Sam
Muumipappa
Ei nuo hirveästi marketeissakaan maksa, mutta kirppareilta saa täysin asian ajavia vermeitä.Paljonkohan mahtaa maksaa sukset 2-vuotiaalle?
Minkähän mittaset pitäs ottaa? Ja mistä kannattaa ostaa?
Ei nuo hirveästi marketeissakaan maksa, mutta kirppareilta saa täysin asian ajavia vermeitä.Paljonkohan mahtaa maksaa sukset 2-vuotiaalle?
Minkähän mittaset pitäs ottaa? Ja mistä kannattaa ostaa?
Hiihtoliiton sivuiltaMinkähän mittaset pitäs ottaa?
Niis'on automaattiasetuskin... Toimii.Järjestelmäkamerat ei nappaa, en ole ryhtymässä ammattilaiseksi enkä jaksa säädellä kameraa otsa hiessä parin kuvan takia.
Niin on, mutta mun mielestä siinä menee koko järjestelmäkameran idea hukkaan. Toisaalta, jos tohon hintaan löytyy järkkäri niin mikäs siinä.Niis'on automaattiasetuskin... Toimii.
Tässä olisi luotettavan oloinen nettikauppa.Kohta tarttis hankkia itelleen elämä. Oisko mitään suosituksia että mistä ja minkälaista kannattais katella?
Mulla on itellä tuo 10 Mpixelin Cybershot. Ihan hyviä kuvia, paitsi hämärässä korkeilla ISO-luvuilla kuvatessa. Mun mielestä se on pikkuisen liian järeä, jos meinaisi taskussa kuljettaa mukana. Verkkokaupasta tosin löysin alle kympillä siihen täydellisen sopivan pussin, jossa on olkahihna. Salamalla kuvatessa se on armottoman hidas, mutta kuka nyt salamalla kuvaa. Kamera on ollut mulla kohta vuoden ja pääosin olen ollut kuitenkin tyytyväinen. Akku kestoakin on useiden satojen kuvian ajan.Suositelkaas kameroita hintahaarukassa 2-300€. Tätä, tätä ja tätä on mulle suositeltu tähän mennessä, vaan kun en noista mitään tajua. Plussaa on: hd-laatu, helppokäyttöinen, mahdollisuus ampua sarjatulta sekä toimiva kuvanvakain. Järjestelmäkamerat ei nappaa, en ole ryhtymässä ammattilaiseksi enkä jaksa säädellä kameraa otsa hiessä parin kuvan takia.
Muitakin malleja ja merkkejä saa kehua.
Dänks, olinkin ajatellut että Sonyn tuotteet olisivat ok. Fujifilmin kamerasta ei ole hajuakaan, 15-kertanen optinen zoomi vaan pisti silmään. Pokkari meillä on jo, nyt on haussa vähän "parempi" kamera.Mulla on itellä tuo 10 Mpixelin Cybershot. Ihan hyviä kuvia, paitsi hämärässä korkeilla ISO-luvuilla kuvatessa. Mun mielestä se on pikkuisen liian järeä, jos meinaisi taskussa kuljettaa mukana. Verkkokaupasta tosin löysin alle kympillä siihen täydellisen sopivan pussin, jossa on olkahihna. Salamalla kuvatessa se on armottoman hidas, mutta kuka nyt salamalla kuvaa. Kamera on ollut mulla kohta vuoden ja pääosin olen ollut kuitenkin tyytyväinen. Akku kestoakin on useiden satojen kuvian ajan.
Suosituksena mielestäni hyvästä pokkarista sanoisin Canon Ixus. Itselläni oli tuollainen ennen Sonya, mutta rosmo vei sen. Tuo on sellainen, mitä voi kuljettaa kätevästi mukana ja roiskia helposti kuvia menemään. Tosin jos kuvaus on enemmän vaikkapa luontoa, tai maisemia, niin ei välttämättä ykkösveto siihen.
Itsellä kahdesta Fujin pokkarista kokemusta. Ovat helppokäyttöisiä ja hämärässäkin saa tyydyttäviä kuvia ilman salamaa, ellei kuva tärähdä. Yleensä värit on aika kirkkaita ja eläviä näillä kameroilla, Olympuksen kamerat tuottaa haaleampia kuvia. Joissain olosuhteissa tuo väritys saattaa mennä vähän yli esim. maisemaa kuvatessa joskus käy niin että taivas pilvineen menee valkoseks kontrastien ollessa suuria kuvauskohteessa.Dänks, olinkin ajatellut että Sonyn tuotteet olisivat ok. Fujifilmin kamerasta ei ole hajuakaan, 15-kertanen optinen zoomi vaan pisti silmään. Pokkari meillä on jo, nyt on haussa vähän "parempi" kamera.
:doubtful:Häh? Ei näy kuin tulosmerkki?:doubtful:Tuo tuli ostettua. Tykkään kovasti. Varsinkin 2,3 ja 11.:ahem::ahem:
Voi sua Tyrä-Tunska. Et tainut tunnistaa No line on horizon levyn kantta.:doubtful:Häh? Ei näy kuin tulosmerkki?:doubtful: