Hankintoja!

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Kaks Kaj Stenvallin julistetta kehystettynä ja lasitettuna.

Nämä:
"Tizian in Green"


"Sosiaaliset suhteet Rakkauden Satamassa"



Ennestään multa löytyy jo hieman pienempänä versiona "Espanjalainen herttua":





ja seuraava hankinta ollee tämä "Vastuu katsojalla":

 
Viimeksi muokattu:

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Joku kuopiolainen myyntihenkilö on ottanut loman ajaksi sivutoimen? Hankintoja tapahtuu!

 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Runar ja Kyllikki sanoi:
Minkä operaattorin liittymän hankit ja tuleeko paljonkin edullisemmaksi kuin entinen?
Ja minähän en vaihtele. En, vaikka olis joku edullisempikin jonkin matkan juoksussa.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Olga sanoi:
Ja minähän en vaihtele. En, vaikka olis joku edullisempikin jonkin matkan juoksussa.
Aijaa...sitten en vissiin ymmärtänyt tuon sarjakuvan asiayhteyttä tähän toikkiin. Oletin sen olevan sinun tapasi ilmoittaa, että tuli hankittua uusi puhelinliittymä.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Runar ja Kyllikki sanoi:
Aijaa...sitten en vissiin ymmärtänyt tuon sarjakuvan asiayhteyttä tähän toikkiin. Oletin sen olevan sinun tapasi ilmoittaa, että tuli hankittua uusi puhelinliittymä.
Olen pahoillani, että erehdyin postaamaan hankintoihin vain etäisesti liittyvän jutun hankintoja koskevaan toikkiin. Se olisi pitänyt tietenkin laittaa merkityksettömiin, koska siinä kuvattiin vain hankkimistilannetta. Yritän vast'edes olla huolellisempi.:cool:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
PekPoy sanoi:
Huomenna käynen hankkimassa Verkkokaupasta Logitech G25 -peliohjaimen.
Katsoin ton keskihintoja Mikrobitin hintavertailun perusteella. Yli 200! Edullisimmillaankin 219 euroa. :eek!:
Ja mä olin omasta mielestäni suurtuhlari kun raaskin laittaa moiseen turhuuteen (sellasiahan nuo oikeesti ovat) n. 60 euroa. Sellanen Logitechin edullinen Force Feedback siis mulla :D
 

PekPoy

oik. yo.
Liittynyt
11.2.2001
Viestit
8173
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Runar ja Kyllikki sanoi:
Katsoin ton keskihintoja Mikrobitin hintavertailun perusteella. Yli 200! Edullisimmillaankin 219 euroa. :eek!:
Ja mä olin omasta mielestäni suurtuhlari kun raaskin laittaa moiseen turhuuteen (sellasiahan nuo oikeesti ovat) n. 60 euroa. Sellanen Logitechin edullinen Force Feedback siis mulla :D
Sanopa muuta. Ilmestyessään tuolla oli hintaa 300€, joten päätin lykätä ostoa kunnes hinta laskee hieman. Verkkokaupassa n.230€, riittää mulle nyt.

Toki itsellänikin on vanha Microsoft SideWinder Force Feedback Wheel, enkä sinänsä enempää vaatisikaan. Mutta vaadin kuitenkin. Tuo vanha ohjain on nimittäin nyt täysin kuollut, ei enää pihahdakaan. Muutenkin 8 tai 9 vuoden ikäisenä se on kulunut jo lähes olemattomiin.

Tuli pakottava tunne vihdoin ostaa uusi rattipoljinyhdistelmä lähes parin vuoden aktiiviajelutauon jälkeen ja päätin ostaa samalla kunnollisen, enkä jo valmiiksi vanhaa mallia joka ei tarjoa mitään uutta. Tuolla Logitechillä kuitenkin pyöritellee jokusen vuoden ennen kuin uutta tarvitsee hankkia.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
PekPoy sanoi:
Tuolla Logitechillä kuitenkin pyöritellee jokusen vuoden ennen kuin uutta tarvitsee hankkia.
Varmasti. Ja voipi hyvinkin kuulua kategoriaan "Kalliimmalla halvempaa", kun ei tartte niin usein ostaa uutta.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
PekPoy sanoi:
Toki itsellänikin on vanha Microsoft SideWinder Force Feedback Wheel, enkä sinänsä enempää vaatisikaan. Mutta vaadin kuitenkin. Tuo vanha ohjain on nimittäin nyt täysin kuollut, ei enää pihahdakaan. Muutenkin 8 tai 9 vuoden ikäisenä se on kulunut jo lähes olemattomiin.
Mulla on just tollanen Microsoftin ratti. Toimii ihan hyvin, mitä nyt joissakin peleissä joutuu ihan tosissaan säätämään että saa nappulat ja polkimet toimimaan oikein.
Mutta kyllä minäkin olen tota G25:ta katsellut vakavin aikein.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Hankkiuduin just eroon Sako 30-06 hirvikivääristä. Tätin mies osti, kohtuuhintaan.

Vielä on toistakymmentä pyssyä kaapissa. Muutama harvinaisuuskin. Tiedä mitä niille tekisi.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
KnowHow sanoi:
Hankkiuduin just eroon Sako 30-06 hirvikivääristä. Tätin mies osti, kohtuuhintaan.

Vielä on toistakymmentä pyssyä kaapissa. Muutama harvinaisuuskin. Tiedä mitä niille tekisi.
Ammu kaikki.
 
Ylös