Jos musta ei kelpaa, niin onhan niitä muitakin värejä.Superb (varsinkin edellinen, jossain määrin nykyinen) on musta ruma, vaikka autona siinä ei vikaa olekaan. .
Jos musta ei kelpaa, niin onhan niitä muitakin värejä.Superb (varsinkin edellinen, jossain määrin nykyinen) on musta ruma, vaikka autona siinä ei vikaa olekaan. .
Nuo on ne kamalimmat(paitsi Yeti ja Roomster)
Ilmankin kuulemma pärjääHarmittaa vaan josko neliveto dieseliin ei saa DSG:ta.... :thumbfh:
Samaa mieltä taas tosta. Superbista tykkään.Nuo on ne kamalimmat
mehän ollaan ihan samiksii tänään :nope:Samaa mieltä taas tosta. Superbista tykkään.
Superbista tykkään.
Mun mielestä just parhaannäköset skoodat! Funktionaalisia, rouhean työkalumaisia koneita ja sympaattiset keulailmeet. Perussedanit ei sytytä ja supöörppi on epäsuhtainen.Nuo on ne kamalimmat
oot väärässä! Aidompi lantikka toki ja varmasti käytännöllisempi, mutta sportti on paremman näkönen.Mitä mieltä oot jaska siitä, että uus Discovery 4 on parhaan näköinen lantikka nykyään? Komeempi, funktionaalisempi ja tyylipuhtaampi kuin Sportti.
Takapenkillä ainakin tuppaa lähes kaikissa pää osumaan kattoon, ja kuskinpaikalla tulee herkästi ahdasta ellei rattia saa vedettyä taaemmaksi. Tila-autolle ominaista on vähän pystympi istuma-asento, jolloin lyhyempään autoon saadaan enemmän tilaa.Ok, kummasta (vaiko molemmista) ominaisuudesta olet valmis tinkimään ihan tavallisen henkilöauton kohdalla?
Se vanhempi malliversio on kyllä aika karsee sivulta katsottuna. Etenkin takapää.Olen OoPeen kanssa samaa mieltä kyllä noitten kohdalla. Huvittavaa että noista ihan pienistäkin kotteroista puhutaan tila-autoina.
Pikaisen googletuksen perusteella molemmat noista autoista on kyllä aivan hirvittävän rumia.
Sportissa on paska jalkapalloilijan vaimon auto -imago. Ja kun tsiigailee uuden Discon kuvia enemmän niin sitä paremmalta ja tyylipuhtaamalta alkaa näyttää, Sportissa vähän päinvastoin. Ja nyt verrataan kummankin faceliftattuja malleja siis. Kulkuneuvonahan Disco lienee " the most complete vehicle in the world". Edeltäjänsä taisi olla palkituin auto evö.oot väärässä! Aidompi lantikka toki ja varmasti käytännöllisempi, mutta sportti on paremman näkönen.
En ihmettele syytä, tilaa on ja kokoa ja tuskin kovin montaa paikkaa löytyy jossa autosta loppuu kyky ennen kuin usko miehestä.Edeltäjänsä taisi olla palkituin auto evö.
Sama, molempia ajaneena Sportti sopii kaupunkiin, Discoveryn avut on ehkä muualla...Mut kelpais molemmat!
Mä olin hyvin lähellä tilata tuollaisen kun se aikanaan tuli markkinoille. Päädyin sitten kuitenkin Audi quattroon.Mitä mieltä oot jaska siitä, että uus Discovery 4 on parhaan näköinen lantikka nykyään? Komeempi, funktionaalisempi ja tyylipuhtaampi kuin Sportti.
Discovery 4 on ollut markkinoilla 1-2 kuukautta, miten kauan sitten vaihdoit Focuksen QuatroonMä olin hyvin lähellä tilata tuollaisen kun se aikanaan tuli markkinoille. Päädyin sitten kuitenkin Audi quattroon.
Myöhemmin ajateltuna se oli ahdas, matala ja epäkäytännöllisempi kuin tuo lantikka olisi ollut.
Ulkonäöstä sen verran, että molemmat ovat hiehoja, mutta just Disko on enämpi minun mieleeni.