Hankintoja!

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Vellu sanoi:
En todellakaan harkitse muita kuin pehmeitä materiaaleja. Kyllä noi kierrokset oikeasti pelottaa muutenkin, esmes mitä jos se putoaa ja alkaa pyörimään holtittomasti lattialla tai pöydällä. No täytyy vaan pitää kiinni, ettei putoo.

Dremelillä on näemmä oma poranteräsarja, mutta tuskin tulee hankittua.

Joo, niillä Dremelin omilla saa siistejä reikiä esim. kiveen yms. mihin tavallisella koneella+terällä on vaikeaa saada ainakaan kovin siistiä reikää.
Lastuavaan työstöön, kuten metallin poraamiseen, ei sitten taasen Dremeliä voi käyttää, tavallinen porakone on paljon parempi sellaiseen.
 

Sammypiru

Isä
Liittynyt
29.1.2002
Viestit
4765
Sijainti
f1racing.net
Vellu sanoi:




Vihreällä Alcantaralla tuollainen kahdenistuttava ja 2x yhdenistuttava ja 80x80 rahi.

Toimitusaika 4-6 viikkoa. Noh, onpahan sauna&kylppäri&wc -remontti valmiina siihen mennessä.

Melkolailla samanlaiset kun meillä on, yhdenistuttavat on lisäksi reclinereitä. Sohva kesti Maskun kautta tulla 4 kuukautta Italiasta :/
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Olga sanoi:
:ahem: Vihreitä on tietysti monensävyisiä, mutta enpä voisi omaan kotiini kuvitella kovin vihreitä kalusteita. Vihreästä tulee aina mieleen semmoinen neonsävyinen kirkas vihreä, joka näkyy, vaikka olisi silmät kiinni.
Joku valju tummanvihreä pehmeä sohva olisi aika mukava rötväämiseen :ahem: :ahem:
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Sam sanoi:
Minäkin ostin tuollaiset eilen. Yhdet jo omistan ennestään, mutta hankittavat olivat hieman kevyempää mallia.
Il Tempo Gigante sanoi:
Tai hankin ja 'hankin', firmahan nuo maksaa, kun se tukee henkilökunnan terveitä harrastuksia.
Tuli sitten käytyä juoksemassa noilla. Hyvä oli mennä lumisateessa :)
Luonnollisesti työajalla, meillä kun ei firma tue mitään :eek:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Moe Szyslak sanoi:
Menen nyt sitten 'ruokatunnilla' tekemään lumityöt.:eek:
Tehty!

Taidankin kolata vaan puol pihaa niin, että saa autot ajettua talliin ja katokseen. Mitä suotta sitä lanaa futiskentän kokoista plaania tohon.:ahem:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
kouvotsvoni sanoi:
Muista putsata hammasharjalla pomon biili.
Minähän olen pomoni täällä. Mun pomo on 400 kilsan päässä. Eli mulla on pomoon erittäin hyvät välit.:ahem:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Moe Szyslak sanoi:
Tehty!

Taidankin kolata vaan puol pihaa niin, että saa autot ajettua talliin ja katokseen. Mitä suotta sitä lanaa futiskentän kokoista plaania tohon.:ahem:
Siinä suuressa on se hyvä puoli, että jos lunta tulee talven aikana enemmältikin, on vara myöhemmin pienentää aluetta. Ei tartte puskea lunta sitten mahdottoman korkean penkan päälle. :ahem:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Olga sanoi:
Siinä suuressa on se hyvä puoli, että jos lunta tulee talven aikana enemmältikin, on vara myöhemmin pienentää aluetta. Ei tartte puskea lunta sitten mahdottoman korkean penkan päälle. :ahem:
Mä laskin vähän sen varaan, jos vaikka joku ystävällinen sielu ajais traktorilla noi loput pois.:eek:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Työhuoneen akkunasta kuva. On siellä kolaamista.:ahem:
 
Viimeksi muokattu:

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Ei tuossa kolaamisessa mitään, mutta ylimmiltä oksilta on vähän hankalaa huiskia lumia pois :frank:
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Sammypiru sanoi:
Melkolailla samanlaiset kun meillä on, yhdenistuttavat on lisäksi reclinereitä. Sohva kesti Maskun kautta tulla 4 kuukautta Italiasta :/
Tosta mallista ei ollut reclinereitä, muuten olisin aika varmasti halunnut noi yksinistuttavat sellaisiksi. Lähes samanlaisesta olisi ollut recliner, mutta se ei sitten vakuuttanut muuten. Ja kun toi 'kahdenistuttava' on sen verran leveä, että siihen oikeasti kaksi ihmistä mahtuu istumaan, niin en sitten asettanut sitä yhtä tai kahta reclineria kynnyskysymykseksi.
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Moe Szyslak sanoi:
Minähän olen pomoni täällä. Mun pomo on 400 kilsan päässä. Eli mulla on pomoon erittäin hyvät välit.:ahem:
pientä. Mulla oli yhdessä vaiheessa pomo Australiassa. Siinä oli jo hyvät välit ... valitettavasti ei saatu viikottaisia tiimipalavereita koskaan sinne :(
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
jaska sanoi:
pientä. Mulla oli yhdessä vaiheessa pomo Australiassa. Siinä oli jo hyvät välit ... valitettavasti ei saatu viikottaisia tiimipalavereita koskaan sinne :(
Onks teillä 'tiimi'?:eek:

Meillä on kusinen myyntiporukka tai sakki!:D :ahem:
 

Miguel

beagle
Liittynyt
20.2.2003
Viestit
21803
Sijainti
West highland
MP3 tuli tänään perille. :ahem: Acennus on käynnissä, uusin firmis ladattu. Akku on täynnä. Ekat äänikirjat sisään ja kuuntelu voi alkaa.
 
Ylös