Halpistuotteet

Suomen Huippu

Sterna paradisaea
Observer sanoi:
Mitäs halpiskamoja ostat merkkituotteiden vastapainoksi?
Kaikkea tietenkin! Usein ne ovat samoilta valmistajiltakin. Vain täydellinen idioottihan ostaisi merkkituotteita. Joskus kuitenkin ostan niitäkin vastapainoksi.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
OoPee sanoi:
Parfymoitua ei tartte olla, mutta muuten samaa mieltä. Ja sen paperin on oltava vähintään kolmekerroksista!

Loppusilaus sitten kosteella wc-paperilla, joka pitää sekin olla merkkituotetta, mieluiten Haklea ja saa olla myös parfymoitua!

Juuri nain.

Suomesta kun ei Haklea saa, ainakaan en ole loytanyt, niin vien sita aina mukanani.
Pitaa olla puhdas perse miehella, koskaan ei tieda kuka tulee kaymaan... :rolleyes:

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Observer sanoi:
-Vessapaperi. Se on ihan sama mihin sitä perseensä pyyhkii, ostan aina halvinta mitä kaupasta löytyy.
Nyt kyllä tuli aika surkea kommentti. Itse en ole koskaan halppis WC-paperia ostanut. Enkä osta. Perse vain ruvella moisista. Semmoinen kolmikerrospaperia sen pitää olla. Soft Embosta tykkään ma.

Observer sanoi:
-Ranskalaiset. Useasti tulee napattua kilon säkki jotain halpismerkin tuotetta.
Nojaa. Riippuu mikä lasketaan halppismerkiksi. Tosin en ole aikoihin sellaisia 'poimutettuja' paksuja ranskalaisia, merkistä riippumatta, ostanut. Pahoja, lähes poikkeuksetta. Jotku ranskalaiset on tosin aika jauhosiakin. Mä suosin sellaisia 'suoria' ranskalaisia, ainakin Golden Fries tms merkki mitä Prismoista saa. Lidlistä saa vähän samanlaisia, tosin niitä joutuu paistaan paljon kauemmin uunissa.

Mä en kyllä nyt tähän hätään keksi oikeastaan mitään halppismerkkiä mitä ostaisin. Toki joitakin on hyviä. Esim, jo lopetettu (Keskolta todella paha moka) Pirkan pakastepannupizzapohja oli todella hyvää. Ne kun loppui kaupasta niin ei olekaan pizzapohjia tullut kaupasta kotiin kannettua.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Myllis sanoi:
Juuri nain.

Suomesta kun ei Haklea saa, ainakaan en ole loytanyt, niin vien sita aina mukanani.
Pitaa olla puhdas perse miehella, koskaan ei tieda kuka tulee kaymaan... :rolleyes:
Eikä jää näkyviä jarruraitoja valkosiin alkkareihin :eek!: :eek!: :eek!:

Jonkki

Press Play ►
Sijainti
Suomi Fineland
AJ sanoi:
Ja kuitenkin se on joko Valion tahi Ingmannin maitoa eri nimellä erilaisessa tölkissä.
Kerran olen lidliläistä maitoa ostanut ja se maistu kyllä aivan hirveeltä. Makea sivumaku... hyh, maidon ei kuulu olla makeaa. Ja päiväys oli kyllä kunnossa.

Observer

Well-known member
Jonkki sanoi:
Kerran olen lidliläistä maitoa ostanut ja se maistu kyllä aivan hirveeltä. Makea sivumaku... hyh, maidon ei kuulu olla makeaa. Ja päiväys oli kyllä kunnossa.
Ostit varmaan HYLA-maitoa. :tongue:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Kieltämättä OoPeen valmistamassa kahvissa oli omituinen sivumaku:doubtful:

Ace17

Acenteella
Vaatteet on yleensä semmoinen ostokohde, jossa en niin merkkituotteista piittaa. Paitsi ehkä kenkien suhteen olen huomannut, että turha mitään halpoja on ostaa.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Auto on Opel.

Lidlistä tulee osteskeltua paljonkin, enimmäkseen juomia.

Rainbow on aika yleinen merkki meillä kotona.

Halpis-mies olen.