Hankintoja!

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Liittynyt
20.8.2000
Viestit
6979
Sijainti
Denver
Troy McLure sanoi:
Yllätyksenä on odottamassa isäukolle 70-vuotislahjaksi museorekisterissä oleva sinapinkeltainen Volvo 144, vm. '69 b20-koneella. Ihan samanlainen kuin millä Ruotsista aikoinaan pöryytteli takaisin. Pienellä piirillä ostettiin. Saapa nähdä mitä on mieltä. Synttärit ovat tosin vasta elokuussa, mutta nythän tässä kerkeää kesällä itse testailemaan. Sunnuntaina Volle tulee tälle pihalle odottelemaan.
Mulla ollut joskus 142, vm. 69. Tais olla jo nelilovinen loota. Vaihdeskeba oli metrinen. Kolmonen löyty kulman takaa, repsikan jalkatilasta. Nopeusmittari meni vasemmalta oikeelle. Tosissaan kun annettiin hanaa niin piti avata hansikaslokero ja tsekata kuinka lujaa mennään:ahem:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Palkopoika sanoi:
Mulla ollut joskus 142, vm. 69. Tais olla jo nelilovinen loota. Vaihdeskeba oli metrinen. Kolmonen löyty kulman takaa, repsikan jalkatilasta. Nopeusmittari meni vasemmalta oikeelle. Tosissaan kun annettiin hanaa niin piti avata hansikaslokero ja tsekata kuinka lujaa mennään:ahem:
Mä olen joskus ajanut sellasta Volvoa, joka tais olla 142 tai 144 ja mieleenpainuvinta oli just se, että siitä oli ihan tajuttoman pitkä vaihdekappi. Lähti about kojelaudan alta ja tuli aika jyrkässä kulmassa siihen penkkien väliin. Nopeusmittaria en muista...jos ei se sit ollut sellanen vaakasuora "nauha", toimi niin että siinä pyörii sylinteri, jossa on eri värejä nopeuden mukaan...eiku...sellanen mittari tais olla vanhassa Mersussa? Vai oliks Volvossakin?
 

Miguel

beagle
Liittynyt
20.2.2003
Viestit
21803
Sijainti
West highland


Hankin tollaisen kesäpuhelimeksi. Hermo meinaa mennä vanhana paatuneena Nokialaisen käyttäjänä.

Puhelin tuli maksamaan mulle 69 eur, kun hankin 24 kk sopparilla puhelinliittymän jota en tule käyttämään lain. :ahem:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Miguel sanoi:


Hankin tollaisen kesäpuhelimeksi. Hermo meinaa mennä vanhana paatuneena Nokialaisen käyttäjänä.

Puhelin tuli maksamaan mulle 69 eur, kun hankin 24 kk sopparilla puhelinliittymän jota en tule käyttämään lain. :ahem:
Kaverilla on kans systeemi, että sillä on yhtenä työpuhelimena Samsungi, siviilipuhelimena Nokialainen ja kolmantena vielä ajamaansa autoon "kiinteästi" kuuluva Sonieeriksonni. Sillä kans meinaa hermo mennä silloin kun Samsungilla tarttee laitella tekstiviestiä menemään kun on Nokian systeemiin tottunut. Kait se sit poikkeaa oikeesti siitä mihin se on tottunut.
 

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
JasonD sanoi:
Aikaslailla paska monitori.
Vois vaikka tehdä asiakaspalautuksen.
Mikä vika? Mulla on kokemuksia kahdesta BenQ:sta ja halvasta hinnsta huolimatta kuva on erinomainen. Jos joku kaipaa parempaa kuvaa, niin kantsiis vähemmän porskutella sitä viiniä suussa.
 

