Hamilton viha?

Ratman

Turha kommentoija
Sijainti
Hole in the sky
Älkäähän nyt ystävät hyvät.F1 on VAIN VIIHDETTÄ.Ei sitä nyt kannata vihata sen enempää Alonsoa kuin Hamiltoniakaan.Ei niiden menestys ole keneltäkään pois.Sama pätee Kimin vihaajiin.

Elämässä on HUOMATTAVASTI tärkeämpiäkin asioita :thumbup: :alppu:

geiloord

Rajoittunut mieshenkilö
Sijainti
Suomi Finland
Teemu-84 sanoi:
Sitten ei näytä kyllä kaihtavan mitään keinoja voittaakseen mestaruuden, sälli se yritti tänään huijata Kimiä ohittamaan hänet keltaisten lippujen alueella. :D :mad_old: Onneksi ei Kimi mennyt lankaan.
Mä en nyt itse huomannut kisassa tota tilannetta, mutta olisko voinut johtua siitä että se kumi oli ihan rikki? Eli oli vaan niin paljon hitaampi, että näytti tarjoavan kimille ohituspaikka. Sen jälkeen kun kimi meni ohi, oli sen 4-7 sekuntia per kierros nopeampi.

L4z!

Well-known member
Formulakuskien oma Big Brother olisi siisti. Voisi Kimi ja Vettel olla hyviä.

Trone

Registered Loser
Sijainti
Suomi
L4z! sanoi:
Formulakuskien oma Big Brother olisi siisti. Voisi Kimi ja Vettel olla hyviä.
Kimi kiskois viinaa kaksin käsin ja tekis helikoptereita. :D

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Jahvetti sanoi:
Monacossa Kimi luikki virheen jälkeen ties minne, tosi suoraselkäistä, on se kova jätkä!
Älä ota liian tosissaan, tämä on vain viihdettä!

Miksi tänne kukaan on rekisteröitynyt kommentoimaan, jos tuntee F1-sarjan olevan vain viihdettä lailla Big Brotherin tai Salkkareitten?

patriot

Foorumin senaattori
Ferrari 4ever sanoi:
Tällä forumilla liikkuu ihan avoimia rasisteja.

Ei minulla Hamiltonia vastaan mitään erikoisemmin ole mutta kaikki Mclarenin organisaatiossa työskentelevät voivat minun puolestani elää loppuelämänsä soppajonossa - muutama poikkeus vahvistaa säännön.
Ehkä säkin otat liian vakavasti tän koko lajin.. Harva vihaa Ferraria yhtä paljon kuin sinä McLarenia.. Relax jne...

patriot

Foorumin senaattori
Teemu-84 sanoi:
Se ketuttaa että sillä on noussut suomeksi sanottuna kusi päähän. Rupeaa sanomaan kenen kanssa haluaa ajaa jne. Eipä sitä tavallisessa työelämässäkään rupea työntekijät pomojaan määräilemään että tuon ja tuon kanssa työskentelen, ja tuon kanssa taas en. Sitten ei näytä kyllä kaihtavan mitään keinoja voittaakseen mestaruuden, sälli se yritti tänään huijata Kimiä ohittamaan hänet keltaisten lippujen alueella. :D :mad_old: Onneksi ei Kimi mennyt lankaan.
Alonsolla se kusi vasta onkin noussut jonnekkin...

patriot

Foorumin senaattori
PeeVee79 sanoi:
Ehkä viha on turhan voimakas sana.
Mutta Dennisin puolueellisuus, FIA:n lelliminen ja Ecclestonen viimeisimmät kommentit ja yleinen nuoleskelu ottaa aivoon. Eihän se Hamiltonin syy ole, mutta ärsytys on kai helpoin kohdistaa häneen.
McLarenilla oli alkukaudesta tasaveroinen kohtelu. Alonso on omalla kiukuttelullaan pilannut välinsä tallin henkilöstön kanssa.

Jahvetti

New member
kouvotsvoni sanoi:
Älä ota liian tosissaan, tämä on vain viihdettä!

Miksi tänne kukaan on rekisteröitynyt kommentoimaan, jos tuntee F1-sarjan olevan vain viihdettä lailla Big Brotherin tai Salkkareitten?
Formuloiden takia en suutu. Mutta rasistiset kommentit pistää vihaksi.

