Böö
Well-known member
- Liittynyt
- 21.5.2009
- Viestit
- 986
Eikös tää yks jehu ostanut Aston Martinin brändioikeudet ja siirsi toiminnan exclusiivisesti F1:iin. Siten tuo siirto on täysin looginen.Aston Martin ei jatka tehdastallina WEC-sarjassa.
https://www.motorsport.com/wec/news/aston-martin-exits-gte-vantage/4930899/?ic_source=home-page-widget&ic_medium=widget&ic_campaign=widget-1
Pitäisi. En osaa sanoa lukuja, koska skaalan pitäisi olla liukuva radan ja kisan pituuden mukaan. Toki siten, ettei ilmoittautuneille autokunnille tule kohtuutonta haittaa peruutuksesta, kaluston vienti esim. Etelä-Afrikkaan on logistisesti aika haastavaa, peruutukset voivat aiheuttaa vaikeuksia.Pitäisikö Endurance-kisoihin määrätä vähimmäismäärä autoja?
Minullakin oli se mielikuva, että 1997-1998 FIA GT olisi se lähin sukulainen hypercarille.Oliko tarkoitus että näistä hypercareista tuli prototyyppien näköiset, kun itsellä oli sellainen mielikuva, että ne olisi esim Aston Martin valkyrien tai McLaren sennan kaltaisia.
Ulkonäöltään auton pitää muistuttaa valmistajan siviilimallia. Toyotan auton runko on tehdy Toyota GR 86-auton näköiseksi.Minullakin oli se mielikuva, että 1997-1998 FIA GT olisi se lähin sukulainen hypercarille.