AJ
Well-known member
Ei se ollu räkää... EIKU EI MITÄÄN!!!... ja räät pyyhitty läksiäislahjaksi verhoihin.
Ei se ollu räkää... EIKU EI MITÄÄN!!!... ja räät pyyhitty läksiäislahjaksi verhoihin.
Ou jee. Jopas helpotti. Itse kun sain ihan tyhmän rekkarin ja siksi kadehdin...Valokuvan kilpi on lievän tikitaalisesti muotoiltu.
Oikea rekisterinumero on kyllä lähelle sama, K?E-8?0
Kysymysmerkkien kohdalla olleet merkit korvasin valokuvassa rekkarin viimeisellä kirjaimella ja numerolla (E ja 0).
Valitettavasti tämä kypärä oli loppu varastosta.. Ja koska se oli suhteellisen kallis, niin tilasin puolet halvemman kypärän samalla värityksellä. Muotoilu ei ole yhtä tyylikäs, mutta kuitenkin 50 kertaa parempi kuin nyt viimeisiään vetelevä kypäräni, jonka hihnoja ei saa enää tarpeeksi kireälle (eli ei paljoa päätä suojele kolaritilanteessa).Tilasin vihdoin uuden kypärän:
![]()
Tää on niin magee! Ja osa hinnasta menee hyväntekeväisyyteen. :ahem:
Jopas on, justiinsa tuli mailia firmalta että tilaus ei kuulemma onnistunut. No tässäpä sitä vaan odotellaan että rahat tulevat takaisin ja sitten pistetään uusiksi.Le Mans (1971)
Tiistaina saattaa olla jo perillä.
Jaahas onko kädet känsiä täynnä?.. Anteeksi, mutta ei voi olla nauramatta..Bush Brush 1kpl14.5 EUR/kpl14.50 EURDouble Love Vagina 1kpl33.5 EUR/kpl33.50 EURToimituskulut 6.00 EURYhteensä 54.00 EUR :thumbup:
Eikä sitten mitään tyhmiä kommentteja tänne. Mitä vaimon juttuja olen kuullut niin kyllä niillä naapurissakin on hieriksiä. AJ varmasti postaa että toisessa maailmassa ei ole seksiä lain ja ei käy kateeksi. Ecalle tiedoksi että tuotteet ovat käyttämättömiä![]()
Tärkeintä on jakaminen.Bush Brush 1kpl14.5 EUR/kpl14.50 EURDouble Love Vagina 1kpl33.5 EUR/kpl33.50 EURToimituskulut 6.00 EURYhteensä 54.00 EUR :thumbup:
Eikä sitten mitään tyhmiä kommentteja tänne. Mitä vaimon juttuja olen kuullut niin kyllä niillä naapurissakin on hieriksiä. AJ varmasti postaa että toisessa maailmassa ei ole seksiä lain ja ei käy kateeksi. Ecalle tiedoksi että tuotteet ovat käyttämättömiä![]()
Meinaatko saada tolla multamäärällä peittoon?Onnea Puolipöhkölle!
itse olen hankkinut eilen 20 tuijaa ja tänään 10 säkkiä multaa![]()
Mitä vaimon juttuja olen kuullut niin kyllä niillä naapurissakin on hieriksiä.
Meinaatko saada tolla multamäärällä peittoon?
Menin tän luettuani posliinipenkille ja huomasin eilisen päivän Vantaan sanomissa Jaskaakin kiinnostavan mainoksen.Meinaatko saada tolla multamäärällä peittoon?
Paremmin tuo toinen Philips on toiminut kuin tuo romu LG, jonka tilalle tuo tulee. :ahem:Philips![]()
LGParemmin tuo toinen Philips on toiminut kuin tuo romu LG, jonka tilalle tuo tulee. :ahem:
Paremmin tuo toinen Philips on toiminut kuin tuo romu LG, jonka tilalle tuo tulee. :ahem:
hmmmm...
:frown: :frown: :frown:Aika minunkin vihdoin siirtää tuo vanha thomsonin 22" kuvaputkitöllö kierrätykseen.. Tilasin LG LH2000 32" taulutv:n.. :ahem:
Hyvä merkki on Philips. Moni nauroi, kun ostin vuos sitten ja on kuulemma nopeasti huollossa. Hyvin se kuitenkin on toiminut. :tongue:Heh, LG ja Philips. Vähä niinku Traxx-merkkiset tarralenkkarit. Maksaa vitosen. Vitun päheet ja kestää isältä... no... kyllähän ne jotain kestää.
Jaska ei osaa peruutta peräkärryn kans!Menin tän luettuani posliinipenkille ja huomasin eilisen päivän Vantaan sanomissa Jaskaakin kiinnostavan mainoksen.
Kekkilän puutarhamultaa itselapioituna 30e / henkilöauton peräkärryllinen...
Tarjoukset voimassa niin kauan, kun tuote-eriä riittää
multaa tarvitaan vasta ensi vuonna (vastahan rakennuttaja teki tuon pihan "kuntoon".Jaska ei osaa peruutta peräkärryn kans!
... no en kyllä itekkään kovin hyvin...![]()