Tolerantti sanoi:Rapo ois sitten kiva. Etenkin hääyöstä. Mitään säästämättä, mitään pelkäämättä!
Ja kuvat tietysti mukaan :ahem: :ahem:
Tolerantti sanoi:Rapo ois sitten kiva. Etenkin hääyöstä. Mitään säästämättä, mitään pelkäämättä!
Niin ja eiks toi Thai Airlines lennä sinne kans? :frank:Micael sanoi:ja siitä jatkolennot Thai Airlinesilla, Singapore Airlinesilla tai Thai Airlinesilla Koh Samuille.
Täytyy sanoa, että ei tullut kyllä ihan heti mieleen, että sekin vois sinne lentää.OoPee sanoi:Niin ja eiks toi Thai Airlines lennä sinne kans? :frank:
Lentää. Ja sit tua Thai Airlines mun tietääkseni lentää kans.OoPee sanoi:Niin ja eiks toi Thai Airlines lennä sinne kans? :frank:
Onks toi nyt fakta vai ihanko mutulla heitit? :doubtful:Runar ja Kyllikki sanoi:Lentää. Ja sit tua Thai Airlines mun tietääkseni lentää kans.
Pikkuhiljaa olemme saavuttaneet kaikessa epätietoisuudessamme sen pisteen, että asian ratkaisemiseen vaadittaisiin huolella ja ajatuksella laadittu polli :frown:Jacques sanoi:Sattuuks kukaan tietää lentääks Thai Airlines Koh Samuille?
Ai Mikkeliin? Tuskinpa.Jacques sanoi:Sattuuks kukaan tietää lentääks Thai Airlines Koh Samuille?
Pitääkö huolella ja ajatuksella tehdyssä pollissa jaskata ? Vai laitettaisiinko se ilman jaskausta.OoPee sanoi:Pikkuhiljaa olemme saavuttaneet kaikessa epätietoisuudessamme sen pisteen, että asian ratkaisemiseen vaadittaisiin huolella ja ajatuksella laadittu polli :frown:
Ei lennä. Kone on rikki. Palaset on hajallaan pitkin prittein saaria.Jacques sanoi:Sattuuks kukaan tietää lentääks Thai Airlines Koh Samuille?
Polli ilman jaskausta on kuin Runar ilman mopedia.Formulanomi sanoi:Pitääkö huolella ja ajatuksella tehdyssä pollissa jaskata ? Vai laitettaisiinko se ilman jaskausta.
Täytyypä itsekin käydä hakemassa tiketit. Kovat on odotukset trailereiden perusteella. :thumbup:jaska sanoi:Liput The Simpsons Movien ensi-iltaan, näytös alkaa perjantaina 27.7 klo 00.01 :ahem: :thumbup:
Moen kanssako meet härkäparissa?jaska sanoi:Liput The Simpsons Movien ensi-iltaan, näytös alkaa perjantaina 27.7 klo 00.01 :ahem: :thumbup:
Viriileitä nuoria miehiä, sonneja eikä härkiä.KnowHow sanoi:Moen kanssako meet härkäparissa?
Mitä sitten tehdään sormusboxille, jos on vasenkätinen?Tolerantti sanoi:Kouvolle:
Juu, ei sitä humaltumistarkoituksessa pidä ottaa. Siis vaimoa.. . tai kun piti sanomani jotta viinaa... Kun että onnea!!!:thumbup: Rusetti suorassa ja sormusboxi pidetään sitten vasemassa taskussa, niinkuin se sukuelin, että sitten varmasti löytyy, kun käsky käy!
Pitää ilmeisesti minun kulkea oikeakätisten viitoittamaa tietä tässäkin asiassa. Onneksi ei tartte oikeakätisten saksia käyttää ko tapahtumassa, se olisi ärsyttävää.Thunder sanoi:Mitä sitten tehdään sormusboxille, jos on vasenkätinen?
Mä lähden Samuille 11.9.Micael sanoi:Mä tein alustavan varauksen viikoille 42-43 Koh Samuin saarelle. Suora lento Bangkokiin ja siitä jatkolennot Thai Airlinesilla, Singapore Airlinesilla tai Thai Airlinesilla Koh Samuille. Tuo lentoyhtiö vaihtelee päivittäin ja tilanteen mukaan mutta lentänee ainakin joku sinne.
:eek!: Onnea matkaan.JayR sanoi:Mä lähden Samuille 11.9.
Mun muistikuvan mukaan Bangkok Airlanes lentää Bangkokista Samuille.
Kiitos. :thumbup:Formulanomi sanoi::eek!: Onnea matkaan.