Hankintoja!

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Liittynyt
20.8.2000
Viestit
6979
Sijainti
Denver
Suositelkaas kameroita hintahaarukassa 2-300€. Tätä, tätä ja tätä on mulle suositeltu tähän mennessä, vaan kun en noista mitään tajua. Plussaa on: hd-laatu, helppokäyttöinen, mahdollisuus ampua sarjatulta sekä toimiva kuvanvakain. Järjestelmäkamerat ei nappaa, en ole ryhtymässä ammattilaiseksi enkä jaksa säädellä kameraa otsa hiessä parin kuvan takia.
Muitakin malleja ja merkkejä saa kehua.
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Suositelkaas kameroita hintahaarukassa 2-300€. Tätä, tätä ja tätä on mulle suositeltu tähän mennessä, vaan kun en noista mitään tajua. Plussaa on: hd-laatu, helppokäyttöinen, mahdollisuus ampua sarjatulta sekä toimiva kuvanvakain. Järjestelmäkamerat ei nappaa, en ole ryhtymässä ammattilaiseksi enkä jaksa säädellä kameraa otsa hiessä parin kuvan takia.
Muitakin malleja ja merkkejä saa kehua.
Mulla on itellä tuo 10 Mpixelin Cybershot. Ihan hyviä kuvia, paitsi hämärässä korkeilla ISO-luvuilla kuvatessa. Mun mielestä se on pikkuisen liian järeä, jos meinaisi taskussa kuljettaa mukana. Verkkokaupasta tosin löysin alle kympillä siihen täydellisen sopivan pussin, jossa on olkahihna. Salamalla kuvatessa se on armottoman hidas, mutta kuka nyt salamalla kuvaa. Kamera on ollut mulla kohta vuoden ja pääosin olen ollut kuitenkin tyytyväinen. Akku kestoakin on useiden satojen kuvian ajan.

Suosituksena mielestäni hyvästä pokkarista sanoisin Canon Ixus. Itselläni oli tuollainen ennen Sonya, mutta rosmo vei sen. Tuo on sellainen, mitä voi kuljettaa kätevästi mukana ja roiskia helposti kuvia menemään. Tosin jos kuvaus on enemmän vaikkapa luontoa, tai maisemia, niin ei välttämättä ykkösveto siihen.
 

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Liittynyt
20.8.2000
Viestit
6979
Sijainti
Denver
Mulla on itellä tuo 10 Mpixelin Cybershot. Ihan hyviä kuvia, paitsi hämärässä korkeilla ISO-luvuilla kuvatessa. Mun mielestä se on pikkuisen liian järeä, jos meinaisi taskussa kuljettaa mukana. Verkkokaupasta tosin löysin alle kympillä siihen täydellisen sopivan pussin, jossa on olkahihna. Salamalla kuvatessa se on armottoman hidas, mutta kuka nyt salamalla kuvaa. Kamera on ollut mulla kohta vuoden ja pääosin olen ollut kuitenkin tyytyväinen. Akku kestoakin on useiden satojen kuvian ajan.

Suosituksena mielestäni hyvästä pokkarista sanoisin Canon Ixus. Itselläni oli tuollainen ennen Sonya, mutta rosmo vei sen. Tuo on sellainen, mitä voi kuljettaa kätevästi mukana ja roiskia helposti kuvia menemään. Tosin jos kuvaus on enemmän vaikkapa luontoa, tai maisemia, niin ei välttämättä ykkösveto siihen.
Dänks, olinkin ajatellut että Sonyn tuotteet olisivat ok. Fujifilmin kamerasta ei ole hajuakaan, 15-kertanen optinen zoomi vaan pisti silmään. Pokkari meillä on jo, nyt on haussa vähän "parempi" kamera.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Dänks, olinkin ajatellut että Sonyn tuotteet olisivat ok. Fujifilmin kamerasta ei ole hajuakaan, 15-kertanen optinen zoomi vaan pisti silmään. Pokkari meillä on jo, nyt on haussa vähän "parempi" kamera.
Itsellä kahdesta Fujin pokkarista kokemusta. Ovat helppokäyttöisiä ja hämärässäkin saa tyydyttäviä kuvia ilman salamaa, ellei kuva tärähdä. Yleensä värit on aika kirkkaita ja eläviä näillä kameroilla, Olympuksen kamerat tuottaa haaleampia kuvia. Joissain olosuhteissa tuo väritys saattaa mennä vähän yli esim. maisemaa kuvatessa joskus käy niin että taivas pilvineen menee valkoseks kontrastien ollessa suuria kuvauskohteessa.
 

Enrique

Well-known member
Liittynyt
18.12.2002
Viestit
1913
Dvd:n yksi lensi yli käenpesän hankin eilen. Viime viikolla Nuori Hannibal ja CSI Las vegasin 4. kausi, sekä kirjan Anielka molemmat osat (Henryk Sienkiewicz).
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Tollasen ostin pois:



Alkaa taas setit kasaantumaan, kun ei ehdi katsomaan sitä tahtia ku ostaa. Ritari ässäkin vielä kesken. Ja herra ties kuinka monta muuta sarjaa. Sitten kun tekee mieli katsoa, niin ei voi muistaa mitkä jaksot on jo katsonut, ja sitten on hirvee säätö niitten kanssa. Ja taas on ihmisen elo astetta hankalampaa ku muuten ei olis.
 

Vilperi

Välimallin jätkä
Liittynyt
20.7.2001
Viestit
4593
Sijainti
Tampere
Vähissä on ollut dvd-hankinnat viime aikoina. Toissapäivänä poistin tällasen hyllystä:

 

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Liittynyt
20.8.2000
Viestit
6979
Sijainti
Denver
AMG Type 6 18", neljä kappaletta renkaineen tuli hankittua, huomenna saan ne toivon mukaan alle.

 
Ylös