Miksi, jos saa duunistaan tyydytystä ja kokee onnistumisia, niin miksi lopettaa. Saatana mä ainakin olen kateellinen jätkälle, jolle duuni on muutakin kuin keino rahoittaa vapaa-aika.äxä sanoi:Tai jospa lopettaisi jo? :idea:
Miksi, jos saa duunistaan tyydytystä ja kokee onnistumisia, niin miksi lopettaa. Saatana mä ainakin olen kateellinen jätkälle, jolle duuni on muutakin kuin keino rahoittaa vapaa-aika.äxä sanoi:Tai jospa lopettaisi jo? :idea:
Ei hyvää päivää.. onhan siellä De La Rosa ja Paffetikin tarjolla. Jotenkin toi Häkkinen tuntuu perin kummalta idealta jos ja kun Häkkinen teki ison sponssi sopimuksen merkittävän McLaren tukijan kanssa.Hurmurisija sanoi:
:ahem:Niin tai näin, episodi osoittaa Häkkisen arvon kuskimarkkinoilla. Hän ja Michael Schumacher ovat ne legendat, joiden ei haluttu koskaan vetäytyvän formuloista ja joita aina haikaillaan sinne takaisin.
Tässäpä oli aika tyhjentävästi kaikki, mitä mä itsekin tässä olen ihmetellyt, enkä ole ollut ainut. Olisko tuo Mikan testailu ollut kuitenkin vaan PR:ää ja voidaan unohtaa vallan kokonaan kaikki Mäkkikytkökset kuitenkin? Mä itse kyllä uskoin siihen neuvonanatajan rooliin, mutta Whitmarsh on tainnut ampua alas nekin huhut jo kokonaan...jupla sanoi:Tiistainen MSa oli yhtä ymmällään Mikan testin tarkoitusperistä kuin muukin maailma. Ihmettelivät, miksi McLaren antoi arvokkaan testipäivän (uusilla renkailla) Häkkiselle. Se että Mika ajoi 2001 Bridgestonella on jo niin vanha asia, ettei varmasti tuo mitään apua McLarenille. Lehti kirjoitti myös, että "Ollaksemme rehellisiä - Häkkisen saavutuksia arvostaen, Mika ei ole ollut suuri kehittelijä lailla M. Schumacherin. Mihin siis Häkkistä tarvittiin, kun heillä on kokenut tekniikan mies Alonso?" Lisäksi Mika oli aivan liian hidas.
Lehden mukaan Häkkinen oli vakuuttunut, että ajaa myös Jerezissä (eipä tainnut ajaa?). Mika oli sanonut myös "Seuraavassa testissä olen vahvempi ja nopeampi."
Tuntuu olevan Mikalla hommeli vähemmän hanskassa?
Unohtikos MSa, ettei se Alonso vielä pääse McLarenin rattiin?MSa sanoi:Mihin siis Häkkistä tarvittiin, kun heillä on kokenut tekniikan mies Alonso?
Tuskin unohti.WebSlave sanoi:Unohtikos MSa, ettei se Alonso vielä pääse McLarenin rattiin?
Niitä kierrosaikoja on ihan turha tuijotella.. Testeissä on voitu vetää aivan erilaista testiohjelmaa.jupla sanoi:Tuskin unohti.
Häkkinen ei sentään ollut koko viikon hitain, kun Kobayashi ajoi keskiviikkona 1:20,7 eli 26. Paljonkos Hamilton muuten hävisi ensimmäisellä kunnon testillään de la Rosalle? Hamiltonhan oli ajanut sitä ennen mainoskuvauksia F1:llä, mutta olihan Mikakin ajanut Goodwoodissa.
Mistä johtuu et mä aina repeilen tolle kyllösen kuvalle?Suomen Huippu sanoi:
Suomen Huippu sanoi:
Noh nohFormula1Fan sanoi:
Mistä johtuu et mä aina repeilen tolle kyllösen kuvalle?
Ehkä kyse on todellakin vain siitä, että antamalla Mikalle vähän hommia (mitä tahansa hommia) pidetään mies edelleen McLarenin ja Mercedeksen miehenä, eikä pääse karkaamaan muihin talleihin tai brändeihin.Miss Piggy sanoi:Tässäpä oli aika tyhjentävästi kaikki, mitä mä itsekin tässä olen ihmetellyt, enkä ole ollut ainut. Olisko tuo Mikan testailu ollut kuitenkin vaan PR:ää ja voidaan unohtaa vallan kokonaan kaikki Mäkkikytkökset kuitenkin? Mä itse kyllä uskoin siihen neuvonanatajan rooliin, mutta Whitmarsh on tainnut ampua alas nekin huhut jo kokonaan...
Niin, eipä ole minun tullut järin aktiivisesti seurattua formulapuolen uutisointia, mutta Häkkisestä muista annetun monta positiivista palautetta testeissä nimenomaan siitä, että kykenee tekemään todella tasaisia ja samalla kovia kierroksia.Calvin sanoi:Nämä "Häkkinen ei osaa testata" ja "Alonso on tekniikan miehiä" jutut on muuten kyllä ihan täyttä tuubaa. Lehtimiesten mielikuvia.
Eihän mclarenilla ja spykerillä paljoo eroo oo. Ei mäkkikään voittanut.patriot sanoi:Ja Mika haluaa auton, millä voi edes jotenkin pärjätä!
Näinhän se on. Mika pystyi ajamaan säädöillä kun säädöillä niin kovaa kun niillä säädöillä pääsi. Toisaalta taas Mikan vahvuuksiin ei kuulunut 'keksiä' ratkaisuja, millä säädöillä auto saataisiin nopeammaksi. Ja usean kertaan (Mikan itsensä vahvistamana) ajoi jopa suoraan Cuution säädöillä.Sam sanoi:Niin, eipä ole minun tullut järin aktiivisesti seurattua formulapuolen uutisointia, mutta Häkkisestä muista annetun monta positiivista palautetta testeissä nimenomaan siitä, että kykenee tekemään todella tasaisia ja samalla kovia kierroksia.