Örfil
Guest
Pyryfille KENKÄÄ - HETI!Audi TT:stä ei saa keskustella jatkossa.
.
Pyryfille KENKÄÄ - HETI!Audi TT:stä ei saa keskustella jatkossa.
.
Aluksi puolueen nuorisojärjestön toimintaan mukaan (kirjoittelee vapaaseen ihan homona), sitten jäseneksi (VIP) ja puoluekoulun kautta paikallispomoksi (esim. Forum GPL-osaston moderaattoriksi) jos sitten on mahdollista ponnistaa täysmodeksi keskuskomitean (muut modet) suosituksella. Adminin (Jmt joskus tais olla) postit on tieten jäissä tällä hetkellä ja Antti on yksin piukoissa.Ihan mielenkiinnosta kysyn, kun en tiedä: kuinka joku henkilö "pääsee" moderaattoriksi?
Neuvostotyyliin sisäpiirin kautta, hyvä veli -systeemillä vai Antti (foorumin diktaattori :thumbup valkkaa? Mitään demokraattisia vaalejahan tässä ei ole lienee järjestetty asian tiimoilta. Vai äänestääkö vapaamuurariveljet keskenään riittien kera uusia jäseniä porukkaan
Pyryfin ja minun päätyminen moderaattoriksi on luettavissa tuolta.Ihan mielenkiinnosta kysyn, kun en tiedä: kuinka joku henkilö "pääsee" moderaattoriksi?
Tokihan se kannattaa forumin tapojen mukaan syyttää muita, kun itse on lukutaidoton. Vai etkö kestä yhtään, edes aiheellista kritiikkiä?
Aikuismaista on myöntää virheensä. Vauvamaista ja lapsellista suuttua siitä, että mokaa.
Mutta jos nyt kerran väität mun lukutaitoa heikoksi, niin olisi hyvä, jos osoittaisit sitten sen, kiitos.
Kannatan.Modet voisi toimia pelkästään Moderaattorit-nickin kautta, niin saisi tarvittaessa laitettua moden tarvittaessa iggeen.
Minkä takia toi nimimerkki edes on olemassa, kun modet voivat moderoida myös omien nikkiensä takaa?Modet voisi toimia pelkästään Moderaattorit-nickin kautta, niin saisi tarvittaessa laitettua moden iggeen.
Ennen moderointi tai ainakin rankut jaettiin saman nikin takaa...Minkä takia toi nimimerkki edes on olemassa, kun modet voivat moderoida myös omien nikkiensä takaa?
Oletko järjissäsi?Modeoikeudet pois kaikilta ja viidakon laki valloilleen!
Olen niin järjissäni kuin voin vain olla.Oletko järjissäsi?
Ei niin voi tehä.
DomDom Forumilla ainakin pystyi niin tekemään ja vallan hieno paikka olikin, kunnes tsunami vei mennessään.Oletko järjissäsi?
Ei niin voi tehä.
DomDom Forumilla ainakin pystyi niin tekemään ja vallan hieno paikka olikin, kunnes tsunami vei mennessään.
:ahem: :ahem: :ahem: :ahem:DomDom Forumilla ainakin pystyi niin tekemään ja vallan hieno paikka olikin, kunnes tsunami vei mennessään.
Teknisesti ei estäkään. Foorumin ylläpitäjä on kuitenkin juridisessa vastuussa foorumillaan olevasta laittomasta materiaalista, joten Antti tuskin haluaisi joutua oikeuteen siitä, että *viidakon laki*.Kyllä voi. Mikään ei estä ylläpitoa ottamaan moderaattoreilta oikeuksiaan pois.
Niinpä. :ahem:Teknisesti ei estäkään. Foorumin ylläpitäjä on kuitenkin juridisessa vastuussa foorumillaan olevasta laittomasta materiaalista, joten Antti tuskin haluaisi joutua oikeuteen siitä, että *viidakon laki*.
Siis kyllä mä ny sen tiedän, että niin voi tehä, mut sitten tää muuttuisi kaatopaikaksi.Niinpä. :ahem: