FW08
Registered User of Talent
Sanoitpa.En sano tuohon mitään.
Sanoitpa.En sano tuohon mitään.
Juu ei mikään maalitaulu, nyt en kyllä usko sua.Höpöhöpö, ei se mikään mun silmätikku ole. Sulla niitä varmasti on ja enemmänkin, kysy vaikka FW08:lta. Eilen juksasin sitä (Vettel-fania) ylläpito-osiossa sillä meta-asialla. Muuten olen ko. nimimerkin jättänyt tyystin omaan arvoonsa, kun ei sen jutut oikeen jaksa enää naurattaa. Ja juu pistin ko. hahmon ignoreen ihan vaan siksi, että en saa kiusausta ärsyttää sitä enempää, kun tuntuu jokainen ottavan paskaa tuulettimeen syvälle ja poikittain heti, jos vähänkin Vettel-Fanille jotain sanon.
En kannata, äijä aikoo viedä minulta ammatin.En tiedä, sitä pitää kysyä kurskilta. Itsehän olen ns. luojan saalis, ollut jo iät ja ajat. Enkä minä ole täällä siitä huutelemassa erityiskohtelua notta "älkää vittuilko koska se ja se". Mutta mitä tulee itse kysymykseen, niin mun mielestä jaskaa on ihan turha syyttä tästä tai mistään muustakaan. Ihmisten syyttely on ihan turhaa ja mun mielestä me kaikki voitais olla kavereita täällä. Sitten ei tarvis ees banneja jaella ja voidaan lakkauttaa moderaattorit virastaan, koska niitä ei tarvita, kun kukaan ei riitele keskenään paitsi kurski. Ei olis myöskään Sinäputken ajojahteja joten ajojahtipoliisejakaan ei tarvittaisi. Tuli muuten mieleen, että jaskaa on kyllä ajojahdattu täällä jo ihan saatanan kauan. Jos se lopetettais, niin saattais jaskakin huokaista helpotuksesta, kun saisi viimein olla rauhassa ja nukkua yönsä ilman murheita.
Niin ja kilpaveneosiokin voitaisiin poistaa ja sen tilalle luoda maraton- ja polkupyöräkeskustelupalsta, kun Mosse ja Jakkeus on on on ne niin maratoonareita, että. Tulis muuten varmasti enemmän viestejä sinne kuin nykyiselle kilpaveneosastolle. Ja juu tämä ei ollut vittuilua, vaan ihan hyvä ehdotus imo. Vapaalle voitais myös kirjottaa kissan kokosin kirjaimin varoitus, että "TÄÄLLÄ VITTUILLAAN, EI HERKKÄ HERMOISILLE TAI HUUMORINTAJUTTOMILLE" niin osaisi uudetkin käyttäjät ottaa homman löysin rantein, eikä vanhojen käyttäjien tarvitsisi olla opettamassa uusia hahmoja tavoille heti. Onhan tää kaiken kaikkiaan hieno palsta, mutta kyllä nämä vanhatkin ihmiset tuntuvat vittuilevan vähän kaikille, että sikäli on absurdia lähteä ajojahtaamaan ketään tiettyä käyttäjää. Ja juu, tämäkään ei ollut sitten sitä vittuilua kenenkään suuntaan vaan ihan toteamus, että useampi vanha henkilö on täällä täysiä pellehermanneja jotka voisivat myös katsella sinne peiliin, että mistä alkaa ketäkin moittimaan tai ketä ei. Moderaattorit hoitaa kyllä räikeimmät tapaukset pois nopeasti, jos on tarvetta. Ei muiden käyttäjien tehtävä ole itkeä ja kitistä, silirimpsis. Tuli muuten mieleen, että kyllä minäkin sain paskaa niskaani silloin kun vapaalle eksyin, eikä minua kukaan puolustanut. Vai onko wanhoilla käyttäjillä jo dementtian oireita? No juu ei se mitään.
