Jos musta ei kelpaa, niin onhan niitä muitakin värejä.Superb (varsinkin edellinen, jossain määrin nykyinen) on musta ruma, vaikka autona siinä ei vikaa olekaan. .
Jos musta ei kelpaa, niin onhan niitä muitakin värejä.Superb (varsinkin edellinen, jossain määrin nykyinen) on musta ruma, vaikka autona siinä ei vikaa olekaan. .
Harmittaa vaan josko neliveto dieseliin ei saa DSG:ta.... :thumbfh:
Nuo on ne kamalimmat![]()
Samaa mieltä taas tosta. Superbista tykkään.
Superbista tykkään.
Nuo on ne kamalimmat![]()
Mitä mieltä oot jaska siitä, että uus Discovery 4 on parhaan näköinen lantikka nykyään? Komeempi, funktionaalisempi ja tyylipuhtaampi kuin Sportti.
Takapenkillä ainakin tuppaa lähes kaikissa pää osumaan kattoon, ja kuskinpaikalla tulee herkästi ahdasta ellei rattia saa vedettyä taaemmaksi. Tila-autolle ominaista on vähän pystympi istuma-asento, jolloin lyhyempään autoon saadaan enemmän tilaa.Ok, kummasta (vaiko molemmista) ominaisuudesta olet valmis tinkimään ihan tavallisen henkilöauton kohdalla?
Se vanhempi malliversio on kyllä aika karsee sivulta katsottuna. Etenkin takapää.Olen OoPeen kanssa samaa mieltä kyllä noitten kohdalla. Huvittavaa että noista ihan pienistäkin kotteroista puhutaan tila-autoina.
Pikaisen googletuksen perusteella molemmat noista autoista on kyllä aivan hirvittävän rumia.
oot väärässä! Aidompi lantikka toki ja varmasti käytännöllisempi, mutta sportti on paremman näkönen.
Edeltäjänsä taisi olla palkituin auto evö.
Mut kelpais molemmat!
Mitä mieltä oot jaska siitä, että uus Discovery 4 on parhaan näköinen lantikka nykyään? Komeempi, funktionaalisempi ja tyylipuhtaampi kuin Sportti.
Mä olin hyvin lähellä tilata tuollaisen kun se aikanaan tuli markkinoille. Päädyin sitten kuitenkin Audi quattroon.
Myöhemmin ajateltuna se oli ahdas, matala ja epäkäytännöllisempi kuin tuo lantikka olisi ollut.
Ulkonäöstä sen verran, että molemmat ovat hiehoja, mutta just Disko on enämpi minun mieleeni.