Hankintoja!

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Nojoo sinänsä...eipä ole paljoa aikaa kun netissä törmäsin itärajan tuntumassa asuvaan tyyppiin, joka ei koskaan ollut kuullutkaan Motonetistä ja Biltemasta.

Ja olihan mulle itelle se Tarmo-lähikauppa tuntematon.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Jaa, niin tuossa naapuritaajaman Gigantissa olis tuota hierontatoolia hintaan 175 €. Karvalakkimalli on 139 €
Markka-aikaan muuten tosi harva ois edes puolitosissaan ajatellut ostaa moista härveliä ja maksaa siitä yli tuhat markkaa. En olisi itsekään. En missään nimessä. 200 markkaa ois ehkä ollut kipuraja.

Olen selkeesti eurosokea, kun tuollaisen olen hankkinut.
 

Örfil

Guest
Enpä tarvitse mitään. Prisma, Markantalo, Gigantti, Expert ja pari muuta liikettä melkeinpä yhtä lähellä.
Jos vaihdat joskus paikkakuntaa, niin miltäs kuulosta tälläinen valikoima:

Honkkari, Motonet, Bauhaus, Halpa-Halli, Verkkokauppa.com, CM. Siihen reilu 5 km lisää niin löytyy Gigantti, Prisma, Markantalo, Expert, Stockmann, K-Rauta ja Vaakon nakki.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Jos vaihdat joskus paikkakuntaa, niin miltäs kuulosta tälläinen valikoima:

Honkkari, Motonet, Bauhaus, Halpa-Halli, Verkkokauppa.com, CM. Siihen reilu 5 km lisää niin löytyy Gigantti, Prisma, Markantalo, Expert, Stockmann, K-Rauta ja Vaakon nakki.
Eiköhän nuo riitä. Ainaskin tähän asti riittäneet. Onhan tässä myöskin Veikon kone ja ensimmäinen (ja vissiin suurin?) Tokmanni 3km säteellä.
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Sen hierovan istuimen hankin Kuopion Veikon koneesta. Myyjä taisi antaa 10 e alennusta, ovh 179.
Hierontatuoli on varsin hyvä hartioille ja keskiselälle, mulla on pahin kipupaikka ristiselän "sisämutkassa", sitä kohtaa ei kauhean hyvin hiero. Reisien tai tai paremminkin takapuolen värinähieronta on välttävä.

P:S Honkkaria piti hetki miettiä, sitten muistin sen "sekalaisen tarvikekaupan", en ole ikinä käynyt. Biltemasta joskus tilannut, kuopion Motonettiin en ole vielä "kerennyt"...
 
Viimeksi muokattu:

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Niin joo, retsotaan kauppapaikoilla:D Musta pörssi tietty kans. Anttila, Sokos, Agrimarket, K-Rauta, Motonet, Carlson..
 
Ylös