Big Brotherit ja Salkkarit yms. ovat ihan kuraa, en katsele moista. Kaikenlainen urheilu on sen sijaan hyvää viihdettä.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
IJV sanoi:
Mä en nyt itse huomannut kisassa tota tilannetta, mutta olisko voinut johtua siitä että se kumi oli ihan rikki? Eli oli vaan niin paljon hitaampi, että näytti tarjoavan kimille ohituspaikka. Sen jälkeen kun kimi meni ohi, oli sen 4-7 sekuntia per kierros nopeampi.
En myöskään huomannut uusintaa katsoessani mitään sen kummempaa hidastelua. Ja yritin oikein erikseen sitä nähdä kun täältä olin juttua lukenut. Ei kai sitä vauhtia siinä vaiheessa mistään lisää tule kun Kimi perässä ajaa jos ei sitä ole riittävästi siihenkään mennessä ollut. Mitäs siinä oli pari sekuntia per kierros ainakin eroa muistaakseni.

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Sijainti
J:vi
patriot sanoi:
McLarenilla oli alkukaudesta tasaveroinen kohtelu. Alonso on omalla kiukuttelullaan pilannut välinsä tallin henkilöstön kanssa.
Mun nähdäkseni hän lähinnä toi julki sen, kuinka talli suosii Hamiltonia ja kuinka tämä kopioi hänen säätöjään.

patriot

Foorumin senaattori
PeeVee79 sanoi:
Mun nähdäkseni hän lähinnä toi julki sen, kuinka talli suosii Hamiltonia ja kuinka tämä kopioi hänen säätöjään.
Niin.. Tuskin siinä sen kummempaa oli paitsi, että Hamilton tuli paremmin juttuun kaikkien kanssa. Alonsoa raivostutti ettei saanut ykkösasemaa, vaikka on kaksinkertainen maailmanmestari.

L4z!

Well-known member
Jahvetti sanoi:
Formuloiden takia en suutu. Mutta rasistiset kommentit pistää vihaksi.

Big Brotherit ja Salkkarit yms. ovat ihan kuraa, en katsele moista. Kaikenlainen urheilu on sen sijaan hyvää viihdettä.
En ole itse huomannut rasismia. Vanhemmat ihmiset tietty käyttävät neekeri-sanaa luonnostaan. Itseltäni olen karsinut sen jo pois. Mutta muuta rasismia en ole täällä huomannut, tai sit olen sokea. En tietenkään lue kaikkia posteja.

Jos rasismia kuitenki on, niin toivon ihmisten ymmärtävän olemaan sujaitsevaisempia.

Muuten keskustelu saa mielestäni olla jopa härskiä ja provosoivaa ja mielipiteet liioiteltuja ja äärimmäisiä.

geiloord

Rajoittunut mieshenkilö
Sijainti
Suomi Finland
patriot sanoi:
Niin.. Tuskin siinä sen kummempaa oli paitsi, että Hamilton tuli paremmin juttuun kaikkien kanssa. Alonsoa raivostutti ettei saanut ykkösasemaa, vaikka on kaksinkertainen maailmanmestari.
Jep, noin mäkin näen sen asian... Alonso ei sitten vaan kestänyt tilannetta, ja seuraukset on nähty.

Make79

Well-known member
L4z! sanoi:
En ole itse huomannut rasismia. Vanhemmat ihmiset tietty käyttävät neekeri-sanaa luonnostaan. Itseltäni olen karsinut sen jo pois. Mutta muuta rasismia en ole täällä huomannut, tai sit olen sokea. En tietenkään lue kaikkia posteja.

Jos rasismia kuitenki on, niin toivon ihmisten ymmärtävän olemaan sujaitsevaisempia.

Muuten keskustelu saa mielestäni olla jopa härskiä ja provosoivaa ja mielipiteet liioiteltuja ja äärimmäisiä.
Tahtoo nykyään syyllistyä heti rasistiksi, sovinistiksi ym. kaikiksi mahdollisiksi, jollei koko ajan varo mitä sanoo.
Ennen oli sentään kaupassa neekerin pusuja, lakupekka karamellejä yms.
itestäki välillä tuntuu hullulta, kun on pentuna tottunut käyttämään noita ilmaisuja ja nykyään leimaantuu heti, jos erehtyy sanomaan.

On täällä kyllä huudeltu valkoisesta rodustakin, onhan sekin rasistista...

Ratman

Turha kommentoija
Sijainti
Hole in the sky
Lisko sanoi:
Miksi kahvipaketit on pakattu nykyään niin hölmösti?

No,jos toisella puolella maapalloa kiertävät autot,joita ohjaa miljoona taalaa ansaitsevat kuskit,on ainoa oikea elämä niin kyllä siinä voi jo pikkuhiljaa katsoa peiliin :idea: :thumbfh: