OoPee
Nuori ikäisekseen
Et ole kyllä nyt vakavasti vihjailemassa, että Jonilta riittäisi rahkeet tuollaiseen, ethän? :doubtful:Kiel(t)enkäyttö on ainakin huolestuttavassa määrin samanlaista kuin Jonilla.
Et ole kyllä nyt vakavasti vihjailemassa, että Jonilta riittäisi rahkeet tuollaiseen, ethän? :doubtful:Kiel(t)enkäyttö on ainakin huolestuttavassa määrin samanlaista kuin Jonilla.
Joko jossain järjestetään "Forumin tavat ja hahmot" -perehdytyskursseja tai sitten voi syystä epäillä kakkosnikkiä.Jaahas, kakkosnikki-keskustelu käynnistynyt heti kun uusi nikki ilmestyy.
No, kaipa siitäkin saa tyydytyksen.
C'monJaahas, kakkosnikki-keskustelu käynnistynyt heti kun uusi nikki ilmestyy.
No, kaipa siitäkin saa tyydytyksen.
Mulle on IHAN SAMA onko Irkku jonkun kakkonen vai ei. En jaksa moista edes pohtia.
C'mon, Part II.Epäilin alkuun Irmaa Mosseksi
On muuten melkoiset traumat sulla tosta Hartsasta.Yhtä puuduttavaa kuin Hartsan jutut.:frown:
Meillä on ja tulee olemaan aina eri mielipide "säpinästä" :ahem: Mutta katsotaan se rikkaudeksiMutta :thumbup: siitä, että toi heti säpinätä tänne eilen illalla.:ahem:
Siis aivan hetken, selkishän se sitten ettei olekaan.C'mon, Part II.
On joo. Pahasti ihon alla. Myönnän.On muuten melkoiset traumat sulla tosta Hartsasta.
Mutta pystyt saunomaan normaalisti?On joo. Pahasti ihon alla. Myönnän.
Mutta pystyt saunomaan normaalisti?
Kyllä. Lisäksi se, miten Mickey odottaa muna pystyssä mun virhettä, pitää mielen iloisena ja virkeänä.Mutta pystyt saunomaan normaalisti?
Kyllä mä sen ymmärrän, että Jonin jatkuva paskanjauhanta ja suoranainen valehtelu alkaa pikkuhiljaa, jos ei vituttamaan, niin ainakin väsyttämään (alkoi toki muakin, en kiellä), mutta että Hartsa... harmittomimmista harmittomin :dunno:On joo. Pahasti ihon alla. Myönnän.
Ei kai Hartsa mitään oo tehny, Mosse vaan ei tykkään Hartsan kirjoitustyylistä.Multa on mennyt täysin ohi että mitä Hartsa "on tehnyt"
Onko jotain tapahtunut muualla kuin Vapaalla?