Meidän Logitech kuluttaa pattereita, mutta äkkiä maksaa itsensä takaisin patterilaturi ja ladattavat vermeet. Eikä tartte piuhojen kanssa tapella:alppu:Oma Logitechin langaton hiiri on ollut maan mainio. Eikä kuluta pattereita. Juttua aiemmin tässä toikissa.:ahem:
Mulla on alkuperäiset patterit paikallaan edelleen. Reilusti yli puoli vuotta, muistaakseni.Meidän Logitech kuluttaa pattereita, mutta äkkiä maksaa itsensä takaisin patterilaturi ja ladattavat vermeet. Eikä tartte piuhojen kanssa tapella:alppu:
Mulla on tuommoinen, huhtikuussa hankittu. Edelleenkin pirun tyytyväinen. Tuota Logitechin ovh:ta ei kyllä kannata maksaa, tuon saa nimittäin huomattavasti edullisemminkin.Pitäis hankkia tämmönen eli olisko vinkkejä tahi käyttökokemuksia?
Aiheeseen liittyen.. uusin hankintani kuuluu sarjaan tosimiesten vehje. Testasin heti aamusella ja hyrräsi kivasti. Ja pyöritti. Puuhiin tulee nyt uutta vauhtia.Mahtava asenne!
Mun oli pakko ottaa eilen taas vaihekuvia. Vaihteeksi lähtee tuonnekin osastolle, toivottavasti paukkuja riittää molemmin puolin riittävän pitkälle.
Hyvä ostos. :thumbup:
Kuulostaa patologiselta. Tunnistan oireet, osan itseltänikin.Jos vain asuntolainahakemuksen nyt ensin. Henkivakuutus on pakollinen, jotta sitä rahaa saa.
Hakusessa on jo seuraava remppakohde.. joku ihana röttelö.
Upeita kuvia laitoit. Minä pihtaan huomiseen, silloin on jopa vähän omaakin aikaa - jahka saan nuorimmaisen nukkumaan. :thumbup:Aiheeseen liittyen.. uusin hankintani kuuluu sarjaan tosimiesten vehje. Testasin heti aamusella ja hyrräsi kivasti. Ja pyöritti. Puuhiin tulee nyt uutta vauhtia.
(.. tiedän, että Sam'llakin on sellainen.)
Mä voisin yllättää itseni hankkimalla jotain sellaista jonka käyttötarkoitusta en ollenkaan tiedä, enkä ymmärrä. Voisi olla joku varsin kohtuuhintainen, eikä liian suuri (max kaappisäilytyskokoa).Pitäis hankkia tämmönen eli olisko vinkkejä tahi käyttökokemuksia?
No vaikka ikioma kaappihomo. Se varmaan kävis varteen kiinni.Mä voisin yllättää itseni hankkimalla jotain sellaista jonka käyttötarkoitusta en ollenkaan tiedä, enkä ymmärrä. Voisi olla joku varsin kohtuuhintainen, eikä liian suuri (max kaappisäilytyskokoa).
Olisko varteenotettavia ehdotuksia?
Vaikutti hyvältä, mutta tossa on just se vika, että Insert jne... näppäimet on väärin sijoiteltu. Hituttaa, kun pitäis painaa Insert, niin sormi osuukin Deleteen.Mulla on tuommoinen, huhtikuussa hankittu. Edelleenkin pirun tyytyväinen. Tuota Logitechin ovh:ta ei kyllä kannata maksaa, tuon saa nimittäin huomattavasti edullisemminkin.
Vaikka mä en tarvitsekaan kaappihomoa, niin ei hankinta täytä alkuperäisiä kriteereitä siinä suhteessa, että luulen käsittäväni mitä varten sellainen on olemassa.No vaikka ikioma kaappihomo. Se varmaan kävis varteen kiinni.
Mä en kyllä ymmärrä, miksi heteromies pitäisi kaappihomoa, notta.Vaikka mä en tarvitsekaan kaappihomoa, niin ei hankinta täytä alkuperäisiä kriteereitä siinä suhteessa, että luulen käsittäväni mitä varten sellainen on olemassa.
No tietysti pönkittääkseen heterouttaan!Mä en kyllä ymmärrä, miksi heteromies pitäisi kaappihomoa, notta.
No tietysti pönkittääkseen heterouttaan!![]()
Hufvudstadsbladet sanoi:Hyvät ystävät! Nytt loppui lainan rukoilu pankeista! Osta oma RT Lapist. Käsiraha 100 €! M.aikaa. 70 m2 452 €/kk. Kalustettu. Asumeseen! Huvilaksi! Sijoitus! Järvi! Joki! Kuppa! Kaikki on!
Joo, jostain käsittämättömästä syystä ovat tosiaan Logitechilla päättäneet sijoittaa nuo hieman epästandardisti. Kieltämättä aiheuttaa silloin tällöin pientä hakemista, ei kuitenkaan häiritse sen ihmeemmin, ainakaan mua.Vaikutti hyvältä, mutta tossa on just se vika, että Insert jne... näppäimet on väärin sijoiteltu. Hituttaa, kun pitäis painaa Insert, niin sormi osuukin Deleteen.