Hankintoja!

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Jono pystyyn nyt jo tässä seiväshommassa.

Ensin on elle ja mä oon ihan siinä heti siinä ihan siinä perässä. Sitten on tervehenkinen väli ja tulee Pöhkis, jonka imussa ui Nomi.
Alkujonon on parempi käydä mestoilla hyvissä ajoin ennen loppukesää.
Mä käyn varastolla tänävuonna vain kerran. Kärryyn sopii hattuveikkauksena öbaut 200seivästä. Niillä jo tekee tonne tontin hännille tarvittavan 30 m pitkän aidan.

Tuohon tien oikeaan reunaan kaavailin:
 
Viimeksi muokattu:

JOC

tavallinen virtanen
Liittynyt
25.8.2001
Viestit
3475
Tuoretta tonnikalafilettä 600gr! Toimii salin jälkeen.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Lankkua, lautaa, harjaterästä, kierretankoja, ruuveja ja sidontalankoja.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Partnerin ruohonleikkurin ostin eilen. On vaihtoehtona biohakkaava tai keräävä systeemi.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Suositteletko? Alkoi tulla aihe ajankohtaiseksi kun kävin salakätköjä läpi hiljattain.
Salakätkökö tyhjä? No jos tykkää Pommacista ja humaltumisesta..3,26€ 3,3dl 5,5% putelista sen verta suolainen hinta, jotta parempi varmaan tehdä pommacista omia litkuja valitseminsa lisukkein.
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
Käymissanko ym. tarvittavat tilpehöörit.

Vanhat marjat keitän mehuksi, suodatan, jäähdytän ja valmistan kotiviiniksi. Valmistunee alkusyksyksi. Vanha reseptikin vielä tallessa.
 

maradona

Resistive User
Liittynyt
6.3.2005
Viestit
4616
Sijainti
Me seisotaan hattu kourassa maailman reunalla
Salakätkökö tyhjä? No jos tykkää Pommacista ja humaltumisesta..3,26€ 3,3dl 5,5% putelista sen verta suolainen hinta, jotta parempi varmaan tehdä pommacista omia litkuja valitseminsa lisukkein.
Ei koskaan tyhjä, mutta aina on hyvä olla varavarastoa :ahem:.

Joo, hinta on vähän pahan kuuloinen, tuskin tulee ainakaan useampaa pulloa hankittua siis. No, kyllähän sieltä kaupasta paljon muutakin kivaa löytynee.
 
Ylös