Meinaat siis kulkea ens talvenkin linkkarilla
Meinaat siis kulkea ens talvenkin linkkarilla
Meinasin kulkea talven miun Aprilialla.Meinaat siis kulkea ens talvenkin linkkarilla![]()
Kuulostaa Aprilia-pilalta.Meinasin kulkea talven miun Aprilialla.
Kyllähän tuo summa päivittyy kun uudet hankinnat ekselöin. Ihan selkeesti alle kymmenen tuhannen euron on vielä yhteissumma :ahem:.Oletko JPP koskaan laskeksinut paljonko on uponnut taalereita levykokoelmaan?
Pikkurahoja siis, vielä.Kyllähän tuo summa päivittyy kun uudet hankinnat ekselöin. Ihan selkeesti alle kymmenen tuhannen euron on vielä yhteissumma :ahem:.
On ne juu tavallaan. Eihän tuohon hintaan saa esimerkiksi oikein minkäänlaista autoa uutena. Ja kun suurimman osan levyistäni olen käytettyinä hankkinut niin levyjen keskihinta ei ole kovin korkeaksi noussut (hiukan päälle 7,5 euroa tällä hetkellä).Pikkurahoja siis, vielä.
Mulla on käynyt päinvastoin eli on jäänyt dvd-hankinnat aika vähiin kun pitäisi niitä hankintoja katsellakin välillä eikä vaan ostellaItsekin tuli noita levyjä (ja vinyyleitä yms) osteltua tiiviiseen tahtiin vielä pari vuotta sitten, mutta nyttemmin hiipunut olemattomiin kun DVD-keräily on tärkeämpää.
Waretin ja ostin. :ahem: Lisäksi ostin Lostin 3. ja 4.:n tuotantokausien dvd-boksit.![]()
Spotifystä. Pistää harkitsemaan jopa levyn ostoa.
Mikähän vittu siinä on, etten mä löydä tota Spotifystä????Waretin ja ostin. :ahem: Lisäksi ostin Lostin 3. ja 4.:n tuotantokausien dvd-boksit.
Siis ensin oli Lost ja sitten Found? Eli Lost & Found?Mikähän vittu siinä on, etten mä löydä tota Spotifystä????
EDIT: Ja HETI löyty tän kirjoittamisen jälkeen....
Hehkutin liian aikaisin tuon Vespan hankintaa.
Jäi toistaiseksi hankkimatta. :jaska:
Mulla oli hankintarahoitusta laskiessa unohtunut yksi välttämätön 4-5 tuhannen tuleva hankinta tältä kesältä. Enkä olisi muistanut jollei vaimo olisi hätkäyttänyt asialla tänään.