Makkonen
Guest
Aikaslailla paska monitori.JasonD sanoi:BenQ "22 monitori.
Vois vaikka tehdä asiakaspalautuksen.
Aikaslailla paska monitori.JasonD sanoi:BenQ "22 monitori.
Mulla ollut joskus 142, vm. 69. Tais olla jo nelilovinen loota. Vaihdeskeba oli metrinen. Kolmonen löyty kulman takaa, repsikan jalkatilasta. Nopeusmittari meni vasemmalta oikeelle. Tosissaan kun annettiin hanaa niin piti avata hansikaslokero ja tsekata kuinka lujaa mennään:ahem:Troy McLure sanoi:Yllätyksenä on odottamassa isäukolle 70-vuotislahjaksi museorekisterissä oleva sinapinkeltainen Volvo 144, vm. '69 b20-koneella. Ihan samanlainen kuin millä Ruotsista aikoinaan pöryytteli takaisin. Pienellä piirillä ostettiin. Saapa nähdä mitä on mieltä. Synttärit ovat tosin vasta elokuussa, mutta nythän tässä kerkeää kesällä itse testailemaan. Sunnuntaina Volle tulee tälle pihalle odottelemaan.
Mä olen joskus ajanut sellasta Volvoa, joka tais olla 142 tai 144 ja mieleenpainuvinta oli just se, että siitä oli ihan tajuttoman pitkä vaihdekappi. Lähti about kojelaudan alta ja tuli aika jyrkässä kulmassa siihen penkkien väliin. Nopeusmittaria en muista...jos ei se sit ollut sellanen vaakasuora "nauha", toimi niin että siinä pyörii sylinteri, jossa on eri värejä nopeuden mukaan...eiku...sellanen mittari tais olla vanhassa Mersussa? Vai oliks Volvossakin?Palkopoika sanoi:Mulla ollut joskus 142, vm. 69. Tais olla jo nelilovinen loota. Vaihdeskeba oli metrinen. Kolmonen löyty kulman takaa, repsikan jalkatilasta. Nopeusmittari meni vasemmalta oikeelle. Tosissaan kun annettiin hanaa niin piti avata hansikaslokero ja tsekata kuinka lujaa mennään:ahem:
Kaverilla on kans systeemi, että sillä on yhtenä työpuhelimena Samsungi, siviilipuhelimena Nokialainen ja kolmantena vielä ajamaansa autoon "kiinteästi" kuuluva Sonieeriksonni. Sillä kans meinaa hermo mennä silloin kun Samsungilla tarttee laitella tekstiviestiä menemään kun on Nokian systeemiin tottunut. Kait se sit poikkeaa oikeesti siitä mihin se on tottunut.Miguel sanoi:
Hankin tollaisen kesäpuhelimeksi. Hermo meinaa mennä vanhana paatuneena Nokialaisen käyttäjänä.
Puhelin tuli maksamaan mulle 69 eur, kun hankin 24 kk sopparilla puhelinliittymän jota en tule käyttämään lain. :ahem:
Mikä vika? Mulla on kokemuksia kahdesta BenQ:sta ja halvasta hinnsta huolimatta kuva on erinomainen. Jos joku kaipaa parempaa kuvaa, niin kantsiis vähemmän porskutella sitä viiniä suussa.JasonD sanoi:Aikaslailla paska monitori.
Vois vaikka tehdä asiakaspalautuksen.
Kuva sinänsä on ok, mutta tasaisilla väripinnoilla kuva "väreilee" oudosti ja esim. maikkarin f1-sivulla mainosten oikealla puolella oleva rasteri.VJR sanoi:Mikä vika? Mulla on kokemuksia kahdesta BenQ:sta ja halvasta hinnsta huolimatta kuva on erinomainen. Jos joku kaipaa parempaa kuvaa, niin kantsiis vähemmän porskutella sitä viiniä suussa.
Onkohan mulla Sigma vai Belmiksellä? Toimivat kuitenkin. Heittoa toistensa nähden 34 kilsan matkalla näköjään joku 300 metriä.:thumbup:Matxi sanoi:Sigma Bike Computer 1200 wireless
Pientä säätöä, ainakaan vielä ole saanut toimimaan. Kohta nakkaan vesilintua sillä.
VGA vai DVI -piuha?JasonD sanoi:Kuva sinänsä on ok, mutta tasaisilla väripinnoilla kuva "väreilee" oudosti ja esim. maikkarin f1-sivulla mainosten oikealla puolella oleva rasteri.
Olen kokeillut kahdella piuhalla, ei vaikutusta asiaan.
Magneetti liian kaukana tai lähellä?Matxi sanoi:Sigma Bike Computer 1200 wireless
Pientä säätöä, ainakaan vielä ole saanut toimimaan. Kohta nakkaan vesilintua sillä.
VgaVellu sanoi:VGA vai DVI -piuha?
Onko sulla mahdollisuutta käyttää DVI-piuhaa sen kanssa?JasonD sanoi:
Käsittääkseni Acer Aspire 5520:n ei saa telakkaa?Vellu sanoi:Mahdollisesti. Itsellähän on läppärissä VGA-liitin, mutta telakassa on DVI, joten sekin saattaisi olla yksi mahdollisuus.
Se on 72:n veikkaus :mad_old:Moe Szyslak sanoi:Tuli hankittua toi Vellun veikkauksen ykkössija.
Sevvoi ristiä kohta Moen mestaruusveikkaukseksi.:ahem:Vellu sanoi:Se on 72:n veikkaus :mad_old: