FW08
Registered User of Talent
Hienoa argumentointia. :thumbup:Paskat.
En kyllä ymmärrä sun kantaa tohon eiliseen episodiin ollenkaan. Yleensä kuitenkin olet vähiten mustavalkoisia hahmoja täällä. Avatarin värimaailmasta huolimatta...
Hienoa argumentointia. :thumbup:Paskat.
Mua vaan vituttaa nämä suht tasaisin väliajoin tulevat ajojahdit modeja kohtaan, yleensä jonku täysin mitättömän asian vuoksi. Paskamaista hommaa, jossa on täysi mahdottomuus toimia virheettömästi ja täysin tasapuolisesti . Aina löytyy joku omasta mielestään käsittämätöntä vääryyttä kärsinyt, joka jatkaa mouhuamista ilmanaikoisesta asiasta vaikka maailman tappiin, ellei sitte marttyyrivetäydy. Lähes poikkeusetta on kysymys varttuneemmasta forumväestä, joka katsoo olevansa oikeuttettu käyttäytymään haluamallaan tavalla. Piste.Hienoa argumentointia. :thumbup:
En kyllä ymmärrä sun kantaa tohon eiliseen episodiin ollenkaan. Yleensä kuitenkin olet vähiten mustavalkoisia hahmoja täällä. Avatarin värimaailmasta huolimatta...
Ok.Mua vaan vituttaa nämä suht tasaisin väliajoin tulevat ajojahdit modeja kohtaan, yleensä jonku täysin mitättömän asian vuoksi. Paskamaista hommaa, jossa on täysi mahdottomuus toimia virheettömästi ja täysin tasapuolisesti . Aina löytyy joku omasta mielestään käsittämätöntä vääryyttä kärsinyt, joka jatkaa mouhuamista ilmanaikoisesta asiasta vaikka maailman tappiin, ellei sitte marttyyrivetäydy. Lähes poikkeusetta on kysymys varttuneemmasta forumväestä, joka katsoo olevansa oikeuttettu käyttäytymään haluamallaan tavalla. Piste.
Totta tuokin, mutta:Mua vaan vituttaa nämä suht tasaisin väliajoin tulevat ajojahdit modeja kohtaan, yleensä jonku täysin mitättömän asian vuoksi. Paskamaista hommaa, jossa on täysi mahdottomuus toimia virheettömästi ja täysin tasapuolisesti . Aina löytyy joku omasta mielestään käsittämätöntä vääryyttä kärsinyt, joka jatkaa mouhuamista ilmanaikoisesta asiasta vaikka maailman tappiin, ellei sitte marttyyrivetäydy. Lähes poikkeusetta on kysymys varttuneemmasta forumväestä, joka katsoo olevansa oikeuttettu käyttäytymään haluamallaan tavalla. Piste.
Jaa, multa menny taas ohi että mitkä viestit?Webbiksen puolesta sen verran, että palautti nyt kuitenkin ne viestit sinne lopulta. Ihan kuuroille korville ei mennyt kuitenkaan.
Pillusta tässäkin pohjimmiltaan kyse oli.Jaa, multa menny taas ohi että mitkä viestit?
Helvetillisen marttyroinnin jälkeen.Webbiksen puolesta sen verran, että palautti nyt kuitenkin ne viestit sinne lopulta. Ihan kuuroille korville ei mennyt kuitenkaan.
No Webbishän ymmärtää pillun päälle melkein yhtä paljon kuin huumorin. Et silleen!Pillusta tässäkin pohjimmiltaan kyse oli.
No Webbishän ymmärtää pillun päälle melkein yhtä paljon kuin huumorin. Et silleen!
Jokunen hassutteluviesti pääasiassa mun ja FW08 toimesta hänen perustamassaan toikissa. Käytännön tasolla isosta asiasta kun ei ollut edes kysymys, mutta homma vähän eskaloitui.Jaa, multa menny taas ohi että mitkä viestit?
Olenko mä nyt ajojahtaaja, kun tein pollin Ylläpito-puolen keskustelun pohjalta?Mua vaan vituttaa nämä suht tasaisin väliajoin tulevat ajojahdit modeja kohtaan, yleensä jonku täysin mitättömän asian vuoksi. Paskamaista hommaa, jossa on täysi mahdottomuus toimia virheettömästi ja täysin tasapuolisesti . Aina löytyy joku omasta mielestään käsittämätöntä vääryyttä kärsinyt, joka jatkaa mouhuamista ilmanaikoisesta asiasta vaikka maailman tappiin, ellei sitte marttyyrivetäydy. Lähes poikkeusetta on kysymys varttuneemmasta forumväestä, joka katsoo olevansa oikeuttettu käyttäytymään haluamallaan tavalla. Piste.
JayR sanoi:Ketkäkutka valitsee moderaattorit?
Onko se vain ja ainostaan Antin harkitsema päätös?
Jos näin koet, niin pannaan toikki kiinni.kouho sanoi:Anttihan se viime kädessä, aiempien moderaattoreiden suosittelujen pohjalta.. Näin tuo minusta kulkenut.
Et kai nyt ole ajojahdannut, äläkä mun juttujen takia ala Zaikomoimaan. (heh, sanoo tyyppi jonka toikit on melkein kaikki lukossa)Olenko mä nyt ajojahtaaja, kun tein pollin Ylläpito-puolen keskustelun pohjalta?
Jos näin koet, niin pannaan toikki kiinni.
Samaa mieltä.Minusta tää on ihan vitun turhaa itkemistä.