Hankintoja!

Jr-

Maximum Attack
Liittynyt
29.3.2000
Viestit
14798
Sijainti
Saviseutu
Kävin ostamassa tänään timanttitiskiltä autoon uuden öljynsuodattimen, no siinä tiskin vieressä oli uus Skoda Superb combi. Oli sitten pakko koeistua se, voi jumankauta että on iso. Olis kyllä aika kiva auto....
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
Kävin ostamassa tänään timanttitiskiltä autoon uuden öljynsuodattimen, no siinä tiskin vieressä oli uus Skoda Superb combi. Oli sitten pakko koeistua se, voi jumankauta että on iso. Olis kyllä aika kiva auto....
:thumbup::ahem::ahem::thumbup:

Takatilat on aika buenot.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Pyysin just tarjouksen Superb Combista. Neliveto manuaali kaikilla mausteilla. :thumbup:
Varia mennaan katsomaan ens vkonloppuna.....
Tilava järkikärry!
Mun teki mieli superbia kun olin valkkaamassa viimeksi autoa. Koeajo muutti mielen.
Superb oli kaikilta osin sairaan hyvä, pitkää kuskia ärsytti yksi piirre:
Katto tulee edessä liian matalalle. Liikennevaloissa joutui kurkkimaan naama ratissa, että joko se vaihtuu.
Sama vaiva on monessa henkilöautossa.
Pitkän silmät kun sijaitsevat pakosti melko takana ja ylhäällä.

Superbin kaupat jäivät siis tuosta ainosta ärsyttävyydestä kiinni.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Tilava järkikärry!
Mun teki mieli superbia kun olin valkkaamassa viimeksi autoa. Koeajo muutti mielen.
Superb oli kaikilta osin sairaan hyvä, pitkää kuskia ärsytti yksi piirre:
Katto tulee edessä liian matalalle. Liikennevaloissa joutui kurkkimaan naama ratissa, että joko se vaihtuu.
Sama vaiva on monessa henkilöautossa.
Pitkän silmät kun sijaitsevat pakosti melko takana ja ylhäällä.

Superbin kaupat jäivät siis tuosta ainosta ärsyttävyydestä kiinni.
Toi on muuten yksi syy, minkä takia ajelen mielummin Hiacella kuin Corollalla.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Puolipöhkäri laitto kunnon auton! Hienoa!
Onnittelut Pöhkölle. Tuo joku kerta näytille.
Onnex olkoon. Hiano. :ahem::ahem::ahem:
Tänks, eiköhän me sinnekin päin joskus keula uiteta.

Mä en ollut koskaan tutustunut tuohon Freelanderiin, olin pitänyt Discoa ainoana varteenotettavana vaihtoehtona Lantikoista.
FL:n kokoluokassa tuli tässä tutustumiskierroksella istuttua muutamassa koslassa (Honda, X-Trail jne.) mutta yksikään niistä ei tuntunut oikeen miltään - ja joku asia vaivasi jokaisessa. (nissanissa surkea penkki, Hondassa outo ahtauden tunne tjsp., muovinen fiilis, jne.).
Freelanderia en ollut koskaan ajatellut edes katsovani. Sattumalta sellainen oli kuitenkin tuolla liikkeessä Diskon vieressä. Tuli istahdettua. OHO! Hitto tämähän on ihan muuta kuin kuvittelin. Mikään asia ei ärsyttänyt.
Sitten tuli myyjä :eek:
Sanoin, että hintalapussa on ihan liikaa mulle, enkä esittänyt kovin innostunutta. Myyjä kuitenkin siihen, että lasketaanpa nyt kumminkin mitä me saadaan aikaan. Katsoi ensin Fordin ja laski. Sitten pamahti : Hyvityshinta 25 000 euroa, "jos tehdään kauppaa eikä leikitä kissaa ja hiirtä" (maksoin itse autosta uutena 23 600,-)
Helvetti, meinasin lyödä heti kättä päälle ennen kuin ehtii korjaamaan laskuvirheensä. Ja löinkin - huomenna allekirjoitellaan, nyt on koeajeltu tarpeeksi - ja aika myyvissä keleissä.

Fordiin ehti tulla 23 000 km.
Edit : Ja muuallahan Fordista tarjottiin 18-20 väliin osuvia hyvityshintoja...
 
Viimeksi muokattu:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Moon ajanut tuota Freelanderia diiselillä ilman automaattia ja tykkäsin! Onnea Pöhkölle! Vaikka ite Focuksella ajelenkin, niin pakko pakko myöntää - parempaan vaihdoit!
 
Ylös