Häkkinen McLarenille 2007?!

Oho

Senile membrane
Liittynyt
3.1.2000
Viestit
2357
Sijainti
Lounaalla
äxä sanoi:
Tai jospa lopettaisi jo? :idea:
Miksi, jos saa duunistaan tyydytystä ja kokee onnistumisia, niin miksi lopettaa. Saatana mä ainakin olen kateellinen jätkälle, jolle duuni on muutakin kuin keino rahoittaa vapaa-aika.
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
Ja Mika haluaa auton, millä voi edes jotenkin pärjätä!
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Mika antamaan Spykerille näyttöjä, ja sitten "emätalli" Ferrarille, jos tulokset tyydyttävät.;) ..Ei Mika varmasti mistään rahasta lähtisi ajamaan häntäpään talleihin.
 

poko

Well-known member
Liittynyt
17.4.2005
Viestit
1231
Mika ja Spyker maailmanmestaruus 2007 :ahem:
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Tiistainen MSa oli yhtä ymmällään Mikan testin tarkoitusperistä kuin muukin maailma. Ihmettelivät, miksi McLaren antoi arvokkaan testipäivän (uusilla renkailla) Häkkiselle. Se että Mika ajoi 2001 Bridgestonella on jo niin vanha asia, ettei varmasti tuo mitään apua McLarenille. Lehti kirjoitti myös, että "Ollaksemme rehellisiä - Häkkisen saavutuksia arvostaen, Mika ei ole ollut suuri kehittelijä lailla M. Schumacherin. Mihin siis Häkkistä tarvittiin, kun heillä on kokenut tekniikan mies Alonso?" Lisäksi Mika oli aivan liian hidas.

Lehden mukaan Häkkinen oli vakuuttunut, että ajaa myös Jerezissä (eipä tainnut ajaa?). Mika oli sanonut myös "Seuraavassa testissä olen vahvempi ja nopeampi."

Tuntuu olevan Mikalla hommeli vähemmän hanskassa? :confused:
 

Miss Piggy

Schufosa
Liittynyt
14.9.2006
Viestit
1827
jupla sanoi:
Tiistainen MSa oli yhtä ymmällään Mikan testin tarkoitusperistä kuin muukin maailma. Ihmettelivät, miksi McLaren antoi arvokkaan testipäivän (uusilla renkailla) Häkkiselle. Se että Mika ajoi 2001 Bridgestonella on jo niin vanha asia, ettei varmasti tuo mitään apua McLarenille. Lehti kirjoitti myös, että "Ollaksemme rehellisiä - Häkkisen saavutuksia arvostaen, Mika ei ole ollut suuri kehittelijä lailla M. Schumacherin. Mihin siis Häkkistä tarvittiin, kun heillä on kokenut tekniikan mies Alonso?" Lisäksi Mika oli aivan liian hidas.

Lehden mukaan Häkkinen oli vakuuttunut, että ajaa myös Jerezissä (eipä tainnut ajaa?). Mika oli sanonut myös "Seuraavassa testissä olen vahvempi ja nopeampi."

Tuntuu olevan Mikalla hommeli vähemmän hanskassa? :confused:
Tässäpä oli aika tyhjentävästi kaikki, mitä mä itsekin tässä olen ihmetellyt, enkä ole ollut ainut. Olisko tuo Mikan testailu ollut kuitenkin vaan PR:ää ja voidaan unohtaa vallan kokonaan kaikki Mäkkikytkökset kuitenkin? Mä itse kyllä uskoin siihen neuvonanatajan rooliin, mutta Whitmarsh on tainnut ampua alas nekin huhut jo kokonaan...
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
WebSlave sanoi:
Unohtikos MSa, ettei se Alonso vielä pääse McLarenin rattiin?
Tuskin unohti.

Häkkinen ei sentään ollut koko viikon hitain, kun Kobayashi ajoi keskiviikkona 1:20,7 eli 26. Paljonkos Hamilton muuten hävisi ensimmäisellä kunnon testillään de la Rosalle? Hamiltonhan oli ajanut sitä ennen mainoskuvauksia F1:llä, mutta olihan Mikakin ajanut Goodwoodissa.
 

Japapapa

Well-known member
Liittynyt
31.3.2006
Viestit
152
jupla sanoi:
Tuskin unohti.

Häkkinen ei sentään ollut koko viikon hitain, kun Kobayashi ajoi keskiviikkona 1:20,7 eli 26. Paljonkos Hamilton muuten hävisi ensimmäisellä kunnon testillään de la Rosalle? Hamiltonhan oli ajanut sitä ennen mainoskuvauksia F1:llä, mutta olihan Mikakin ajanut Goodwoodissa.
Niitä kierrosaikoja on ihan turha tuijotella.. Testeissä on voitu vetää aivan erilaista testiohjelmaa.
 

Calvin

Well-known member
Liittynyt
5.12.2002
Viestit
3560
Miss Piggy sanoi:
Tässäpä oli aika tyhjentävästi kaikki, mitä mä itsekin tässä olen ihmetellyt, enkä ole ollut ainut. Olisko tuo Mikan testailu ollut kuitenkin vaan PR:ää ja voidaan unohtaa vallan kokonaan kaikki Mäkkikytkökset kuitenkin? Mä itse kyllä uskoin siihen neuvonanatajan rooliin, mutta Whitmarsh on tainnut ampua alas nekin huhut jo kokonaan...
Ehkä kyse on todellakin vain siitä, että antamalla Mikalle vähän hommia (mitä tahansa hommia) pidetään mies edelleen McLarenin ja Mercedeksen miehenä, eikä pääse karkaamaan muihin talleihin tai brändeihin.
 

Calvin

Well-known member
Liittynyt
5.12.2002
Viestit
3560
Nämä "Häkkinen ei osaa testata" ja "Alonso on tekniikan miehiä" jutut on muuten kyllä ihan täyttä tuubaa. Lehtimiesten mielikuvia.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Calvin sanoi:
Nämä "Häkkinen ei osaa testata" ja "Alonso on tekniikan miehiä" jutut on muuten kyllä ihan täyttä tuubaa. Lehtimiesten mielikuvia.
Niin, eipä ole minun tullut järin aktiivisesti seurattua formulapuolen uutisointia, mutta Häkkisestä muista annetun monta positiivista palautetta testeissä nimenomaan siitä, että kykenee tekemään todella tasaisia ja samalla kovia kierroksia.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Sam sanoi:
Niin, eipä ole minun tullut järin aktiivisesti seurattua formulapuolen uutisointia, mutta Häkkisestä muista annetun monta positiivista palautetta testeissä nimenomaan siitä, että kykenee tekemään todella tasaisia ja samalla kovia kierroksia.
Näinhän se on. Mika pystyi ajamaan säädöillä kun säädöillä niin kovaa kun niillä säädöillä pääsi. Toisaalta taas Mikan vahvuuksiin ei kuulunut 'keksiä' ratkaisuja, millä säädöillä auto saataisiin nopeammaksi. Ja usean kertaan (Mikan itsensä vahvistamana) ajoi jopa suoraan Cuution säädöillä.
 
Ylös