Grillikausi 2018

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Kummassakin on tullut käytyä. Äijähampparin kun tilaa niin siinä on loppupäiväksi sulattelemista.

Kun laskee et missä kaikilla paikkakunnilla on grillimätöt tullut tilattua niin aikas pitkä lista tulee. Ja erilainen.
Sama juttu "Sitä sun tätä"n kanssa. Tietää syöneensä.

Ja toki olen ennenkin ko. hampurilasta tällä palstalla mainostanut.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26844
Parvekkeella vökälehtää edelleen halpa sähkögrilli.
N. 13 vuotta tullut asuttua tässä näin, ja tuota grilliä käyttänyt tuona aikana vissiin kerran. Tai maksimissaan kahdesti.

Taitaa olla aika siirtää se Sortti-aseman hellään huomaan.
Isäukolla parvekkeella sähkögrilli joka lie mua vanhempi. Kyllä se sitä taitaa välillä käyttää. Siihen on integroitu leivänpaahdinkin!

Meinaakko ostaa 650 euron sukuannoksen?

 
Viimeksi muokattu:

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Eiku:
Pohjanmaan Grilli Oy

Ei silleen. Jos kyydin tarjoat, niin käydään vaan Alajärvellä. Pesäpallokauden aikana.
Mää olen lähiaikoina menossa Pohjanmaalle. Siis kartasta katsoen.

Seinäjoen Jykän Grilli on matkani varrella, mutta tuskin kannattaa sieltä ostaa annoksia jäähtymään matkan aikana. Suunnanen siis grillikatseeni Kappelin grillille Kaustiseen. Vaikka siellä ovatkin hampurilaissämpylät semmoista höttöä. Tai ainakin olivat muutama vuosi sitten.

Kesän ja pesäpallokauden aikana en ehkä ole käytettävissä Alajärvellä. Oletettavasti lähikunnissa kuitennii. Heinäkuussa. Kitron Areena on kuitenkin nähty ja koettu. Melkein fanipaidankin S-Marektista ostin, kun oli saman värit kun Rauman Lukolla.

Myös Vimpelin Saarikentälläkin olen tallustellut. Ja Sotkamon Hiukan lähistöllä hiippaillut.

Toisaalta Vimpelikin on tavallaan läheinen, mutta isoisän synnyinkunnan mukaan mennään alajärvisesti. Pesäpallossa.

Ja miksei myös naisten pesäpallon Rauman Fera. Vuodesta toiseen reippaasti kymmenen kärjessä, mutta mestaruus vaan odotuttaa.
 

mustakaari

"Se on juurikin näin"
Liittynyt
15.1.2001
Viestit
6788
Sijainti
Rysälä
Kottikärri sisältyy hintaan!
Mainoksia on monenlaisia. Jotkut onnistuu ja jotkut ei. Mulle tuli tästä semmonen olo, että ei kiitos. Ja ei pelkästään tuota annosta, vaan koko lafkaa. Aika huono vitsi, ja ”ruokakin” näyttää siltä kun olis sikalaan menossa.
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Grilli kuumana... Vähän iltapalaa.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Voisihan sitä, voisihan sitä...

Toki grilliä täytyisi vähän putsata ensin.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Meinasin pääsiäisenä rillata, mutta huomasin kaasupullon puuttuvan. Lainassa...
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Grillasin tänään huomisen ruuat.
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Näitä tuli grillattua tänään. Ihan hyviä olivat.


 
Ylös