Vellu
Kuninkaalleninen
Itse ostin keväämmällä kasetillisen hd-sonyn. Sitä kovalevyllistä tuli kyllä harkittua jonkin aikaa.Wilpuri sanoi:Tulihan niitä kuolattua mutta ihan tavalliseen tuli päädyttyä.
Itse ostin keväämmällä kasetillisen hd-sonyn. Sitä kovalevyllistä tuli kyllä harkittua jonkin aikaa.Wilpuri sanoi:Tulihan niitä kuolattua mutta ihan tavalliseen tuli päädyttyä.
Ihan paskan ostit! Heitä tuo HETI jorpakkoon ja mene Alpun seuraksi sillan alle juomaan Lasolia. HETI!Wilpuri sanoi:Mulla ei ole laisinkaan noista laitteista mitään kokemusta ja ylipäätään videokuvailukokemus nolla niin tuotevertailua tehtäessä ei päässyt oikein mihinkään kunnolla kiinni. Vaihtoehdot täällä Suomessa muutenkin yllättävän vähissä. Onko se sitten niin, että noita kiintolevyllisiä ei vielä kovin paljon ole?
Ei oikein tullut mitään vertailuja noissa suomalaissa tekniikkalehdissäkään vastaan. En tosin hirveän kiihkeästi niitä etsinytkään :I
Harvemmin tulee näin vähällä taustatutkinnalla jotain hieman isompaa ostettua. Toivottavasti ei käy näin: :jaska:
DCR-SR72 on tuon mallimerkintä.
Onko häät tulossa?kouvotsvoni sanoi:Puku 50 eurolla Sokokselta.
Tuo on kyllä uskamattoman hyvää. Ei heti uskoisi, kun sisältö on viinaa ja tervaa:eek!: .kouvotsvoni sanoi:![]()
Nannaa:thumbup:
Tuota ei kyllä humaltumismeiningillä ottaisi. Mutta tosi hyvä välipala humaltumiseen tai tissutteluun kyllä.:thumbup:Tolerantti sanoi:Tuo on kyllä uskamattoman hyvää. Ei heti uskoisi, kun sisältö on viinaa ja tervaa:eek!: .
link päättele siitäpatriot sanoi:Onko häät tulossa?
Check.Matxi sanoi:Heitä tuo HETI jorpakkoon
Check. :alppu:Matxi sanoi:mene Alpun seuraksi sillan alle juomaan Lasolia. HETI!
Kiitospatriot sanoi:Onnea!
HULLU!! :eek!: :eek!:kouvotsvoni sanoi:link päättele siitä![]()
KiitosMatxi sanoi:HULLU!! :eek!: :eek!:
Eiku eri tavalla hullu!kouvotsvoni sanoi:*lähtee metsästämään menninkäisiä lasermiekalla*
Kjäh kjähMatxi sanoi:Eiku eri tavalla hullu!
:thumbfh: :thumbfh: :thumbfh:kouvotsvoni sanoi:Kjäh kjäh![]()
Et kai sinä niitä sinne Thailandiaan matkaasi ota?:doubtful:Jussi sanoi:Tänään ostin akkukäyttöisen trimmerin, korvatulppia ja vesipumpun Motonetistä.
Mä tein alustavan varauksen viikoille 42-43 Koh Samuin saarelle. Suora lento Bangkokiin ja siitä jatkolennot Thai Airlinesilla, Singapore Airlinesilla tai Thai Airlinesilla Koh Samuille. Tuo lentoyhtiö vaihtelee päivittäin ja tilanteen mukaan mutta lentänee ainakin joku sinne.Jussi sanoi:Ostin viime viikolla matkan kuudelle hengelle Thaimaahan.
Hotelli on aika paska, mutta ei ollut paljoa enää valinnanvaraa.![]()
Tänään ostin akkukäyttöisen trimmerin, korvatulppia ja vesipumpun Motonetistä.