Hankintoja!

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
Olin kuulemma juhannuksen ostanut veneen. Vielä en tiedä, minkälaisen, enkä ole sitä laiturissani nähnyt. Ehkäpä se jonain päivänä siihen kuitenkin ilmestyy.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Micael sanoi:
Olin kuulemma juhannuksen ostanut veneen. Vielä en tiedä, minkälaisen, enkä ole sitä laiturissani nähnyt. Ehkäpä se jonain päivänä siihen kuitenkin ilmestyy.
Kirkkovene tilauksessa. Varma tieto.
 

Juggis

Well-known member
Liittynyt
29.1.2008
Viestit
244
Sijainti
Espoo
125cc skootteri tuli ostettua kesäleluks :D Niin ja hyvällä ilmalla voi vedellä töihin tuolla. Vie vaan sen 1.5l/100km petroolia niin ei tartte bemarin kuudella mukilla höyryttää tuota hanoista saatavaa kultaa.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Juggis sanoi:
125cc skootteri tuli ostettua kesäleluks :D Niin ja hyvällä ilmalla voi vedellä töihin tuolla. Vie vaan sen 1.5l/100km petroolia niin ei tartte bemarin kuudella mukilla höyryttää tuota hanoista saatavaa kultaa.
Mun mielestä sun ois kannattanu vuokrata mopo!
 

Juggis

Well-known member
Liittynyt
29.1.2008
Viestit
244
Sijainti
Espoo
Dominic sanoi:
Mun mielestä sun ois kannattanu vuokrata mopo!
Nooh, mökillä on jo mopo niin ei nyt toista :D Suzuki S1 -93 :thumbup: Siellä on sillä kiva vedellä ympäri härmää.
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Lahjaksi vaimolle!


Jahka tässä saisi vielä kuulla "klingklingjazzia"! :thumbup:

EDIT: pitääkin pitää "toivekonsertti" huomeniltana!!!:thumbup: :ahem:
Minä toivon ja eukko soittaa ja laulaa!:cool:

http://www.f-kustannus.fi/tlkpdf/STLK 18.pdf
 
Viimeksi muokattu:

Reef

Den Här satserna
Liittynyt
22.1.2004
Viestit
845
Sijainti
Turku
Tommonen tuli hankittua



Tiedot

Isompi ei mahtunut tv-kaappiin :(

EDIT: ainii ja viime viikolla tuli allaoleva :ahem:
 
Viimeksi muokattu:

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
500 metriä terassilautaa, pöytäsirkkeli, ilmakivääri, 1000 kutia ja maalitauluja. Sekä sähköhammasharjan.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Knoukkari sanoi:
Mä vähän veikkaan että on laitettu auto ilman velkarahaa nyt...
Totta, Tyypillinen pensaklupilainen siis. Hänhän on ollut mukana lähes alusta asti ja nyt jo osti auton ja telkkarin tuottoilla. Käteisellä. Ei mitään elkaa tartte pensaklupilaisten ottaa. Jos joku vielä epäilee pensaklupin toimintaa, niin siinä on jiipekkejä todisteeksi!! Telkkari ja ihan uus Skooda, komeempi ku Moella ja ihan vaan parin päivnä pensaklupituotoilla!!
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Runar ja Kyllikki sanoi:
Totta, Tyypillinen pensaklupilainen siis. Hänhän on ollut mukana lähes alusta asti ja nyt jo osti auton ja telkkarin tuottoilla. Käteisellä. Ei mitään elkaa tartte pensaklupilaisten ottaa. Jos joku vielä epäilee pensaklupin toimintaa, niin siinä on jiipekkejä todisteeksi!! Telkkari ja ihan uus Skooda, komeempi ku Moella ja ihan vaan parin päivnä pensaklupituotoilla!!
Sait ylipuhuttua. Paas tilinumeroa tuleen, mukana ollaan. Saako sijoittaa tuplamäärän? Tuleeko tuplatuotto?
 
Ylös