempiin ongelma poistui. Kannattanee myös kokeilla, onko samaa ongelmaa muiden pelien kanssa pidempään pelaillessa, eli voisiko ongelma olla laitteistossa pelin sijaan.

Edit lisäänpä nyt vielä, että XP:n kanssa on monilla ollut ongelmia ja että peli ei ilmeisesti ole ihan täysin yhteensopiva, mikä voi aiheuttaa periaatteessa kaikkikin ongelmasi. Google kertonee lisää jos keksii kivoja hakusanoja aiheesta.
 
Viimeksi muokattu:

Porttilan Laki

Well-known member
Liittynyt
27.2.2006
Viestit
555
Legendaarinen peli, jota olen etsinyt. Kaverin kanssa oli tapana vain katsoa kisoja, vaihtaa kuskien nimit omiksi nimiksi. Muistin kuinka minun Benetton ajoi kärjessä ja ohitettavana oli Simtek (Kuskin nimi oli vaihdettu kaverin nimeksi). Benetton ja Simtek törmäsivät ja reaktioni oli hyvä: "EIIH!". Tuota on tullut edelleenkin tullut naureskeltua. Harmi vain, että kaverillakaan ei peliä ole enää.
 
Ylös