No alkoholisti, ruottalaista en edes ajattele haukkumasanana.Mutta kumpi on pahempi haukkumasana? ruotsalainen vai alkoholisti?
Oltiin kyllä asiapuolella, ja on ihan hyvä, että joku osio pysyy puhtaana.No alkoholisti, ruottalaista en edes ajattele haukkumasanana.
... mutta mielestäni täällä menee läpi paljon pahemmatkin kommentit ilman penalteja mitä sinä ja jps tuossa heittelitte.
jeps.. kommenttini kohdistui ihan ylipäätänsä moderoinnista kitisemiseen sen tarkemmin kohdistamatta juuri tähän toikkiin.Tuskinpa toi Jaq tarkoitti että just tässä toikissa olis kitisty tai paskottu. Kyllä se on tuo koko ylläpito-osasto sitä varten.
Kummin päin? Että hahmoke jahtaa modea vai että 'Bobakki' odottaa sormet syyhyten että hahmoke tekee VIRHEEN!jeps.. kommenttini kohdistui ihan ylipäätänsä moderoinnista kitisemiseen sen tarkemmin kohdistamatta juuri tähän toikkiin.
Keskustelu on ok, mutta ei se aina ole keskustelua vaan sanotaanko nyt suoraan: ajojahtia!
Jos tämä kohdistuu mun juttuihin, niin ymmärrän kyllä, että miksi.jeps.. kommenttini kohdistui ihan ylipäätänsä moderoinnista kitisemiseen sen tarkemmin kohdistamatta juuri tähän toikkiin.
Keskustelu on ok, mutta ei se aina ole keskustelua vaan sanotaanko nyt suoraan: ajojahtia!
Ei ole koko oikeuksia, niin pahan pistit.Haluan, että FW08:aasilta ja kurskilta poistetaan mode-oikeudet!
Niin että hahmoke jahtaa modea.Kummin päin? Että hahmoke jahtaa modea vai että 'Bobakki' odottaa sormet syyhyten että hahmoke tekee VIRHEEN!
Niin, kuten Mosse myöhemmässä viestissään totesikin, tuo tapahtui Asiapuolella, jossa oli juuri tehty uusi linjaus, että henkilöön menevät kommentit tuovat automattijäähyn. Se, millä tavalla mentiin henkilöön ja oliko jokin pahempi kuin toinen ei ollut olennaista.Tuli siitä, että kirjoitin svetitistisesti 'Sanoa laina ylös' ja jps kyseli olenko ruotsalainen. Minäpä kysyin että oletko alkoholisti, kun menee joskus vähän sanat sekaisin?
Ensin lähdin minä ja mun toiveesta jps perään.
Edelleen ei ole tietoa siitä, onko pahempaa epäillä toista ruotsalaiseksi vai alkoholistiksi.:thumbfh:
Ja pyytää sen jälkeen anteeksMun mielestä modeoikeudet voisi olla arvottavana aina lauantai-iltaisin.
Tosin Vettel-Fani olisi ikimode. Ja voisi jakaa banneja kaikille häntä loukkaaville.
Tästä olisi mahdollista saada ikuinen looppi pyörimään.Ja pyytää sen jälkeen anteeks
Mua jäi nyt askarruttamaan, onko Mosse ruotsalainen ja jps alkoholisti vai kenties jopa päinvastoin? :eek!:Niin, kuten Mosse myöhemmässä viestissään totesikin, tuo tapahtui Asiapuolella, jossa oli juuri tehty uusi linjaus, että henkilöön menevät kommentit tuovat automattijäähyn. Se, millä tavalla mentiin henkilöön ja oliko jokin pahempi kuin toinen ei ollut olennaista.
En ollut itse jäähyttämässä, mutta minähän se tietenkin tuohonkin olen syyllinen, koska moista linjausta Ylläpitopuolella ehdotin ja toiset sitten ottivat sen käyttöön. En tosin ehdottaessani uskonut, että se olisi otettu vakavasti.
Tuo linjanmuutos saattoi tulla yllätyksenä niille, jotka eivät Ylläpito-osastoa sattuneet lukemaan (ja heillekin, koska asiaa ei suoranaisesti missään vaiheessa päätetty tai ilmoitettu).
Hyvä että minä olen jäänyt kakkoseksi, tosin en kyllä halua mitään mode hommia tai no jos ois ihan pakko niin hiljaisimmat asiot.Mun mielestä Vettel-fani on hahmona parasta mitä tälle forumille on koskaan sattunut.
Tai molempia.. molemmatMua jäi nyt askarruttamaan, onko Mosse ruotsalainen ja jps alkoholisti vai kenties jopa päinvastoin? :eek!:
Noh, sen linjanvaihdon jälkeenkin asiapuolella on ollut henkilökohtaisuuksiin meneviä kommentteja ilman jäähyä.Niin, kuten Mosse myöhemmässä viestissään totesikin, tuo tapahtui Asiapuolella, jossa oli juuri tehty uusi linjaus, että henkilöön menevät kommentit tuovat automattijäähyn. Se, millä tavalla mentiin henkilöön ja oliko jokin pahempi kuin toinen ei ollut olennaista.
En ollut itse jäähyttämässä, mutta minähän se tietenkin tuohonkin olen syyllinen, koska moista linjausta Ylläpitopuolella ehdotin ja toiset sitten ottivat sen käyttöön. En tosin ehdottaessani uskonut, että se olisi otettu vakavasti.
Tuo linjanmuutos saattoi tulla yllätyksenä niille, jotka eivät Ylläpito-osastoa sattuneet lukemaan (ja heillekin, koska asiaa ei suoranaisesti missään vaiheessa päätetty tai ilmoitettu).
Onko esimerkkejä?Noh, sen linjanvaihdon jälkeenkin asiapuolella on ollut henkilökohtaisuuksiin meneviä kommentteja ilman jäähyä.