PuoliPöhkö
Well-known member
Meinasin avata grillikauden, mutta nelipolttiminen oli sisältä tukevassa homeessa. Suljin kannen.
Täys toho päälle vaan. Sinne ne palaaMeinasin avata grillikauden, mutta nelipolttiminen oli sisältä tukevassa homeessa. Suljin kannen.
Sopii forumilaisille, Wigrenin Timo oli ihan lahjakas ralliharrastaja.Wigrenin Chilijuusto Nysä oli kyllä herkullinen makkara.
Eip.Ettette nyt vaan puhuisi Wiklundeista.
Maissista en pidä, mutta entrecote on loistavaa kamaa. Se onnistuu grillissä aina kun tykittää vaan täydellä liekillä, ei ole edes niin tarkkaa kuinka pitkään, kunhan nyt ei ihan kuivaksi. Pääasia että pinta on kunnolla käräytetty.Noin vartin päästä pitäis aloittaa ensteks maissin ja sen alkaessa kypsyä äntrekooten grillaaminen. Äntrekootti on passelia lihaa grilliin rasvaisuutensa johdosta.
Jeps. Mieluummin medium tai medium rare. Kaikki ei tykkää, mutta mun favorite.Maissista en pidä, mutta entrecote on loistavaa kamaa. Se onnistuu grillissä aina kun tykittää vaan täydellä liekillä, ei ole edes niin tarkkaa kuinka pitkään, kunhan nyt ei ihan kuivaksi. Pääasia että pinta on kunnolla käräytetty.
full done on kauheeta, ellei hirveetä.Jeps. Mieluummin medium tai medium rare. Kaikki ei tykkää, mutta mun favorite.
Well done?full done on kauheeta, ellei hirveetä.
Turhan paljon raatelemista saada pienet biitit syömäkelpoista lihaa sieltä jänteiden ja rasvaköntsien välistä, aattelen. Ulkofileseen verrattuna pidän entrecotea grillissä noin nelinkertaisen ajan.Jeps. Mieluummin medium tai medium rare. Kaikki ei tykkää, mutta mun favorite.
Tätä juuri tarkoitin, entrecotea ei saa oikein millään pilalle grillissä vaikka se olisi sinne unohtunut kaljanjuonnin lomassa. Fileet on minuuteissa pilalla, mutta rasvaköntti vain paranee pitkässä tykityksessä.Turhan paljon raatelemista saada pienet biitit syömäkelpoista lihaa sieltä jänteiden ja rasvaköntsien välistä, aattelen. Ulkofileseen verrattuna pidän entrecotea grillissä noin nelinkertaisen ajan.