Lentoliput. Viikon päästä Helsinkiin hetkeksi ja sitten matka jatkuu Ouluun jne...
Kirkkovene tilauksessa. Varma tieto.Micael sanoi:Olin kuulemma juhannuksen ostanut veneen. Vielä en tiedä, minkälaisen, enkä ole sitä laiturissani nähnyt. Ehkäpä se jonain päivänä siihen kuitenkin ilmestyy.
Mun mielestä sun ois kannattanu vuokrata mopo!Juggis sanoi:125cc skootteri tuli ostettua kesäleluks Niin ja hyvällä ilmalla voi vedellä töihin tuolla. Vie vaan sen 1.5l/100km petroolia niin ei tartte bemarin kuudella mukilla höyryttää tuota hanoista saatavaa kultaa.
Nooh, mökillä on jo mopo niin ei nyt toista Suzuki S1 -93 :thumbup: Siellä on sillä kiva vedellä ympäri härmää.Dominic sanoi:Mun mielestä sun ois kannattanu vuokrata mopo!
Millasen skootterin ostit?Juggis sanoi:Nooh, mökillä on jo mopo niin ei nyt toista Suzuki S1 -93 :thumbup: Siellä on sillä kiva vedellä ympäri härmää.
Sellasen LÄLLÄRIPYÖRÄN!Jr- sanoi:Millasen skootterin ostit?
http://www.modularbox.fi/index.php?s=loncinmodel&c=lons125ccJr- sanoi:Millasen skootterin ostit?
*peesaa* Sama malli itselläkin.Reef sanoi:Isompi ei mahtunut tv-kaappiin
Oliko autolainasta jäänyt vähän yli?Reef sanoi:Tommonen tuli hankittua
Tiedot
Isompi ei mahtunut tv-kaappiin
EDIT: ainii ja viime viikolla tuli allaoleva :ahem:
Mä vähän veikkaan että on laitettu auto ilman velkarahaa nyt...Dominic sanoi:Oliko autolainasta jäänyt vähän yli?
juuri näinKnoukkari sanoi:Mä vähän veikkaan että on laitettu auto ilman velkarahaa nyt...
Totta, Tyypillinen pensaklupilainen siis. Hänhän on ollut mukana lähes alusta asti ja nyt jo osti auton ja telkkarin tuottoilla. Käteisellä. Ei mitään elkaa tartte pensaklupilaisten ottaa. Jos joku vielä epäilee pensaklupin toimintaa, niin siinä on jiipekkejä todisteeksi!! Telkkari ja ihan uus Skooda, komeempi ku Moella ja ihan vaan parin päivnä pensaklupituotoilla!!Knoukkari sanoi:Mä vähän veikkaan että on laitettu auto ilman velkarahaa nyt...
Sait ylipuhuttua. Paas tilinumeroa tuleen, mukana ollaan. Saako sijoittaa tuplamäärän? Tuleeko tuplatuotto?Runar ja Kyllikki sanoi:Totta, Tyypillinen pensaklupilainen siis. Hänhän on ollut mukana lähes alusta asti ja nyt jo osti auton ja telkkarin tuottoilla. Käteisellä. Ei mitään elkaa tartte pensaklupilaisten ottaa. Jos joku vielä epäilee pensaklupin toimintaa, niin siinä on jiipekkejä todisteeksi!! Telkkari ja ihan uus Skooda, komeempi ku Moella ja ihan vaan parin päivnä pensaklupituotoilla!!