o/Älä vittuile. Siinä meni kaikki säästöt, ei jäänyt kuin 600 tilille.
Mutta emäntä on yhtä hymyä ja sehän on tärkeintä! Kuka on saanut pillua Italiassa, häh! Meriitti sekin!
o/Älä vittuile. Siinä meni kaikki säästöt, ei jäänyt kuin 600 tilille.
Mutta emäntä on yhtä hymyä ja sehän on tärkeintä! Kuka on saanut pillua Italiassa, häh! Meriitti sekin!
Mikäs tää DSG härdelli oli? :doubtful:DSG moka oli VAIN 2300 euroa.:thumbfh:
Luulin tilanneeni DeeäSssGeen Octaviaan ja riemuitsin miten hyvin sain vanhasta Corollasta. Kun sitten auto tuli, puuttui siitä se 2300 euron arvoinen loota. Ja kun käytiin paperit läpi, niin olin tilannut (tai kaveri kirjoittanut siis) manuaalin.Mikäs tää DSG härdelli oli? :doubtful:
Seli, seli tai herkulliset linkit kehiin.
Onkohan Mylliksellä enkka noissa? Siis missä maassa ruuvannut.Raportoin tilanteesta heti helmikuussa :wink:
Älä huoli. Pöhkäle ei ole käynyt lomailemassa savon lisäksi nopeasti laskettuna muualla ulkomailla kuin ...ööö... Irlannissa, Tukhålmassa, Virossa, Lontoossa, Thaimaassa ja jossain Sarvikuonojen maassa.Onkohan Mylliksellä enkka noissa? Siis missä maassa ruuvannut.
Näin nopeesti laskien mulla vaan 7-8 maata.:thumbfh:
Nyt toi jo varmaan naurattaa.Luulin tilanneeni DeeäSssGeen Octaviaan ja riemuitsin miten hyvin sain vanhasta Corollasta. Kun sitten auto tuli, puuttui siitä se 2300 euron arvoinen loota. Ja kun käytiin paperit läpi, niin olin tilannut (tai kaveri kirjoittanut siis) manuaalin.
Sinänsä 'huvittavaa' kun koko ajan kuitenkin siitä puhuttiin ja semmoisen koeajoin.:thumbfh:
Eli ei se ollutkaan niin hyvä kauppa lain.:jaska:
Hitto, meidan nuoremmalla on just toi sama, samanvarisena...Ostin samanlaisen tyttärelle joululahjaksi. Eli siis tommosen:
Ei oo hinnallakaan pilattu, vähän yli 70 euroa tais maksaa Amazonista ilman mitään simlukituksia. Ilmatteks noita täältä varmaan sais, jos ottais samalla liittymän.
Onkohan Mylliksellä enkka noissa? Siis missä maassa ruuvannut.
Ai skodassa ei ole edes automaattia. Luulin et siitä puuttuu vaan joku DSG ominaisuus, mikä sitten liekään sellainen.Luulin tilanneeni DeeäSssGeen Octaviaan ja riemuitsin miten hyvin sain vanhasta Corollasta. Kun sitten auto tuli, puuttui siitä se 2300 euron arvoinen loota. Ja kun käytiin paperit läpi, niin olin tilannut (tai kaveri kirjoittanut siis) manuaalin.
Sinänsä 'huvittavaa' kun koko ajan kuitenkin siitä puhuttiin ja semmoisen koeajoin.:thumbfh:
Eli ei se ollutkaan niin hyvä kauppa lain.:jaska:
Meidän pimut on sit samixii :frank:Hitto, meidan nuoremmalla on just toi sama, samanvarisena...
ULKOMAANpukki. Eli UP.Myllis on kyllä aika pukki!
Paljon maksoit ja mistä?:thumbup:
Dollareissa vai euroissa?Paljon maksoit ja mistä?