Eli Iinekselle kävi ns. 'käpy'.Olga sanoi:Tänään saan mennä liikkeeseen uudelleen. Vääränlainen akku - senttiä lyhyempi kuin pitäisi olla. :doubtful:
Älä itke Iines.K.Yrjola sanoi:Eli Iinekselle kävi ns. 'käpy'.
\o/jaska sanoi:Meno sinivalkoisin siivin HongKongiin....
:ahem: :ahem:Vellu sanoi:Tuotahan kelpaa käyttää ajaessasi prätkällä bikineissä kohti Queenstown Road:ia.
No eikait se kun käytät sitä vibrana. Ei sitä ole siihen tarkoitettu, ei se sitä käyttöä kestä! :thumbfh: :thumbfh:Jacques sanoi:Siinä mun hienossa uudessa puhelimessa ei toimi enää värinähälytys
Matxi sanoi:No eikait se kun käytät sitä vibrana. Ei sitä ole siihen tarkoitettu, ei se sitä käyttöä kestä! :thumbfh: :thumbfh:
Mä en usko, että se värinähälytys olis rikki. Jakkeus on vaan kuluttanut akun tyhjäksi.Matxi sanoi:No eikait se kun käytät sitä vibrana. Ei sitä ole siihen tarkoitettu, ei se sitä käyttöä kestä! :thumbfh: :thumbfh:
Sekin on hyvin mahdollista...AJ sanoi:Mä en usko, että se värinähälytys olis rikki. Jakkeus on vaan kuluttanut akun tyhjäksi.
Sony :thumbup:Jason Voorhees sanoi:
Olohuoneelle ja televisiolle palautettiin viimein se arvo, minkä ne ansaitsevat. :eek!: :thumbup:
Tää kyllä herättää outoja mielleyhtymiä. Kuka tää Bravi on ja miksi haluat duunata sitä?kouvotsvoni sanoi:Sen pupumainoksen takia melkein tekis mieli hommia Sonyn Bravia.
Tää kyllä herättää outoja mielleyhtymiä. Sä haluat duunata jotain Bravia kuin kani?kouvotsvoni sanoi:Sen pupumainoksen takia melkein tekis mieli hommia Sonyn Bravia.