burb
.
Tossa noi jutut.Captain Howdy sanoi:Osoita mulle tosta kuvasta peli ja vehje.
*tökkii ruutua*
Tossa noi jutut.Captain Howdy sanoi:Osoita mulle tosta kuvasta peli ja vehje.
Ai noi, NO NIIN ONKIN!!!!!!burb sanoi:Tossa noi jutut.
*tökkii ruutua*
Ja vitut! Metallimiehiä kaikki tyynniburb sanoi:Jopas on Jussilla ja pojillaan pelit ja vehkeet.
Soitatteko te sitä hippihoppia? Sehän on nyt niinku in.
Minä tein edelliseen asuntoon 1100 eurolla :ahem:Jussi sanoi:245 e:llä ei paljoa keittiöremppaa tehdä...
No joo mutta yhdistän sen rahan niihin rahoihin jotka säästin kun en ostanut uutta sähkökitaraa, akustista kitaraa ja parvekelaseja. Niin mulla on jo melkein 300e kasassa.Jussi sanoi:245 e:llä ei paljoa keittiöremppaa tehdä...
Kuinka paljon parvekelasit maksavat?burb sanoi:No joo mutta yhdistän sen rahan niihin rahoihin jotka säästin kun en ostanut uutta sähkökitaraa, akustista kitaraa ja parvekelaseja. Niin mulla on jo melkein 300e kasassa.
Lumon taisi tarjota kahteen tonniin, ei vissiin olis edes ollut uusinta lasimallia vaan jotain vanhempaa. Uudemman hintaa en muista.Sam sanoi:Kuinka paljon parvekelasit maksavat?
Väärä katsomo ja paikan numero.Jason DeVillain sanoi:Hävettää.. Hommasin lipun tuonne...
Noniin! Mä arvasin että tein jotain väärin, kun hommasin nuo liput!kouvotsvoni sanoi:Väärä katsomo ja paikan numero.
Noniin.. Tänään sain sitten ne takakajarit.Jason DeVillain sanoi:
:jaska: Hitto kun on vaikee käyttölogiikka kymmenen vuoden Pioneerin käytön jälkeen. Hermot menee. Tän hetkisistä takakajareista toinen on rikki. Ens viikolla pääsee vasta testaamaan kunnolla tuota vahvistinta, silloin pitäis tulla uudet takakaiuttimet.
Muakin hävetti, kun joulun alla ostin noiden cd:eedeen...Jason DeVillain sanoi:Hävettää.. Hommasin lipun tuonne...
Volyymia piisaa 11 asti?Jussi sanoi:Mutta hei, mulla on kaks marsua päällekkäin joilla saa korvat soimaan niin että a wot
Edellistä asuntoa ei tietenkään kannata rempata kunnolla.Sam sanoi:Minä tein edelliseen asuntoon 1100 eurolla :ahem:
Marsussahan on vakiona "kaakko" asento - 9V patterit efekteistä imastaan vartissa kuiviin!Banaani sanoi:Volyymia piisaa 11 asti?