OK. Ihmettelen vaan tätä älytöntä jossittelua. Sitä kun tapaa niin paljon myös noissa GP topikeissa. Muistutan vaan, että myös vihollisen puolella voi jossitella, jos omallakin puolella jossitellaan. Kimi olisi voittanut, jos... Saman voi sitten sanoa Sumistakin. Siis helpointa, kun ei jossittele kummallakaan puolella.patriot:
Spam voisi löysätä sitä kravattia!!!
Tästä aiheesta on hyvä spekuloida, koska Mika kuitenkin harkitsi paluuta ja olisi näin saanut MP4-17D:n autokseen!
Toisaalta formuloista saa kuitenkin aika vähän varsinaista faktatietoa, joten tuolla periaatteella voisi lopettaa keskustelun kokonaan!Spam:
Siis helpointa, kun ei jossittele kummallakaan puolella.
Absurdi topikki, mutta menköön... Itse en ota kantaa paaluihin, mahdollisiin voittoihin tai mihinkään muuhunkaan. Pistipä silmään kuitenkin tifosi-clubilla ankaran bridgestone-pieksännän tiimoilta oheinen kannanotto, suunnalta josta keppiä tuli joskus Häkkiselle kovastikin:Karpow:
Oma veikkaukseni olisi, että Mika johtaisi MM-sarjaa vähintään samalla marginaalilla kuin Schumi tällä hetkellä. Voittoja Mikalla olisi ainakin 3 ja paaluja saman verran. Kimin tekemiä virheitä aika-ajoissa ei oltaisi Mikalta varmasti nähty ja MM-taistelu käytäisiin Michaelin ja Mikan välillä aivan kuin vanhoina hyvinä aikoina.
aika hyvän oot löytäny, mulla on käynyt sama asia mielessä... tuore haastaja (michelin) on päässyt niskan päälle vanhasta dominoijasta... toisaalta, sen verran täytyy sanoa että -98 Mäcillä oli yös helv.hyvä auto verrattuna muihin, joten ehkei mikakaan ois täysin suvereeni pelastaja tuolle asialle... toisaalta, mistäs sitä ikinä tietää winkkessel:
Absurdi topikki, mutta menköön... Itse en ota kantaa paaluihin, mahdollisiin voittoihin tai mihinkään muuhunkaan. Pistipä silmään kuitenkin tifosi-clubilla ankaran bridgestone-pieksännän tiimoilta oheinen kannanotto, suunnalta josta keppiä tuli joskus Häkkiselle kovastikin:Karpow:
Oma veikkaukseni olisi, että Mika johtaisi MM-sarjaa vähintään samalla marginaalilla kuin Schumi tällä hetkellä. Voittoja Mikalla olisi ainakin 3 ja paaluja saman verran. Kimin tekemiä virheitä aika-ajoissa ei oltaisi Mikalta varmasti nähty ja MM-taistelu käytäisiin Michaelin ja Mikan välillä aivan kuin vanhoina hyvinä aikoina.
<strong>
Well, I'm not pessimistic at all. There is a real similarity between now with Michelin and Bridgestone and 1998 with Goodyear and Bridgestone.
But with one huge difference. Mika Hakkinen is no longer part of the equation.
Michael will still win. Neither Ralf, Juan, nor Kimi can mount a sufficient challenge strong enough to dethrone Michael. If Mika were still part of the F1 circus, I'd be very worried, but with these three, I'm not.
As long as everyone is this close, no one will dominate, and that works in Michael's favor.
Besides, the title will not be won nor lost here in Hockenheim. And in the end, I think Ferrari's reliability and Michael's experience and talent will win over these other guys. But it will be close.
</strong>
Tuosta täytyy kyllä olla samaa mieltä. Harvemmin sitä näki sellaista rajua taistelua Mikalta, jossa hiekkakin pöllysi. Näitähän on nähty Silverstonen lisäksi ainakin Australiassa tänä vuonna Schumia vastaan ja viime vuonna Unkarissa Montoyaa vastaan.molde:
Täytyy kyllä sanoa että Kimin tyyli jolla hän taistelutilanteet hoitaa on huomattavasti näyttävämpi kuin Mikalla. Esim. Silverstonen kisassa Häkä olisi herrasmieskuskina päästänyt nopeamman Barrichellon kiltisti ohitseen, eikä olisi roikkunut väkisin rinnalla niinkuin Kimi.