Makkonen

Guest
VJR sanoi:
Mikä vika? Mulla on kokemuksia kahdesta BenQ:sta ja halvasta hinnsta huolimatta kuva on erinomainen. Jos joku kaipaa parempaa kuvaa, niin kantsiis vähemmän porskutella sitä viiniä suussa.
Kuva sinänsä on ok, mutta tasaisilla väripinnoilla kuva "väreilee" oudosti ja esim. maikkarin f1-sivulla mainosten oikealla puolella oleva rasteri.
Olen kokeillut kahdella piuhalla, ei vaikutusta asiaan.
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Sigma Bike Computer 1200 wireless
Pientä säätöä, ainakaan vielä ole saanut toimimaan. Kohta nakkaan vesilintua sillä.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Matxi sanoi:
Sigma Bike Computer 1200 wireless
Pientä säätöä, ainakaan vielä ole saanut toimimaan. Kohta nakkaan vesilintua sillä.
Onkohan mulla Sigma vai Belmiksellä? Toimivat kuitenkin. Heittoa toistensa nähden 34 kilsan matkalla näköjään joku 300 metriä.:thumbup:
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
JasonD sanoi:
Kuva sinänsä on ok, mutta tasaisilla väripinnoilla kuva "väreilee" oudosti ja esim. maikkarin f1-sivulla mainosten oikealla puolella oleva rasteri.
Olen kokeillut kahdella piuhalla, ei vaikutusta asiaan.
VGA vai DVI -piuha?
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Matxi sanoi:
Sigma Bike Computer 1200 wireless
Pientä säätöä, ainakaan vielä ole saanut toimimaan. Kohta nakkaan vesilintua sillä.
Magneetti liian kaukana tai lähellä?

Mulla nuo lankattomat ei ole oikein koskaan toimineet, mutta se johtuu ihan koneen sytytysjärjestelmän aiheuttamista häiriöistä. Siks prätkissä yleensä käytetäänkin langallisia kun langattomat ei tahdo toimia.

Tilasin omaani nyt pidemmän piuhan, että saan parempaan paikkaan magneetin. Alkuperäinen piuha kun on vain 70 cm pitkä, niin olen ollut asennuksen suhteen sen armoilla. Nyt saan asennettua sen paljon paremmin, eli magneettikantainen pultti jarrulevyyn ja anturi laskee siitä sitten kierroksia.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
JasonD sanoi:
Onko sulla mahdollisuutta käyttää DVI-piuhaa sen kanssa?

VGA-piuha ottaa häiriöitä ihan eri tavoin kuin DVI. Tosin muutamat hahmot täällä forumillakin ovat sanoneet, että hyvällä VGA-piuhallakin pitäisi olla mahdollista saada hyvälaatuista kuvaa. Itsehän törmäsin myös kuvatunkaltaiseen ongelmaan siinä vaiheessa, kun näitä meidän perheen littanäyttöjä ostelin (20" perinteinen ja 24" laajakuva). VGA:lla selvästi heikompi kuvanlaatu kuin DVI:llä. Elää ja värisee. Voi johtua tietysti monesta eri syystä. Näytönohjain, suojaamaton kaapeli, ulkoiset häiriöt, vikaa monitorissa, monitorin ominaisuus...
 

Makkonen

Guest
Ostin tuon BenQ:n läppärin näytöksi.
Läppärissä ei ole DVI-liitintä, joten vga jää ainoaksi vaihtoehdoksi.
Saiskohan tuon ongleman hoidettua paremmalla vga-piuhalla?
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Mahdollisesti. Itsellähän on läppärissä VGA-liitin, mutta telakassa on DVI, joten sekin saattaisi olla yksi mahdollisuus.
 

Makkonen

Guest
Vellu sanoi:
Mahdollisesti. Itsellähän on läppärissä VGA-liitin, mutta telakassa on DVI, joten sekin saattaisi olla yksi mahdollisuus.
Käsittääkseni Acer Aspire 5520:n ei saa telakkaa?
Jos sais, niin toki hommaisin sellaisen...
 

Örfil

Guest
Moposkootterin, kivituhkaa 11 m3, 80 kpl halkaistavia muurikiviä.

Parhaiten noista näkyy kai toi skobe ja ekat 160 kpl muurikiviä tuli jo pukattua paikalleen paitti ne toiset 80 kpl, jotka hain tänään. Tarttis asennella ne paikalleen huomenissa...



On hauska peli. Vie 2.2 l/100 km. Ostin lähinnä emännälle kauppakassiksi ja mulle ja juniorille hupipeliksi monkeyn kaveriksi - voidaan ajella kaksin pitkin poikin Pirkkalaa :)
 
Viimeksi muokattu:
Ylös