Hankintoja!

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Liittynyt
20.8.2000
Viestit
6979
Sijainti
Denver


ja



Lautanen kahdella lnb:llä. Kaikki kanavat ei ihan vielä näy, aika iso nippu kuitenkin. On ollut ukonilmoja, ja silloin satelliittien signaalit heittää häränpyllyä. Jos en itse saa kaikkia kanavia kehiin niin asentaja tulee hoitamaan homman tiistai-iltana. Pitäisköhän tilata vielä yks lnb, sais sitten vielä Siriuksenkin näkymään.:doubtful:
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
Tuli ostettua iso parvi (160x200) vanhemmalle lapselle ja pienempi parvi (90x200) nuoremmalle.
Samalla ostettiin sikaiso ruokapoyta, tummaa tayspuuta, nelionmuotoinen 150x150. Ovh oli 4000,- maxettiiin 1500,- (tuoleineen) :thumbup:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Myllis sanoi:
Samalla ostettiin sikaiso ruokapoyta, tummaa tayspuuta, nelionmuotoinen 150x150.
Saako kysyä, että minkä kokoinen teidän aiempi ruokapöytä oli jos tuo on sikaiso?
 

Örfil

Guest
Creativen 39 egen 2.1 kajarisetti Citymarketista. 29 W ja nyt soi Ramonesit oikein messevästi läppärin kauttakin :cool: :thumbup:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Jussi sanoi:
Creativen 39 egen 2.1 kajarisetti Citymarketista. 29 W ja nyt soi Ramonesit oikein messevästi läppärin kauttakin :cool: :thumbup:
Hetken jo ihmettelin, että mikä helvetin 39 hengen 2.1 kajarisetti :nope:

t. nimim. "sain juuri uudet klasit"
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Moe Szyslak sanoi:
Vanhat oli kuluneet loppuun?:doubtful: :cool:
Jotakuinkin. Koskaan ennen oo saannu klaseja noin naarmuuntuneeseen kuntoon :nope:

Tarttee olla näiden uusien kanssa varovaisempi ja välttää esim. vessa ja talouspaperin käyttöä kuivaukseen ja ylipäätänkiin olla putsaamatta linssejä kuivana :rolleyes:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Myllis sanoi:
Perus kuudenhengen.... :thumbfh:
About 90x180
Itseasiassa hämää toi neliömuoto sitä uutta pöytää pienemmäksi kuin onkaan: sehän on 2.25 neliöinen kun toi vanha pöytä 1.62 neliötä eli liki puolet pienempi.

Mulla huvittais höylätä pirtin pöytä (ja penkit) ja öljytä.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
OoPee sanoi:
Jotakuinkin. Koskaan ennen oo saannu klaseja noin naarmuuntuneeseen kuntoon :nope:

Tarttee olla näiden uusien kanssa varovaisempi ja välttää esim. vessa ja talouspaperin käyttöä kuivaukseen ja ylipäätänkiin olla putsaamatta linssejä kuivana :rolleyes:
Mun mutsi sanoo aina että lasit on mennyt vanhoiksi, kun silmät on taitanut tehdä sen.:D
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
Knoukkari sanoi:
Itseasiassa hämää toi neliömuoto sitä uutta pöytää pienemmäksi kuin onkaan: sehän on 2.25 neliöinen kun toi vanha pöytä 1.62 neliötä eli liki puolet pienempi.
Niinpa. Itsekin olin yllattynyt mitoista, silla testattuna ja 8 tuolilla jarjestettyna se oli aika massiivisen oloinen.
Meita kun on usein poydassa perheen (4 hloa) lisaksi mun ja vaimon vanhemmat, niin tuo vanha poyta kavi pieneksi.
Ja koska usein syodaan poydassa kokattavia ruokia (esim. fondue ja raclette), siihen on hankala jarkata kaikille hyva access... :eek:
Nelion muotoinen tuntui ekaks hullulta, mutta uskon etta tulee toimimaan hiehosti. :thumbup:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Myllis sanoi:
Niinpa. Itsekin olin yllattynyt mitoista, silla testattuna ja 8 tuolilla jarjestettyna se oli aika massiivisen oloinen.
Meita kun on usein poydassa perheen (4 hloa) lisaksi mun ja vaimon vanhemmat, niin tuo vanha poyta kavi pieneksi.
Ja koska usein syodaan poydassa kokattavia ruokia (esim. fondue ja raclette), siihen on hankala jarkata kaikille hyva access... :eek:
Nelion muotoinen tuntui ekaks hullulta, mutta uskon etta tulee toimimaan hiehosti. :thumbup:
Mikäs laji toi raclette on?:doubtful:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Moe Szyslak sanoi:
Mun mutsi sanoo aina että lasit on mennyt vanhoiksi, kun silmät on taitanut tehdä sen.:D
Juu ei ollu tästä kyse, uudet lasit ovat täsmälleen samanvahvuiset kuin vanhatkin :frank:
 

Örfil

Guest
OoPee sanoi:
Hetken jo ihmettelin, että mikä helvetin 39 hengen 2.1 kajarisetti :nope:

t. nimim. "sain juuri uudet klasit"
Sori, sen piti olla kanoottisetti :thumbup:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Moe Szyslak sanoi:
Mikäs laji toi raclette on?:doubtful:
Soon semmonen suomalaisystävällinen laji, ei oo niin tarkkaa onko ulkona yhtä aikaa viisi vaiko kuusi kenttäpelaajaa :frank:

Läskikin yleensä tummuu jossain vaiheessa iltaa!
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
Moe Szyslak sanoi:
Mikäs laji toi raclette on?:doubtful:
Itseasiassa Raclettehan on juustotyyppi, mutta alla olevaa poytagrillia:



kutsutaan usein (vaarin) racletteksi, silla sen alla grillataan sita raclette juustoa.

Eli siis poytagrillista minakin puhun.... :eek:
http://www.artifacting.com/blog/wp-content/uploads/2006/12/raclette.jpg


Meilla on itseasiassa tatanykya tuollainen kivinen versio, suosittelen, paljon paree kuin telfon tai mikalie:
http://www.wheesh.com/product_images/Medium/RACLETTE;Warehouse;Warehouse.jpg
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Moe Szyslak sanoi:
Mikäs laji toi raclette on?:doubtful:
Pöytäkrilli. Voi siinä jotain lisähärpäkettäkin olla?

Kuukletin rakletten kuvan sulle ja laitan tän tähän alle kun on ihan kivan näköinen toi mimmi joka on ottamassa suihin tolta kundilta. Raklettekrilli keskellä.
 
Ylös