Pösön ylivoima kyllä musertaa kaikki. Taisi Burnsin tallivalinta sittenkin olla oikea. Ei Subarulla olisi millään pystynyt vastaaviin suorituksiin, mitä Pösöllä.
Pösöllä ollaan otettu oikea linja auton suunnitteluun. Nopeus on mennyt kestävyyden edelle, päinvastoin kuin esim. Fordilla, missä auto on kuin panssarivaunu. Tästä ominaisuudesta on hyötyä vain Akropolisin ja Safarin kaltaisissa ralleissa. Asfaltilla laite on auttamattoman hidas.
Marcus ei ollut joka rallissa tallinsa nopein kuljettja. Jotenkin tuntui, että Bosse oli joskus jopa hitain(suhteellisesti ottaen). Esim. Jyskälässä Burns ja Rovanperä oli lauantaihin saakka nopeampi, mutta sortuivat virheisiin.
Kyproksella voitto tuli muistaakseni ilman yhtäkään ek-pohjaa. Missäänhän niitä ek-pohjia ei kuitenkaan vaadita rallin voittamiseksi!
En väitä että Bossella ei nopeus olisi niihin pohjiin riittänyt, mutta miksi turhaan repiä.
Ilmeisesti Rautiaisen kanssa laadittu kauden ennakkosuunnitelma toimi uskomattoman tehokkaasti. Voisi kuvitella, että Bossella ei esim. ollut suunnitelmissa voittaa esim. Kyproksella, tod. näk. joku kolmas tila oli kaavaillussa ja vauhti sovitettiin siihen malliin. Kun muut sähläsivät, niin voitto oli kuin tarjottimella.