Haluatko mode-oikeuksien poistoa joltakin/joiltakin?

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Hyvin sanottu siellä. Mutta toisaalta joskus vanhat, väsyneet ja jumittuneet jarnat on ihan parhautta. Sellasina päivinä kun on tylsää, vituttaa mutta ei jaksa sen kummempaan väittelyyn. Vähän niinku vanhan avioparin kätinä- toisesta korvasta sisään, toisesta ulos ja molempien suut käy. Ikävähän sitä tulis jos kokonaan loppuis.
Joo, joskus. Varsinkin päihdyttävien aineiden vaikutuksen alaisena vanhat kaunat on helppo ja hauska kaivaa pintaan. Ongelma vain on siinä ettei niistä päästä irti missään vaiheessa..

Mutta noille uusille tulokkaille sellanen voi olla läpipääsemätön paikka. Ehkä pitäis olla hieman myötäisempi heille. Ja ärsyttävät tulokkaat voi laittaa iggeen kasvamaan, tsekata jonkun viikon päästä että joko ois ees jonkinlaisille tavoille oppinut.
Samaa mieltä. Noobiet ei tunne talon tapoja eikä höiltä voi odottaa kaikkien sisäpiirin vitsien ymmärtämistä. Sen verran pitäisi tajua olla vanhoilla ettei ajeta pois het'välittömästi. Kyllähän tuotakin VF:ää oon yrittänyt opastaa enämpi tai vähempi (vissiin enämpi vähempi) menestyksekkäästi..
Siihen pitäisi kuitenkin pyrkiä.

Siggeboi

Banned
Sijainti
Puskassa
Muut ovat jo (ainakin lukemissani ketjuissa) jättäneet Vettel-fanin kiusaamisen, mutta Skyggeboy on ottanut hänet silmätikukseen, eikä ymmärrä milloin vitsi on auttamattomasti vanhentunut ja hauska muuttunut typeryydeksi. No nythän nuo lienee ignooranneet toisensa, joten rauhoittuisikohan tuokin joka ketjuun levinnyt ihanuus lopulta.
Höpöhöpö, ei se mikään mun silmätikku ole. Sulla niitä varmasti on ja enemmänkin, kysy vaikka FW08:lta. Eilen juksasin sitä (Vettel-fania) ylläpito-osiossa sillä meta-asialla. Muuten olen ko. nimimerkin jättänyt tyystin omaan arvoonsa, kun ei sen jutut oikeen jaksa enää naurattaa. Ja juu pistin ko. hahmon ignoreen ihan vaan siksi, että en saa kiusausta ärsyttää sitä enempää, kun tuntuu jokainen ottavan paskaa tuulettimeen syvälle ja poikittain heti, jos vähänkin Vettel-Fanille jotain sanon.

Knoukka

Well-known member
Höpöhöpö, ei se mikään mun silmätikku ole. Sulla niitä varmasti on ja enemmänkin, kysy vaikka FW08:lta. Eilen juksasin sitä (Vettel-fania) ylläpito-osiossa sillä meta-asialla. Muuten olen ko. nimimerkin jättänyt tyystin omaan arvoonsa, kun ei sen jutut oikeen jaksa enää naurattaa. Ja juu pistin ko. hahmon ignoreen ihan vaan siksi, että en saa kiusausta ärsyttää sitä enempää, kun tuntuu jokainen ottavan paskaa tuulettimeen syvälle ja poikittain heti, jos vähänkin Vettel-Fanille jotain sanon.
Uskaltaiskohan tässä kysyä, että mitä jos herää tuntemus että hahmo, oli uusi tai vanhempi, on ns. jäänyt luojalta saaliseen? Miten pitäisi toimia? Jos hahmo ei itse halua erityiskohtelua, mutta ei toisaalta ihan ymmärrä, ainakaan heti, paikan erityistä luonnetta. Siis vittuilua. Oisko tällaisesta epätietoisuudesta nousevaa kaitsemista sekä keskenään ristiriitaisia huolenpitoa ja väsymistä ilmassa nyt?

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Samaa mieltä. Noobiet ei tunne talon tapoja eikä höiltä voi odottaa kaikkien sisäpiirin vitsien ymmärtämistä. Sen verran pitäisi tajua olla vanhoilla ettei ajeta pois het'välittömästi. Kyllähän tuotakin VF:ää oon yrittänyt opastaa enämpi tai vähempi (vissiin enämpi vähempi) menestyksekkäästi..Siihen pitäisi kuitenkin pyrkiä.
Olen huomannut ja itsekin yritän aina välillä hieman opastaa, kun on kuutamolla.

