kouvotsvoni
Banjottu
Se olisikin pääsyy muuttaa TampereelleMutta Vaakon Nakki on vain mansesterissa
Se olisikin pääsyy muuttaa TampereelleMutta Vaakon Nakki on vain mansesterissa
Olen tainut käydä noin 5 kertaa parinkymmenen vuoden aikana...:yuck::nope::mad_old::jaska::tongue:Ommeilläki Agrimarket!!
Mä kävin viimeks eilen. Kävin ostamassa metritavarana hiomanauhaa. Jos Agrimarket ei olis kelvannut, ois ollut 60 kilometrin ajelun takana se toinen vaihtoehto.Olen tainut käydä noin 5 kertaa parinkymmenen vuoden aikana...:yuck::nope::mad_old::jaska::tongue:
Carlson..
Juu. No eipä tuon kuopiolaisen tavaratalon tiloja taidakaan olla kuin Savossa ja Pohjois-Karjalassa.
Nevöhööd.
Samaa puljua kuin täällä päin Halonen.Juu. No eipä tuon kuopiolaisen tavaratalon tiloja taidakaan olla kuin Savossa ja Pohjois-Karjalassa.
Taitaa olla sisaryritys, ei samaa puljuaSamaa puljua kuin täällä päin Halonen.
Voi olla. En tarkalleen tiedä. Ainakin samoja hintalappuja on tuotteissaTaitaa olla sisaryritys, ei samaa puljua
Sama pomo molemmissa, Pekka Halonen.Taitaa olla sisaryritys, ei samaa puljua
OukeiSama pomo molemmissa, Pekka Halonen.
Carlsoni on vaan yli satavuotias pulju, joten sillä nimellä savossa mennään.
Jos vaihdat joskus paikkakuntaa, niin miltäs kuulosta tälläinen valikoima:
Honkkari, Motonet, Bauhaus, Halpa-Halli, Verkkokauppa.com, CM. Siihen reilu 5 km lisää niin löytyy Gigantti, Prisma, Markantalo, Expert, Stockmann, K-Rauta ja Vaakon nakki.
Olen käynyt.Carlsoni on vaan yli satavuotias pulju
Mä aion käydä ensi viikolla ainakin Truben leipomon myymälässä ja Burtsovilla ja hallissa ja... ja ja vaikka missä! :ahem: Voi ku tuli ikävä Kuopioon...Olen käynyt.
Ainakin 10 kertaa useammin kuin Pikkupietarin kujalla tai Partasen kalakukkoleipomossa.
Varma tieto.
Ooksä tietonen että sua huiputettiin? Ei toi ole mitään mustikkapiirakkaa, jossa on jäätelökuorrutus vaan pelkkää jäätelöä josa on pullanmuruja ja hilloa seassa?!!!Vihdoin tuli uusi jääkaappi, joten sen kunniaksi hain kaupasta pitkästä aikaa tätä:
Ei tosin pokka meinannut ihan pitää kassalla. :frank:
Moon tänäkesänä ostanut useasti tuuttina (ei koulutuuttina) tuota legendaarista jäätelöä. Hyvää on.Vihdoin tuli uusi jääkaappi, joten sen kunniaksi hain kaupasta pitkästä aikaa tätä:
Ei tosin pokka meinannut ihan pitää kassalla. :frank:
Oli pakko käydä kun ajoin ohi tuossa illalla ja muistin Jussin viestin.Jos vaihdat joskus paikkakuntaa, niin miltäs kuulosta tälläinen valikoima:
Honkkari, Motonet, Bauhaus, Halpa-Halli, Verkkokauppa.com, CM. Siihen reilu 5 km lisää niin löytyy Gigantti, Prisma, Markantalo, Expert, Stockmann, K-Rauta ja Vaakon nakki.