Haluatko mode-oikeuksien poistoa joltakin/joiltakin?

markoj

Custom User
Ihan mielenkiinnosta kysyn, kun en tiedä: kuinka joku henkilö "pääsee" moderaattoriksi?
Neuvostotyyliin sisäpiirin kautta, hyvä veli -systeemillä vai Antti (foorumin diktaattori :thumbup:) valkkaa? Mitään demokraattisia vaalejahan tässä ei ole lienee järjestetty asian tiimoilta. Vai äänestääkö vapaamuurariveljet keskenään riittien kera uusia jäseniä porukkaan :confused:

:p
Aluksi puolueen nuorisojärjestön toimintaan mukaan (kirjoittelee vapaaseen ihan homona), sitten jäseneksi (VIP) ja puoluekoulun kautta paikallispomoksi (esim. Forum GPL-osaston moderaattoriksi) jos sitten on mahdollista ponnistaa täysmodeksi keskuskomitean (muut modet) suosituksella. Adminin (Jmt joskus tais olla) postit on tieten jäissä tällä hetkellä ja Antti on yksin piukoissa.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Taisin olla sisäpiiriläistä selänpesurinkiä, kun pistin ton 'En keltäkään' vaihtiksen.:thumbfh::nope::confused:

WebSlave

Trackman
Ihan mielenkiinnosta kysyn, kun en tiedä: kuinka joku henkilö "pääsee" moderaattoriksi?
Pyryfin ja minun päätyminen moderaattoriksi on luettavissa tuolta.

Itse asian tultua käsiteltyä ketjun loppupuoli luonnollisesti on taas sitä mihin kaikki ylläpitopuolen ketjut väistämättä menevät.

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere
Tokihan se kannattaa forumin tapojen mukaan syyttää muita, kun itse on lukutaidoton. Vai etkö kestä yhtään, edes aiheellista kritiikkiä?

Aikuismaista on myöntää virheensä. Vauvamaista ja lapsellista suuttua siitä, että mokaa.

Mutta jos nyt kerran väität mun lukutaitoa heikoksi, niin olisi hyvä, jos osoittaisit sitten sen, kiitos.

En ole lukutaidoton, enkä nyt varsinaisesti suuttunut. Jotenkin vain oli ajatusmaailma eilen jossain ihan muualla. Anteeksi.

Makkonen

Guest
Modet voisi toimia pelkästään Moderaattorit-nickin kautta, niin saisi tarvittaessa laitettua moden iggeen.

Lunssila

Well-known member
Modet voisi toimia pelkästään Moderaattorit-nickin kautta, niin saisi tarvittaessa laitettua moden iggeen.
Minkä takia toi nimimerkki edes on olemassa, kun modet voivat moderoida myös omien nikkiensä takaa?

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
Alkuperäinen syy oli vissiin se, että osa moderaattoreista oli nimettömiä ja toimivat tuon nimimerkin takaa. Siitä seurasi vikinätä, minkä jälkeen kaikkien nimet ovat olleet julkisia. On sille yhä se käyttö, että sen takaa voi olla helpompi ilmaista komiteapäätös tai yhteinen kanta, kun omalla nimimerkillä kirjoitettu viesti ymmärretään todennäköisemmin henkilökohtaiseksi kannaksi.

WebSlave

Trackman
Kyllä voi. Mikään ei estä ylläpitoa ottamaan moderaattoreilta oikeuksiaan pois.
Teknisesti ei estäkään. Foorumin ylläpitäjä on kuitenkin juridisessa vastuussa foorumillaan olevasta laittomasta materiaalista, joten Antti tuskin haluaisi joutua oikeuteen siitä, että *viidakon laki*.