Hamilton viha?

Overhouse

Well-known member
Liittynyt
26.2.2007
Viestit
280
Tällä foorumilla joka toinen tuntuu vihaavan Hamiltonia. Osaako joku oikeasti perustella syytä tähän? Hamilton on kuitenkin noussut Alonson apupojasta ajamalla mestarisuosikiksi. McLarenin vakoiluskandaalit ja se että Bernie pitää miehestä ei varmaankaan ole Hamiltonin syytä? Vai onko?
 

jokke79

Well-known member
Liittynyt
19.6.2007
Viestit
313
No tollanen mediaa nuoleva hymypoika se on. Lisäks se tekee vittumaisia temppuja radalla ja muuallakin.
 

Ukyo Katayama

Well-known member
Liittynyt
2.2.2004
Viestit
1339
Kova kuski, harva sitä kiistää. Mutta viimeisen parin kuukauden kommenttiensa perusteella täysi kusipää. Ei siinä sen kummempaa, as simple as that.
 

de rong

Banned
Liittynyt
17.1.2005
Viestit
3194
jokke79 sanoi:
No tollanen mediaa nuoleva hymypoika se on. Lisäks se tekee vittumaisia temppuja radalla ja muuallakin.
Täysin samaa mieltä. En pidä kulissinuolijasta.
 

R.Rosset

Well-known member
Liittynyt
1.2.2006
Viestit
1048
Luulen että lopulta kyse on vaan siitä, että hän pärjää niin hyvin, kun vastassa on Räikkönen. Oikeastaan ihan sama vaikka Hamiltonin paikalla olisi maailman mukavin tyyppi, häntä vihattaisiin tällä foorumilla ihan yhtä paljon vastaavassa tilanteessa.
 

Ferrari 4ever

Well-known member
Liittynyt
12.8.2001
Viestit
2669
Sijainti
Saarimaa
Tällä forumilla liikkuu ihan avoimia rasisteja.

Ei minulla Hamiltonia vastaan mitään erikoisemmin ole mutta kaikki Mclarenin organisaatiossa työskentelevät voivat minun puolestani elää loppuelämänsä soppajonossa - muutama poikkeus vahvistaa säännön.
 

masapi

Active member
Liittynyt
6.10.2007
Viestit
40
Sijainti
Kemi
Mun mielestä Hamilton on hyvä kuski mutta kusi on noussu päähän.
 

Istaria

Well-known member
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
292
Sijainti
QuakeNet
Näytös meni läpi alkukaudella vielä, mutta nyt on niin perkeleen teennäistä jo että ihan pahaa tekee. Muutenkin jos edes tämän päivän kisan katsoi, niin eiköhän tuo keltaisten lippujen säätö kerro miehen ratakäyttäytymisestä kaiken oleellisen. Samaa paskaa tulee kanssakilpailijoille niskaan lähinnä kisassa kuin kisassa, eikä kukaan edes puhu asiasta!

Summataan nyt vielä: Radalla täysi mulkku, livenä varmaan samanlainen mutta pakko esittää jotain josta näkee läpi välittömästi mikäli ei ole tietynväriset lasit silmillä.

Täytyy tosin myöntää että sarjaan mahtuu meikän yksinkertaisessa mielessä vain yksi tosimulkku kerrallaan. Nytkin mulle on ihan sama kumpi voittaa mestaruuden, Alonso vai Kimi. Alonsoa olen pitänyt todellisena kusipäänä sen kommenttien ja "painostuksen" :)D) takia, mutta nyt on mieli muuttunut. Itkeehän se jatkuvasti, mutta ei sitä näin yksinkertainen jantteri kun meikä osaa näköjään vihata kun yhtä kuskia kerrallaan :jaska:
 
Viimeksi muokattu:

Lazer

Well-known member
Liittynyt
19.6.2007
Viestit
319
jokke79 sanoi:
No tollanen mediaa nuoleva hymypoika se on. Lisäks se tekee vittumaisia temppuja radalla ja muuallakin.
de rong sanoi:
Täysin samaa mieltä. En pidä kulissinuolijasta.
Minkähän vuoksi Hamilton myös kätteli kaikkia vastaantulleita/paikalla olleita tallin työntekijöitä? Mustakari: "Nöyrä Hamilton kättelee..."
 

Ratman

Turha kommentoija
Liittynyt
14.8.2007
Viestit
704
Sijainti
Hole in the sky
Overhouse sanoi:
Tällä foorumilla joka toinen tuntuu vihaavan Hamiltonia. Osaako joku oikeasti perustella syytä tähän? Hamilton on kuitenkin noussut Alonson apupojasta ajamalla mestarisuosikiksi. McLarenin vakoiluskandaalit ja se että Bernie pitää miehestä ei varmaankaan ole Hamiltonin syytä? Vai onko?
Niin,paljonkos Ross Brawnia ja Jean Todtia vihattiin tällä foorumilla pari vuotta sitten.Löytyy kyllä kun käy läpi forumin historiaa :D
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Niin kuin edellä ollaan mainittu, niin eritoten ärsyttää se että mies Bernien lellikki, joka saa vaikka millaiset etuoikeudet, joilla hänestä pedataan väkisin mestaria. Lisäksi hän nuolee jatkuvasti Ronin persettä ja luulee muutenkin saavansa tehdä mitä haluaa.

Nürburgringin nosto, Unkarin GP:n aika-ajot, kuljettajien pisteiden säilyminen vakoiluskandaalista huolimatta, Fujin turva-autopelleilyt jne. jne.

Rasismista ei ole kyse.
 

Tomppa

Well-known member
Liittynyt
25.6.2001
Viestit
241
Jason Voorhees sanoi:
Nürburgringin nosto, Unkarin GP:n aika-ajot, kuljettajien pisteiden säilyminen vakoiluskandaalista huolimatta, Fujin turva-autopelleilyt jne. jne.

Rasismista ei ole kyse.
Juuri näin.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Ei Hamilton ole syypää siihen, että on Dennisin ja Ecclestonen lempilapsi.. Eli ei ole pahaa sanottavaa minulla.
 

L4z!

Well-known member
Liittynyt
27.7.2006
Viestit
874
Mua ainakin ärsyttää koulun hymypoikaa muistuttavat tyypit. Hämis kävi kättelee mekaanikot ja suoraselkäisenä pahoitteli lipsahdustaan. Tyyppi on kuin jostain muotista puristettu hyväkäytöksinen isinpoika. Sellaisistä Marco Bjuuströmeistä ei pidemmänpäälle tykätä.

Täytyy olla inhimillinen persoona, että saa sympatiat.
 
Ylös