Ei jumalauta, menee hermot noiden TomTomin supportpeelojen kanssa :doubtful:
Eilen illalla tuli vastaus, tällä kertaa uudelta supporthenkilöltä (ehkä se entinen loukkaantui, kun rohkenin rivien välistä hieman arvostella). Ja taas sama litania: "Lähettäkää oheiset tiedot faxilla tai liitteenä.... :mad_old: Ja mukana tottakai se sama vanha fax-numero.
MUKKU MÄ JO LÄHETIN NE JA VIELÄ KAHTEEN KERTAAN!!! :jaska: :jaska:
Ja vitutusta lisäs vielä se, että mulle on nyt jo kahteen kertaan juurtajaksaen selitetty, ettei varastetun laitetteen paikantaminen ole mahdollista, koska laite ei lähetä minkäänlaista signaalia vaan ainoastaan vastaanottaa sellaisen. HIENOA! Paitti, että mä kirjoitin heti ensimmäisessä avunhuudossani heille, että "minulle on luonnollisesti selvää, ettei laitteen paikantaminen ole mahdollista... "
Ja lisää vitutusta lisäs, että tällä kertaa tää uus supportheebo keksi lisätä siihen tarvittavien tietojen listaan myös mun kotiosoitteen sekä varastetun laitteen sarjanumeron (laitekoodinhan jo heille kerroin, laitekoodi on aivan yhtälailla laitekohtainen kuin sarjanumerokin, mulla ei ole aavistustakaan miksi noita numeroita on ylipäätään kaksi per laite), kumpaistakaan ei se aikaisempi henkilö multa pyytänyt. Kertoi vielä, että sen sarjanumeron löydän sen varastetun laitteen pakkauksen kyljestä. No olipa tuuria, että mulla oli tallessa yli kaksi vuotta vanhan laitteen pahvilaatikko, muualta sitä sarjanumeroa ei olisi ollut mahdollista saada selville, paitti ehkä soittamalla sille varkaalle
Noh, ei muuta kuin pakkasin taas kaikki tiedot yhteen pdf-tiedostoon ja latasin sen taas sinne TomTomin sivuille.
Niinjuu... nyt ne kaikenlisäks kirjoitti, että kun olen toimittanut heille varastetun laitteen tiedot, merkkaavat he ne ylös ja MIKÄLI ko. laite joskus saapuu TomTomin huoltoon, ilmoittavat he siitä minulle. Ei sanaakaan siitä, että voisivat esim. estää laitteen päivityksen. Ihan hiinä ja hiinä oli, etten jo sanonu, että älkää jumalauta ilmottako mulle mitään siitä laitteesta vaikka niinkin epätodennäköinen tapahtuma sattuisi, että joku sen varastetun laitteen huoltoon toisikin, koska se laitehan on periaatteessa vakuutusyhtiön omaisuutta eikä suinkaan minun, mutta jätin nyt vielä tässä vaiheessa mainitsematta. Ehkäpä myöhemmässä aiheessa riippuen tilanteen kehittymisestä.
Kyä jännittää, että mitä seuraavaks tapahtuu. Kertovat todennäköisesti, että eivät hyväksy pdf-muotoisia tiedostoja, joten voisinko ystävällisesti faxata....