Antsa Rieppo
Well-known member
Krillataan uunin crillivastuksella tänään illalla.
Jaa.Näköjään jotkut katsovat grillikauden aloituspäivän kalenterista, kun lumisateesta ja kovasta tuulesta huolimatta grillataan heti kun kalenterin mukaan on aika aloittaa grillikausi.
No eihän se voi olla grillaamista kun se on makkaranpaistoa.Lasketaanko nuotiossa makkaranpaistoa grillaamiseksi?
Komp.Siinä tapauksessa mä en liene grillannut koskaan.
Grillaukseen tarvitaan se grilli. Eli tyypillisesti avotulen päälle levitetty metalliritilä tahi -verkko.Miksi ei?
Mitkä osatekijät muodostavat tapahtuman "makkaran grillaus"?
Haluan täsmällisen kuvauksen.
Makkaraako ei voi laittaa siihen sitten, kuten itse olen tehnyt lukuisia kertoja?Grillaukseen tarvitaan se grilli. Eli tyypillisesti avotulen päälle levitetty metalliritilä tahi -verkko.
Pelkällä nuotiolla makkaran paistaminen ei ole grillaamista. Mutta sitten, kun nuotion (tai mieluummin hiilloksen) päälle laitetaan ritilä ja paistettava tuote siihen päälle, voidaan puhua grillaamisesta.Makkaraako ei voi laittaa siihen sitten, kuten itse olen tehnyt lukuisia kertoja?
Toki kielikin tietysti kehittyy ja termien merkitykset vääristyvät.Jännittäviä sääntöjä.
Olipas asenteellinen lause. "Vääristymisen" sijaan voisit kirjoittaa vaikka "muuttuvat"Toki kielikin tietysti kehittyy ja termien merkitykset vääristyvät.
Eli tarkkaan ottaen lämmönlähteen ja makkaran välissä on oltava metalliritilä, josta muodostuu grillausprosessi.Grillaukseen tarvitaan se grilli. Eli tyypillisesti avotulen päälle levitetty metalliritilä tahi -verkko.
Tämän määritelmän voisi jo laittaa sanakirjaan. Ja viereen kuva, jossa Alppu istuu nuotion ääressä makkara kepinnokassa ja kuvan yli piirretty iso punainen rasti ja alla teksti "Ei näin".Eli tarkkaan ottaen lämmönlähteen ja makkaran välissä on oltava metalliritilä, josta muodostuu grillausprosessi.
'Ei kukaan mies ole nollamies'?Nomen est omen.
"Nimi on enne"'Ei kukaan mies ole nollamies'?