Haluatko mode-oikeuksien poistoa joltakin/joiltakin?

Knoukka

Well-known member
Vittu ihan sama mutta kouvolle lisää viinaa niin säilyis jonkinalinen roti ja linja!

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Onkohan musta tullut vanha, kun en jaksa näistä oikein innostua?:doubtful:

Bannitkin olleet enämpi 'vahinkoheittoja' kuin oikein hakemalla haettuja.

Voi minua houkkaa.:thumbfh::nope:

markoj

Custom User
Hienoa argumentointia. :thumbup:

En kyllä ymmärrä sun kantaa tohon eiliseen episodiin ollenkaan. Yleensä kuitenkin olet vähiten mustavalkoisia hahmoja täällä. Avatarin värimaailmasta huolimatta...
Mua vaan vituttaa nämä suht tasaisin väliajoin tulevat ajojahdit modeja kohtaan, yleensä jonku täysin mitättömän asian vuoksi. Paskamaista hommaa, jossa on täysi mahdottomuus toimia virheettömästi ja täysin tasapuolisesti . Aina löytyy joku omasta mielestään käsittämätöntä vääryyttä kärsinyt, joka jatkaa mouhuamista ilmanaikoisesta asiasta vaikka maailman tappiin, ellei sitte marttyyrivetäydy. Lähes poikkeusetta on kysymys varttuneemmasta forumväestä, joka katsoo olevansa oikeuttettu käyttäytymään haluamallaan tavalla. Piste.

Knoukka

Well-known member
Mua vaan vituttaa nämä suht tasaisin väliajoin tulevat ajojahdit modeja kohtaan, yleensä jonku täysin mitättömän asian vuoksi. Paskamaista hommaa, jossa on täysi mahdottomuus toimia virheettömästi ja täysin tasapuolisesti . Aina löytyy joku omasta mielestään käsittämätöntä vääryyttä kärsinyt, joka jatkaa mouhuamista ilmanaikoisesta asiasta vaikka maailman tappiin, ellei sitte marttyyrivetäydy. Lähes poikkeusetta on kysymys varttuneemmasta forumväestä, joka katsoo olevansa oikeuttettu käyttäytymään haluamallaan tavalla. Piste.
Ok.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Totta tuokin, mutta:

Eilisessä on kyse jälleen kerran siitä, että WebSlave on WebSlave. Ei varmaan kenenkään toisen ole yhtään usein tullut yhteen otettua täällä kuin WebSlaven, Ja ikinä se "keskustelu" ei etene mihinkään, koska kaveri on niin prototyyppinen Stone Deaf kuin olla voi. Tuo eilinen ilmensi tätä jälleen kerran. Tyyppi, joka on poistamassa kaiken, josta ei itse tykkää on väärässä paikassa moderaattorina.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Webbiksen puolesta sen verran, että palautti nyt kuitenkin ne viestit sinne lopulta. Ihan kuuroille korville ei mennyt kuitenkaan.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Olenko mä nyt ajojahtaaja, kun tein pollin Ylläpito-puolen keskustelun pohjalta?

JayR sanoi:
Ketkäkutka valitsee moderaattorit?
Onko se vain ja ainostaan Antin harkitsema päätös?

kouho sanoi:
Anttihan se viime kädessä, aiempien moderaattoreiden suosittelujen pohjalta.. Näin tuo minusta kulkenut.
Jos näin koet, niin pannaan toikki kiinni.

Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Kaikille kenkää ja sitten valitaan uudet huutoäänestyksellä kuten ennen vanhaan :thumbup:

markoj

Custom User
Olenko mä nyt ajojahtaaja, kun tein pollin Ylläpito-puolen keskustelun pohjalta?

Jos näin koet, niin pannaan toikki kiinni.
Et kai nyt ole ajojahdannut, äläkä mun juttujen takia ala Zaikomoimaan. (heh, sanoo tyyppi jonka toikit on melkein kaikki lukossa)

oldez

Well-known member
Minusta tää on ihan vitun turhaa itkemistä.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Yllättävän paljon haluaa porukat nykyisistä modeista, noin yleensä, eroon.

Pollia vapaasti tulkiten.