toleranssisiipi
Langennut enkeli
Tilasin!
ja
ja
Piti oikein tsekata googlen kautta että millaisesta matskusta on tässä kyse. Kannen perusteella kun voisi olla apaut mitä tahansa black metallin, neofolkin ja dark ambientin välimaastosta. Ensimmäistä näkyi sitten olevan, melankolialla maustettuna.Tilasin!
Juu, bläkkiähän se. Tosta toisesta, Nychts - Wedard splitistä en ole kumpaakaan bändiä ees kuullut, mutta kun kuvauksessa mainitaan "depressive-suicide Black Metal", niin ei se kai kovin huonoa voi olla.Piti oikein tsekata googlen kautta että millaisesta matskusta on tässä kyse. Kannen perusteella kun voisi olla apaut mitä tahansa black metallin, neofolkin ja dark ambientin välimaastosta. Ensimmäistä näkyi sitten olevan, melankolialla maustettuna.
Itsellä pääsiäinen ÅressaHiihtoloma #2
23-27.4 Ylläksellä ja Levillä. Turistit ovat häipyneet edellisviikolla, saa laskea sydämensä kyllyydestä kevätlumia!
Nam :ahem:
Tämmöseltä ne näyttää alla. Itte diggaan paljon, ja sehän se riittääkinAMG Type 6 18", neljä kappaletta renkaineen tuli hankittua, huomenna saan ne toivon mukaan alle.
Kuuluuks noi pinkit crocksit tuolla sisäänkäynnin ja sateliittilautasen välissä sulle?Tämmöseltä ne näyttää alla. Itte diggaan paljon, ja sehän se riittääkin
Ai toi oli satelliittilautanen. Mä luulin että Palkkis on töissä Naton tutka-asemalla.Kuuluuks noi pinkit crocksit tuolla sisäänkäynnin ja sateliittilautasen välissä sulle?
Mulla on sellaiset :thumbup:Kuuluuks noi pinkit crocksit tuolla sisäänkäynnin ja sateliittilautasen välissä sulle?
No sun kohdallas mä en sitä edes ihmettelis :frank:Mulla on sellaiset :thumbup:
Arvasin että niistä tulee sanomista Ja kyllä, on ne munKuuluuks noi pinkit crocksit tuolla sisäänkäynnin ja sateliittilautasen välissä sulle?
Asennetta :thumbup:Arvasin että niistä tulee sanomista Ja kyllä, on ne mun
Puolustuksekseni pitää sanoa että crocksit on saatu lahjana, ja että ne oli alunperin oranssit mutta kun jäi pihalle talveksi niin väri vaihtui pinkiksiAsennetta :thumbup:
Ehkä se on hienompi kuin sillä työkaverilla, jolle se oli kateellinen. :ahem:Eli ei Audia lain?
No nyt sillä on Audi A4. :ahem:Mitä yhteistä on naisella ja Audilla?
No tietty se että Matxi puhuu paljon molemmista muttei saa kumpaakaan!!!