Puupää
Señor Member
Ennemmin sitten vaikka Villa Harri.kasper sanoi:Reilu-Roni sentään tuki aina Mikaa ja uskoi tähän vaikean loukkaantumisen jälkeenkin, joten ei tuo huvilan nimeäminen nyt kovin ihmeellistä ole.
Ennemmin sitten vaikka Villa Harri.kasper sanoi:Reilu-Roni sentään tuki aina Mikaa ja uskoi tähän vaikean loukkaantumisen jälkeenkin, joten ei tuo huvilan nimeäminen nyt kovin ihmeellistä ole.
Riippuu varmaan työnantajasta. Mulla on ollut aina hyviä työnantajia. :ahem:PeeVee79 sanoi:Ehkä korkeintaan vessaa voisi alkaa kutsumaan työnantajan etunimellä.
Olishan se voinut antaa sille poikakaverinsa nimen.:ahem:PeeVee79 sanoi:Niin tekee.
Sanotaanko nyt vaikka näin, että ihan ensimmäiseksi ei tulisi mieleen antaa asuinpaikalle työnantajan nimeä. Ehkä korkeintaan vessaa voisi alkaa kutsumaan työnantajan etunimellä.
Villa Kepu?:doubtful:patriot sanoi:Riippuu varmaan työnantajasta. Mulla on ollut aina hyviä työnantajia. :ahem:
Mikähän varsin ironinen asia olisi koiran kuolinsyy?EdHunter sanoi:Toivottavasti vakuutus korvaa.... Harmi toi Marketan koiran kuolema![]()
Erja asuu lasten kanssa Monacossa. :dunno:Sue_me sanoi:No jäihän Mikalle vielä vissiin Valkealan mökki ja Monacon luukku..
Vai jäikö ne Erjalle?
häkkiset on asuneet koko ajan vuokralla monacossa.Sue_me sanoi:No jäihän Mikalle vielä vissiin Valkealan mökki ja Monacon luukku..
Vai jäikö ne Erjalle?
Mä sain aamun parhaat tosta huvilan nimestä. Villa Ron, ei hitto...ScuderiaJormaz sanoi:Sain illan parhaat naurut tästä otsikosta.![]()
Äläkä unohda kesämökkiä Kangasalla etenkin nyt kun luvatonta rantasaunaan ei nyt tarvitsekaan purkaa.Sue_me sanoi:No jäihän Mikalle vielä vissiin Valkealan mökki ja Monacon luukku..
Vai jäikö ne Erjalle?
Moss sanoi:Villa Ron? Tämähän kertoo paljon Häkkisen ja Denniksen suhteesta.
Ja eräs mobiilioperaattori tyttären nimen. Ei hyvin mee. :thumbdownMutku sanoi:Ja sponsori ostanut pojan nimen. Kuinkahan monivuotisesta sopimuksesta lienee kyse?
Laskin kahdeksan kirjoitusvirhettä postauksesta. :alppu:PekPoy sanoi:Marikon kirjoitustaito on jotain kerrassaan liikuttavaa.
Darren sanoi:Laskin kahdeksan kirjoitusvirhettä postauksesta. :alppu:
PekPoy sanoi:Darrenin laskutaito on jotain kerrassaan liikuttavaa.