Haluatko mode-oikeuksien poistoa joltakin/joiltakin?

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Mä haluaisin, että Mosselle annettais moderointioikeudet. Sitten, kun hän yrittäisi tehdä jotain moderointia, ne oikeudet lähtis automaattisesti pois, ennen kuin hän ehtisi mitään tehdä. Oikeudet kuitenkin palaisivat takaisin, sanotaanko nyt vaikka tunnin tai parin päästä. Tämän erikoisoikeuden titteli vois olla vaikka "munaton moderaattori".

oldez

Well-known member
Mua vaan vituttaa nämä suht tasaisin väliajoin tulevat ajojahdit modeja kohtaan, yleensä jonku täysin mitättömän asian vuoksi. Paskamaista hommaa, jossa on täysi mahdottomuus toimia virheettömästi ja täysin tasapuolisesti . Aina löytyy joku omasta mielestään käsittämätöntä vääryyttä kärsinyt, joka jatkaa mouhuamista ilmanaikoisesta asiasta vaikka maailman tappiin, ellei sitte marttyyrivetäydy. Lähes poikkeusetta on kysymys varttuneemmasta forumväestä, joka katsoo olevansa oikeuttettu käyttäytymään haluamallaan tavalla. Piste.
Komp.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mä haluaisin, että Mosselle annettais moderointioikeudet. Sitten, kun hän yrittäisi tehdä jotain moderointia, ne oikeudet lähtis automaattisesti pois, ennen kuin hän ehtisi mitään tehdä. Oikeudet kuitenkin palaisivat takaisin, sanotaanko nyt vaikka tunnin tai parin päästä. Tämän erikoisoikeuden titteli vois olla vaikka "munaton moderaattori".
Haluut vaan ittelles "kakkos-munaton moderaattor"i tittelin!:frank:

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Mun mielestä hauskaa on se, että aina kun moderoinnista syntyy kohu, niin ensin tulee niitä, jotka ovat periaatteesta sitä mieltä, että moderointi on perseestä koska *runski*. Hetken päästä kellareistaan kämpivät ne, joiden mielestä kaikki moderoinnin kritisointi on ajojahtaamista ja tehdään juurikin tuosta aiemmasta syystä.

Hetken päästä kaikki taas ottavat suosikkiasentonsa suosikkipoterossaan, kukaan ei enää muista, mistä kohu tällä kertaa alkoi ja taas mennään.

Moderointikeskustelu täällä on siis aivan niinkuin kaikki muutkin keskustelut.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mun mielestä hauskaa on se, että aina kun moderoinnista syntyy kohu, niin ensin tulee niitä, jotka ovat periaatteesta sitä mieltä, että moderointi on perseestä koska *runski*. Hetken päästä kellareistaan kämpivät ne, joiden mielestä kaikki moderoinnin kritisointi on ajojahtaamista ja tehdään juurikin tuosta aiemmasta syystä.

Hetken päästä kaikki taas ottavat suosikkiasentonsa suosikkipoterossaan, kukaan ei enää muista, mistä kohu tällä kertaa alkoi ja taas mennään.

Moderointikeskustelu täällä on siis aivan niinkuin kaikki muutkin keskustelut.
Ja kun yrittää virittää normi-keskustelua asiasta, on ajojahtaaja.:thumbfh:

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit

oldez

Well-known member
Soot aina tervetullut meidän poteroon. Leikataan sirpillä pettuleipää ja kuunnellaan KOM-teatteria.
Mulla on tikapuut omassa poterossa niin voin aina välillä käydä muiden poteroissa vierailuilla.