Hankintoja!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Micael sanoi:
ja siitä jatkolennot Thai Airlinesilla, Singapore Airlinesilla tai Thai Airlinesilla Koh Samuille.
Niin ja eiks toi Thai Airlines lennä sinne kans? :frank:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Jacques sanoi:
Sattuuks kukaan tietää lentääks Thai Airlines Koh Samuille?
Pikkuhiljaa olemme saavuttaneet kaikessa epätietoisuudessamme sen pisteen, että asian ratkaisemiseen vaadittaisiin huolella ja ajatuksella laadittu polli :frown:
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
OoPee sanoi:
Pikkuhiljaa olemme saavuttaneet kaikessa epätietoisuudessamme sen pisteen, että asian ratkaisemiseen vaadittaisiin huolella ja ajatuksella laadittu polli :frown:
Pitääkö huolella ja ajatuksella tehdyssä pollissa jaskata ? Vai laitettaisiinko se ilman jaskausta.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Formulanomi sanoi:
Pitääkö huolella ja ajatuksella tehdyssä pollissa jaskata ? Vai laitettaisiinko se ilman jaskausta.
Polli ilman jaskausta on kuin Runar ilman mopedia.
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Liput The Simpsons Movien ensi-iltaan, näytös alkaa perjantaina 27.7 klo 00.01 :ahem: :thumbup:
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
jaska sanoi:
Liput The Simpsons Movien ensi-iltaan, näytös alkaa perjantaina 27.7 klo 00.01 :ahem: :thumbup:
Täytyypä itsekin käydä hakemassa tiketit. Kovat on odotukset trailereiden perusteella. :thumbup:
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Tolerantti sanoi:
Kouvolle:
Juu, ei sitä humaltumistarkoituksessa pidä ottaa. Siis vaimoa.. . tai kun piti sanomani jotta viinaa... Kun että onnea!!!:thumbup: Rusetti suorassa ja sormusboxi pidetään sitten vasemassa taskussa, niinkuin se sukuelin, että sitten varmasti löytyy, kun käsky käy!
Mitä sitten tehdään sormusboxille, jos on vasenkätinen?
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Thunder sanoi:
Mitä sitten tehdään sormusboxille, jos on vasenkätinen?
Pitää ilmeisesti minun kulkea oikeakätisten viitoittamaa tietä tässäkin asiassa. Onneksi ei tartte oikeakätisten saksia käyttää ko tapahtumassa, se olisi ärsyttävää.
 

Makkonen

Guest
Micael sanoi:
Mä tein alustavan varauksen viikoille 42-43 Koh Samuin saarelle. Suora lento Bangkokiin ja siitä jatkolennot Thai Airlinesilla, Singapore Airlinesilla tai Thai Airlinesilla Koh Samuille. Tuo lentoyhtiö vaihtelee päivittäin ja tilanteen mukaan mutta lentänee ainakin joku sinne.
Mä lähden Samuille 11.9.
Mun muistikuvan mukaan Bangkok Airlanes lentää Bangkokista Samuille.
 
Ylös