Sinäputki

Troll
Sijainti
Trollhättan
Vaadin hahmon FW08:asi bannaamista toistaiseksi määrittämättömäksi ajaksi, sekä hahmojen Albert Oil ja Captain Howdy siirtämistä Villiin Länteen ikiajoiksi.

Siggeboi

Banned
Sijainti
Puskassa
Uskaltaiskohan tässä kysyä, että mitä jos herää tuntemus että hahmo, oli uusi tai vanhempi, on ns. jäänyt luojalta saaliseen? Miten pitäisi toimia? Jos hahmo ei itse halua erityiskohtelua, mutta ei toisaalta ihan ymmärrä, ainakaan heti, paikan erityistä luonnetta. Siis vittuilua. Oisko tällaisesta epätietoisuudesta nousevaa kaitsemista sekä keskenään ristiriitaisia huolenpitoa ja väsymistä ilmassa nyt?
En tiedä, sitä pitää kysyä kurskilta. Itsehän olen ns. luojan saalis, ollut jo iät ja ajat. Enkä minä ole täällä siitä huutelemassa erityiskohtelua notta "älkää vittuilko koska se ja se". Mutta mitä tulee itse kysymykseen, niin mun mielestä jaskaa on ihan turha syyttä tästä tai mistään muustakaan. Ihmisten syyttely on ihan turhaa ja mun mielestä me kaikki voitais olla kavereita täällä. Sitten ei tarvis ees banneja jaella ja voidaan lakkauttaa moderaattorit virastaan, koska niitä ei tarvita, kun kukaan ei riitele keskenään paitsi kurski. Ei olis myöskään Sinäputken ajojahteja joten ajojahtipoliisejakaan ei tarvittaisi. Tuli muuten mieleen, että jaskaa on kyllä ajojahdattu täällä jo ihan saatanan kauan. Jos se lopetettais, niin saattais jaskakin huokaista helpotuksesta, kun saisi viimein olla rauhassa ja nukkua yönsä ilman murheita.

Niin ja kilpaveneosiokin voitaisiin poistaa ja sen tilalle luoda maraton- ja polkupyöräkeskustelupalsta, kun Mosse ja Jakkeus on on on ne niin maratoonareita, että. Tulis muuten varmasti enemmän viestejä sinne kuin nykyiselle kilpaveneosastolle. Ja juu tämä ei ollut vittuilua, vaan ihan hyvä ehdotus imo. Vapaalle voitais myös kirjottaa kissan kokosin kirjaimin varoitus, että "TÄÄLLÄ VITTUILLAAN, EI HERKKÄ HERMOISILLE TAI HUUMORINTAJUTTOMILLE" niin osaisi uudetkin käyttäjät ottaa homman löysin rantein, eikä vanhojen käyttäjien tarvitsisi olla opettamassa uusia hahmoja tavoille heti. Onhan tää kaiken kaikkiaan hieno palsta, mutta kyllä nämä vanhatkin ihmiset tuntuvat vittuilevan vähän kaikille, että sikäli on absurdia lähteä ajojahtaamaan ketään tiettyä käyttäjää. Ja juu, tämäkään ei ollut sitten sitä vittuilua kenenkään suuntaan vaan ihan toteamus, että useampi vanha henkilö on täällä täysiä pellehermanneja jotka voisivat myös katsella sinne peiliin, että mistä alkaa ketäkin moittimaan tai ketä ei. Moderaattorit hoitaa kyllä räikeimmät tapaukset pois nopeasti, jos on tarvetta. Ei muiden käyttäjien tehtävä ole itkeä ja kitistä, silirimpsis. Tuli muuten mieleen, että kyllä minäkin sain paskaa niskaani silloin kun vapaalle eksyin, eikä minua kukaan puolustanut. Vai onko wanhoilla käyttäjillä jo dementtian oireita? No juu ei se mitään.

Tähän loppuun sitten semmonen helvetin iso hymiö. Ihan siltä varalta, että kaikki eivät kuitenkaan osaa ottaa aiempaa tekstiä huumorilla ilman, että siitä ilmoitetaan erikseen.