kouvotsvoni
Banjottu
Entäs norsukeinun?Vellu sanoi:En saanut norkukeinua enkä kolmipyörää. Enkä tuota mattoa, viherkasvia, enkä ylimääräisiä tyynyjä (nuo valkoiset).
Entäs norsukeinun?Vellu sanoi:En saanut norkukeinua enkä kolmipyörää. Enkä tuota mattoa, viherkasvia, enkä ylimääräisiä tyynyjä (nuo valkoiset).
Minäkin ostin tuollaiset eilen. Yhdet jo omistan ennestään, mutta hankittavat olivat hieman kevyempää mallia.Il Tempo Gigante sanoi:Kotimaiset Gore-Tex ulkoilukengät. Kun ei tule lumikelejä, niin hankin sitten kostean kelin 'töppöset' iltojen mukavia lenkkejä ajatellen.
:eek!: :eek!: :thumbfh:Vellu sanoi:Vihreällä Alcantaralla tuollainen kahdenistuttava ja 2x yhdenistuttava ja 80x80 rahi.
Toimitusaika 4-6 viikkoa. Noh, onpahan sauna&kylppäri&wc -remontti valmiina siihen mennessä.
Hmmm.... vois vaikka kiinnostaakkin, niitä leffoja en oikein jaksa, mutta kirjat ovat kuulemma parempia. Kai nekin pikkuhiljaa kuuluvat yleissivstykseenSam sanoi:OoPeelle tiedoksi, että meiltä löytyisi kolme ensimmäistä Potteria äänikirjoina.
Moe Szyslak sanoi::eek!: :eek!: :thumbfh:
No se viheriäinen alcantara kuullostaa ajatuksena aika karmeelta. Tietty vois olla eri asia jos näkis kuvan...mutta kyllä vihree alcantara on melkein käytössä kuin käytössä aikamoisen kamalaa.Vellu sanoi:
nyt hieman ihmetyttää, että mikä eeketyttää niin paljon, että pitää peukalolla painaa otsaa?
Mulla on ollut vihreä sohvaryhmä.Vellu sanoi:
nyt hieman ihmetyttää, että mikä eeketyttää niin paljon, että pitää peukalolla painaa otsaa?
Moe Szyslak sanoi:Mulla on ollut vihreä sohvaryhmä.
mullon paraikaa vihreä sohva, mutta alkaa oleen sen verran vanha, että täytyy etsiä uutta tilalle.Moe Szyslak sanoi:Mulla on ollut vihreä sohvaryhmä.
:ahem: Vihreitä on tietysti monensävyisiä, mutta enpä voisi omaan kotiini kuvitella kovin vihreitä kalusteita. Vihreästä tulee aina mieleen semmoinen neonsävyinen kirkas vihreä, joka näkyy, vaikka olisi silmät kiinni.Runar ja Kyllikki sanoi:No se viheriäinen alcantara kuullostaa ajatuksena aika karmeelta. Tietty vois olla eri asia jos näkis kuvan...mutta kyllä vihree alcantara on melkein käytössä kuin käytössä aikamoisen kamalaa.
Mulla oli semmonen tumman myrkynvihreä sohvakalusto. Aika nopeesti rupes vituttamaan se. Ei siihen saanut mitään järkevää yhdistettyä. Mutta se olikin 90-luvun alkua.Vellu sanoi:mullon paraikaa vihreä sohva, mutta alkaa oleen sen verran vanha, että täytyy etsiä uutta tilalle.
Mulla on tuollainen kolmen istutava sinisenä. :thumbup:Vellu sanoi:
Vihreällä Alcantaralla tuollainen kahdenistuttava ja 2x yhdenistuttava ja 80x80 rahi.
Toimitusaika 4-6 viikkoa. Noh, onpahan sauna&kylppäri&wc -remontti valmiina siihen mennessä.
Tuoko sininen on kauluspaita?AJ sanoi:Tumma puku ja kauluspaita. Vanha oli jäänyt aavistuksen pieneksi.
Tänään käytin tuota porakoneena (3mm terä). Pienimmillä kierroksilla se jumitti välittömästi, mutta kun laittoi kierrokset täysille, niin johan alkoi toimimaan. Tuotti puuhun porattaessa hyvin hienoa puupölyä, kun tavallisella porakoneella tulee jonkinlaista 'murskaa'. Olin positiivisesti yllättynyt, että se käy tuollaiseenkin. Isommat porailut tulee varmasti hoidettua (akku)porakoneella, mutta pienemmissä askarteluissa jne tuo on melkoisen näppärä apuvälineVellu sanoi:
Vellu sanoi:Tänään käytin tuota porakoneena (3mm terä). Pienimmillä kierroksilla se jumitti välittömästi, mutta kun laittoi kierrokset täysille, niin johan alkoi toimimaan. Tuotti puuhun porattaessa hyvin hienoa puupölyä, kun tavallisella porakoneella tulee jonkinlaista 'murskaa'. Olin positiivisesti yllättynyt, että se käy tuollaiseenkin. Isommat porailut tulee varmasti hoidettua (akku)porakoneella, mutta pienemmissä askarteluissa jne tuo on melkoisen näppärä apuväline