Tähän loppuun sitten semmonen helvetin iso hymiö. Ihan siltä varalta, että kaikki eivät kuitenkaan osaa ottaa aiempaa tekstiä huumorilla ilman, että siitä ilmoitetaan erikseen.
Tuleeko sitä pollia?Polli?
Juu, samaa mieltä ollaan täällä. Ja tuotahan ollaan harrastettu foorumilaisten ulottumattomissakin myös. Ja mitä tulee domp... fiktiivisen raisiolaisen touhuihin niin torttu siellä ja toinen täällä ontaa kivasti ilmettä toikille kuin toikille :ahem:.Esimerkiksi olen käynyt todella kiinnostavia keskusteluja JPP:n kanssa musiikista*, ja vaikka vieressä olisikin joku fiktiivinen raisiolainen hieromassa ulostetta topikin seiniin, niin ei se menoa haittaa.
* Siis omasta mielestäni kiinnostavia, JPP:n puolesta en voi puhua.
:doubtful: Tuota on ollut viime aikoina havaittavissa. Mahtaako porukat petailla asemiaan tuossa joskus suht lähitulevaisuudessa ilmestyvää Levynkansitivan poikaa (tai miksi se sitten tuleekaan nimetyksi) silmällä pitäen. Että kun pelataan FW08 lomalle niin omat menestymismahdollisuudet paranee :doubtful:.Vaadin hahmon FW08:asi bannaamista toistaiseksi määrittämättömäksi ajaksi...
Ihan just tuosta syystä palasin modehommiin.:doubtful: Tuota on ollut viime aikoina havaittavissa. Mahtaako porukat petailla asemiaan tuossa joskus suht lähitulevaisuudessa ilmestyvää Levynkansitivan poikaa (tai miksi se sitten tuleekaan nimetyksi) silmällä pitäen. Että kun pelataan FW08 lomalle niin omat menestymismahdollisuudet paranee :doubtful:.
Miks tulis? Etkö kehtaa rehellisesti ja julkisesti kertoa, keltä haluat mode-oikeudet pois?Tuleeko sitä pollia?
Modena voit tutkia levyjen takakannetkin?Ihan just tuosta syystä palasin modehommiin.
Enks mä oo sanonu? No en keneltäkään, REHELLISELLÄ PELILLÄ.Miks tulis? Etkö kehtaa rehellisesti ja julkisesti kertoa, keltä haluat mode-oikeudet pois?
Ylläpito poisti.Poistikos ylläpito vai Moe pollin? Kohta tää on varmaan lukossa.
No ei pitäis yllyttää...
Eivät ehkä halua, että täällä pistetään modeja johonkin järjestykseen.Ylläpito poisti.
Ei yllättänyt lain.
Puuttuko siitä joku sana? Ei mielestäni.e... Vittu, luin valkoisen väärin.
:doubtful: Tuota on ollut viime aikoina havaittavissa. Mahtaako porukat petailla asemiaan tuossa joskus suht lähitulevaisuudessa ilmestyvää Levynkansitivan poikaa (tai miksi se sitten tuleekaan nimetyksi) silmällä pitäen. Että kun pelataan FW08 lomalle niin omat menestymismahdollisuudet paranee :doubtful:.
Jahas!Ihan just tuosta syystä palasin modehommiin.
http://www.f1-forum.fi/vb/showgroups.phpKetkä niitä modeja etes on?
Kun en ole kärryillä täysin enää myöskään, sekunda käyttäjänä eli silloin tällöin, niin laitan veikkauslistaa.Ketkä niitä modeja etes on?
Kun en ole kärryillä täysin enää myöskään, sekunda käyttäjänä eli silloin tällöin, niin laitan veikkauslistaa.
Täysin varmat vapaalla: FW08, Pyryf, Kouvo (oli joskus?), JPP.
Sitten on varmaan joitakin muitakin, mutta kun ei yksinkertaisesti muista.
Asiapuolella: En tunnista. Niin harvoin käyn. Paitsi tietenkin jonkinlainen kaikentieto. En muista nyt nimeä.