Hankintoja!

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Moe Szyslak sanoi:
Sevvoi ristiä kohta Moen mestaruusveikkaukseksi.:ahem:
Mä kuule luulen, että ne 2 veikkaamatta jätettyä kierrosta koituu sun kohtaloksi vielä...
Huomasitko, miten Jusbanille kävi, ja sillä on vaan 1 veikkaamatta jätetty kierros!
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Vellu sanoi:
Mä kuule luulen, että ne 2 veikkaamatta jätettyä kierrosta koituu sun kohtaloksi vielä...
Niin se Puusilmäkin johtaa mm-sarjaa, vaikka veti parit nollat välillä.;)
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Moe Szyslak sanoi:
Niin se Puusilmäkin johtaa mm-sarjaa, vaikka veti parit nollat välillä.;)
Mielenkiinnolla jään odottelemaan, miten käy jatkossa.. Nyt ei muuten kannata enää unohdella noita veikkauksiaan, ihan vaan vinkkinä...
 

Örfil

Guest
Kuus miinuspistettä toikin offailemisesta kummallekin! :mad_old:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Kolmesataa metriä 100x22mm lautaa, sata metriä 130x22mm lautaa, mitallistettua rimaa viisikymmentä metriä, rullamitta, puuruuveja, kahdet liinat (unohtui huvilalle kun nostin kuivumaan ja piti kiinnittää kuorma) ja saha.
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Runar ja Kyllikki sanoi:
Magneetti liian kaukana tai lähellä?

Mulla nuo lankattomat ei ole oikein koskaan toimineet, mutta se johtuu ihan koneen sytytysjärjestelmän aiheuttamista häiriöistä. Siks prätkissä yleensä käytetäänkin langallisia kun langattomat ei tahdo toimia.

Tilasin omaani nyt pidemmän piuhan, että saan parempaan paikkaan magneetin. Alkuperäinen piuha kun on vain 70 cm pitkä, niin olen ollut asennuksen suhteen sen armoilla. Nyt saan asennettua sen paljon paremmin, eli magneettikantainen pultti jarrulevyyn ja anturi laskee siitä sitten kierroksia.
Juu ei ala toimimaan. Patterit vaihdoin kaikkiin kapuloihin. Magneetinlukija ilmeisesti toimii kyllä mutta langattomuus nimenomaan ei. (Siis kun koko roska on pöydällä ja magneettia vispaa lukijan edessä niin se kyllä naksuu ja testausvalo vilkkuu mutta vastaanottimessa ei välky testausvalo).
Moon niin täysin vittuuntunut tuohon masiinaan etten jaksa edes mennä valittamaan siitä. Taidan nakata koko saatanan paskan vain roskiin.
Meni niin sanotusti mielenkiinto koko saatanan värkkiin, toimi tai ei.
 
Viimeksi muokattu:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
50 kpl neodyymi/nedymium-magneetteja. En tarttis kuin yhden, mutta jenkeistä ei saanut tilaamalla kuin 50 kappaletta kerrallaan. Mutta silti edullisemmin kuin Suomesta kolmen kappaleen paketin, joka niinikään ois tarvinnut ekaks liikkeen tilata ja sitten mun ois tarvinnut se noutaa Turusta tai maksaa postimaksut tänne. :D
 

mjk

...
Liittynyt
6.10.2007
Viestit
2675
Runar ja Kyllikki sanoi:
50 kpl neodyymi/nedymium-magneetteja. En tarttis kuin yhden, mutta jenkeistä ei saanut tilaamalla kuin 50 kappaletta kerrallaan. Mutta silti edullisemmin kuin Suomesta kolmen kappaleen paketin, joka niinikään ois tarvinnut ekaks liikkeen tilata ja sitten mun ois tarvinnut se noutaa Turusta tai maksaa postimaksut tänne. :D
Äijähän ostaa maidonki kohta jenkeistä? :)
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
J.Hunt sanoi:
Äijähän ostaa maidonki kohta jenkeistä? :)
Miten niin "kohta"?
Runarillehan lennätetään 2 litraa maitoa joka aamu suoraan Missourista Woodshepherdin tilalta!
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24280
Sijainti
lappeen Ranta
Tollanen löytyi Fidan lähetystorilta kolmella ja puolella eurolla. Kiva löytö ja pakko oli pelastaa hyvään kotiin.

 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Hehe, Suomen hinnat.
Tuli tuosta maidosta mieleen:
Olisin tossa tarttenut 10 kpl CR2032 litiumnappiparistoja. Pyysivätten Salossa 15 euroa 10 kappaleen paketista. :D
Muualla maailmassa tollaset maksaa korkeintaan 2-3 euroa/10 kpl, enkä uskonut ettei niitä Suomestakin tohon hintaan sais.
Tsekkasin verkkokauppa.comin sivut: 1,90 euroa kappale!! :eek!: :eek!: enkä mistään muualtakaan merkittävästi edullisemmin löytänyt.