Kerrassaan loistava idea Hopi hopi, täytyy meillä olla suomen picassoja nojatuolikaupalla. Saisi aivan loistavan vedätyksen, kun ympäri maailman lähtisi huhut mikan paluusta radalla, heh.Karpow:
Onnistuisiko kukaan kuvanmuokkauksella tekemään pari kuvaa Häkästä ja MP4-17D:stä?
Pitäisin aika selvänä asiana sitä, että DC on tällä hetkellä paljon huonommassa vedossa kuin silloin aikoinaan kun hän jäi Häkällekin vain vaivaiset pari kymmenystä. Vertailupohjaa voi hakea esimerkiksi tämänkin kauden alusta jolloin DC oli ajoittain jopa Kimiä nopeampi. Australiassa sattui tietty tuo rajoitinongelma Kimille, joka vei häneltä voiton, mutta silti DC:n vauhti oli ihan eri luokkaa kolmessa ensimmäisessä kisassa kuin nyt kesällä. Viime vuonna DC taisi voittaa Kimin aika-ajoissa sekä Indyssä että Suzukassa, jonka jälkeen putki jatkui tämän kauden kolmessa ensimmäisessä kisassa. Vaikka Räikkönen lahjakas onkin niin tuskin hän on kehittynyt alkukaudesta niin valtavasti, että hän lyö DC:n sekunnilla aika-ajoissa. Kimin suoritukset ovat jatkuneet tasaisina läpi kauden kun taas DC:n kehityskäyrä on kääntynyt jyrkkään laskuun.Ilmari:
DC on tietenkin hyvä mittatikku vertailtaessa Häkää ja Kimiä. Kimi pesee tällä hetkellä DC:tä ehkä selvemmin kuin Häkä teki. Kysymys kuuluukin onko DC taantunut vuodesta 1998, ja jos on niin kuinka paljon? Miten hyvin nykyinen auto sopi DC:lle suhteessa tuonaikaiseen autoon?
Kuva Mikasta ja MP4-18:sta olisi mukava myös. Voisi lisätä vedätykseen:Hepuli:
Kerrassaan loistava idea Hopi hopi, täytyy meillä olla suomen picassoja nojatuolikaupalla. Saisi aivan loistavan vedätyksen, kun ympäri maailman lähtisi huhut mikan paluusta radalla, heh.Karpow:
Onnistuisiko kukaan kuvanmuokkauksella tekemään pari kuvaa Häkästä ja MP4-17D:stä?
Tai sitten Mäkin nykyisin käytössä oleva auto on jäänyt koko ajan lisää kehityksestä jälkeen kun muut tallit ovat parannelleet omia autojaan, kun taas Mäkki on odotellut omaa uutta autoaan radalle. Kimin taas parantaessa vauhtiaan kun on vainunnut mahdollisuuden taistella mestaruudesta.kristian.s:
Pitäisin aika selvänä asiana sitä, että DC on tällä hetkellä paljon huonommassa vedossa kuin silloin aikoinaan kun hän jäi Häkällekin vain vaivaiset pari kymmenystä. Vertailupohjaa voi hakea esimerkiksi tämänkin kauden alusta jolloin DC oli ajoittain jopa Kimiä nopeampi. Australiassa sattui tietty tuo rajoitinongelma Kimille, joka vei häneltä voiton, mutta silti DC:n vauhti oli ihan eri luokkaa kolmessa ensimmäisessä kisassa kuin nyt kesällä. Viime vuonna DC taisi voittaa Kimin aika-ajoissa sekä Indyssä että Suzukassa, jonka jälkeen putki jatkui tämän kauden kolmessa ensimmäisessä kisassa. Vaikka Räikkönen lahjakas onkin niin tuskin hän on kehittynyt alkukaudesta niin valtavasti, että hän lyö DC:n sekunnilla aika-ajoissa. Kimin suoritukset ovat jatkuneet tasaisina läpi kauden kun taas DC:n kehityskäyrä on kääntynyt jyrkkään laskuun.Ilmari:
DC on tietenkin hyvä mittatikku vertailtaessa Häkää ja Kimiä. Kimi pesee tällä hetkellä DC:tä ehkä selvemmin kuin Häkä teki. Kysymys kuuluukin onko DC taantunut vuodesta 1998, ja jos on niin kuinka paljon? Miten hyvin nykyinen auto sopi DC:lle suhteessa tuonaikaiseen autoon?