OoPee
Nuori ikäisekseen
Qui?ml sanoi:JOS PÄIVITTÄMINEN EI AUTA, BIOS KANNATTAA PALAUTTAA VANHEMPAAN VERSIOON
Qui?ml sanoi:JOS PÄIVITTÄMINEN EI AUTA, BIOS KANNATTAA PALAUTTAA VANHEMPAAN VERSIOON
Juu-uh, kyllä mä tässäkin tapauksessa kallistuisin tuon powerin puoleen. Kuten olen jo useamman kerran jaksanut jankuttaa, pelkkä watteihin tuijottaminen ei vielä kerro paljoakaan powerin laadusta ja soveltuvuudestajusban sanoi:Nuo sinun powerisi lukemat näyttävät olevan aika onnettomia, miäli nyt oikeata laitetta tarkastelin:
Tuo 12V väylän ampeeri lukema on vain 12, joka ei varmasti riitä 9600prolle AGP x8 väylällä pelien rasituksessa. Nuo Atin 9000 sarjan kortit kun tuntuvat olevan varsinaisia virtasyöppöjä. Kortissa ei siis ole mitään vikaa.
12V max. Load 24A. Pitäis kyllä riittää...Sammypiru sanoi:Tässä voisinkin guruilta kysyä, että mites mun powerin ja näyttiksen suhde? Mullakin vähän häiriöi ku availee väyliä.
Poweri: http://www.antec.com/specs/true380_spe.html
Näytönohajimena toimii nVidian GeForce 6800LE.
Zarqasmia "onnistuneiden" päivitysten valossa.OoPee sanoi:
Niin mä vähän oletinkin, mutta perkeleen vaarallista sarkasmia sulla, joku vielä ottaa tosissaan ja uskooml sanoi:Zarqasmia "onnistuneiden" päivitysten valossa.
Vanha asentajan viisaus on se, että kun kaikki menee munilleen ja kone dramaattisesti hidastuu, niin silloin palautetaan takaisin vanhat päivitykset.OoPee sanoi:Niin mä vähän oletinkin, mutta perkeleen vaarallista sarkasmia sulla, joku vielä ottaa tosissaan ja uskoo![]()
No, vanhaan päivittäminen ei ole niin vaarallista, kuin että väittää nopeamman ja uudemman emon biosin antavan enemmän tehoa vanhassa ja hitammassa laudassa.OoPee sanoi:Niin mä vähän oletinkin, mutta perkeleen vaarallista sarkasmia sulla, joku vielä ottaa tosissaan ja uskoo![]()
Niinnomikseitietystiml sanoi:Vanha asentajan viisaus on se, että kun kaikki menee munilleen ja kone dramaattisesti hidastuu, niin silloin palautetaan takaisin vanhat päivitykset.
NO EIKS SE MUKA ANNA????ml sanoi:No, vanhaan päivittäminen ei ole niin vaarallista, kuin että väittää nopeamman ja uudemman emon biosin antavan enemmän tehoa vanhassa ja hitammassa laudassa.
No testaa. :eek!: :doubtful:OoPee sanoi:NO EIKS SE MUKA ANNA????![]()
Pipelinejä juuOoPee sanoi:12V max. Load 24A. Pitäis kyllä riittää...
Mitä sä tarkoitat väylien avaamisella?Niitä pipelinejä vai?
No se, että ne aiheuttavat häikkää, ei mitä suurimmalla todennäköisyydellä johdu lainkaan virtalähteestä vaan ihan puhtaasti siitä, että ne lukitut pipelinet eivät välttämättä toimi kunnolla ja nimenomaan juuri sen vuoksi tuo grafiikkapiiri on pistetty LE:hen eikä GT:hen. On yleensä tuurikysymys, että saako LE:stä avattua pipelinet niin, että kortti vastais tuota kalliimpaa versiota.Sammypiru sanoi:Pipelinejä juu
Testasin. Jumalauta, tästä 32 bittisestä AMD:stähän tuli samantien 64 bittinen Intel :eek!: :eek!: :eek!:ml sanoi:No testaa. :eek!: :doubtful:
Soot GURU! :eek!:OoPee sanoi:Testasin. Jumalauta, tästä 32 bittisestä AMD:stähän tuli samantien 64 bittinen Intel :eek!: :eek!: :eek!:
Kiitosta, täsmäis kyllä mun ongelman kanssa juurikin. Kaiken muun mä oonkin tohon vanhaan koteloon jo vaihtanut paitsi korppuaseman ja virtalähteenjusban sanoi:Minullakaan ei toiminut pelit AGP x8 tilassa, mutta windows pelitti kyllä. 3d-mark crashasi koneen x8 tilassa, mutta meni hienosti läpi x4 tilassa.
Juu, mulla on 450W:n be.quiet, joka on tosiaankin laatupeli ja helvetin hiljainen, mikä tosin aiheuttaa sen, että tuo, niinkuin kaikki muutkin todella hiljaiset powerit, käy suhteellisen kuumana. Suosittelen vaikka joku be.quietin pienempikin riittäis varsin mainiosti.jusban sanoi:Tutkiskelin silloin oman ongelmani kanssa noita virtalähteitä ja parhaat teho/hinta/hiljaisuus-suhteet näytti olevan BeQuiet powereissa. Tuommosen 450W powerin 12V linja tuotti 29 amppeeria, mikä on hyvin.
Muistaakseni OoPeellakin tuollainen on.
Ihan vaan vinkkinä, jos päivitystä meinaat.