Ei vittu...mihin tää homma on oikein menossa, kun melkein kaikki maksaa täällä 3-10 kertaa enemmän kuin muualla?

Tilasin siis kostox ulkomailta 10 kappaleen paketin, hinta tänne toimitettuna 3,95 dollaria, elikkäs n. 25 senttiä/kpl. Hyviä olivatten...ja ovatten edelleen.
Mun mielestä melko koomista että tollasia jokapäiväsiä käyttötavaroita ulkomailta tilaamalla voi tulla tosta vaan 12.50 euron säästö. :nope:

Joo, olen aiemmin ollut sitä mieltä, en edes kauan aikaa sitten, että suomalainen takuu on hintaeron arvoinen. Olin väärässä, enkä todellakaan ole enää sitä mieltä.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Runar ja Kyllikki sanoi:
Joo, olen aiemmin ollut sitä mieltä, en edes kauan aikaa sitten, että suomalainen takuu on hintaeron arvoinen. Olin väärässä, enkä todellakaan ole enää sitä mieltä.
jep samoin käynyt itselle, alkaneet tosissaan muuttumaan hinnat samoiksi kuin markka-aikana, nyt vain tosiaan erona se että hinnan perässä on euron merkki mk:n sijaan :dunno:
tuon pariston hinnoittelu on siitä aika oiva esimerkki...
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Matxi sanoi:
Juu ei ala toimimaan. Patterit vaihdoin kaikkiin kapuloihin. Magneetinlukija ilmeisesti toimii kyllä mutta langattomuus nimenomaan ei. (Siis kun koko roska on pöydällä ja magneettia vispaa lukijan edessä niin se kyllä naksuu ja testausvalo vilkkuu mutta vastaanottimessa ei välky testausvalo).
Moon niin täysin vittuuntunut tuohon masiinaan etten jaksa edes mennä valittamaan siitä. Taidan nakata koko saatanan paskan vain roskiin.
Meni niin sanotusti mielenkiinto koko saatanan värkkiin, toimi tai ei.
Jaa ei toimi? :(

Jännä homma, mulla on toiminut langaton sigma täysin moitteettomasti kahdessa eri pyörässä. Onhan sensori riittävän lähellä vastaanotinta? Ohjekirjasessa pitäisi lukea miten kaukana se saa olla.
Jos etäisyys on kunnossa, niin veikkaan vikaa laitteessa (tai käyttäjässä :D)..

Se ettei se langaton sigma toimi ruunarin mopossa, ei ole mikään suuri juttu koska ei sitä ole kaiketi mopoon suunniteltukaan. Se ei siis missään nimessä tarkoita sitä ettei ne muka toimisi polkupyörissä. :tongue:
 
Viimeksi muokattu:

elle

-------
Liittynyt
28.4.2002
Viestit
5538
Renksut Volvoon. Kolkyttonnia kulki tehdasrenkailla, vähän jo epäsuhtaan.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Runarin jenkki-kokemuksista tuli mieleen Venäjän kävijöille marmattavat..kun ei sieltä uskalla tupakkaa/vodkaa/bensaa/muuta halpaa ostaa mistään merkkiliikkeestäkään kun ei tiedä mitä myrkkyjä sisältävät. Ihme kun venäläisiä autoineen edes olemassa, kun näitä mielikuvitusmyrkkyjä vetäneet vuosikymmenet.
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Jacques sanoi:
Jaa ei toimi? :(

Jännä homma, mulla on toiminut langaton sigma täysin moitteettomasti kahdessa eri pyörässä. Onhan sensori riittävän lähellä vastaanotinta? Ohjekirjasessa pitäisi lukea miten kaukana se saa olla.
Jos etäisyys on kunnossa, niin veikkaan vikaa laitteessa (tai käyttäjässä :D)..

Se ettei se langaton sigma toimi ruunarin mopossa, ei ole mikään suuri juttu koska ei sitä ole kaiketi mopoon suunniteltukaan. Se ei siis missään nimessä tarkoita sitä ettei ne muka toimisi polkupyörissä. :tongue:
Kuten sanoin, masiina on "osina" olkkarin pöydällä tällä hetkellä kuten se olisi koottuna fillarissa. Nyt kun vispaan magneettia sensorin ohi niin se naksuu ja testivalo välkähtää (eli toisin sanoen lukeminen onnistui). Mutta vastaanottimessa ei tapahdu mitään. Eli ilmeisesti masiinoiden välillä ei ole yhteyttä. :confused: :confused:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Matxi sanoi:
Kuten sanoin, masiina on "osina" olkkarin pöydällä tällä hetkellä kuten se olisi koottuna fillarissa. Nyt kun vispaan magneettia sensorin ohi niin se naksuu ja testivalo välkähtää (eli toisin sanoen lukeminen onnistui). Mutta vastaanottimessa ei tapahdu mitään. Eli ilmeisesti masiinoiden välillä ei ole yhteyttä. :confused: :confused:
Luulisin että kantsii yrittää saada yhteys niiden masiinoiden välille.
Toivottavasti neuvosta oli apua!
 
Ylös