Hankintoja!

Örfil

Guest
Juniorille satasella polkupyörän Jyskistä. Vanhempi jälkeläisistä totesi että "iskä, satasella ei saa kunnon fillaria". Oli sitten oikeassa :(
 

kc4197

Polliarvonnassa voittanut
Liittynyt
13.6.2005
Viestit
813
Jos joku on perustanut esim. nokia@nokia.com domainin, niin mä voisin kyllä ostaa sen. Sovitaanko hinnaksi vaikka kymmenen euroa?
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Runar ja Kyllikki sanoi:
Eiku inter.net ja intter.net oli menny jo, niin otin sit kolmen teen internetin. Vähänko kolmen koon K-kauppa nääs.
hmm. mä taidan tietää tyypin joka omista ajomman kumman noista kahdesta aiemmasta (oisko tuo kahden t:n versio...)
 

JOC

tavallinen virtanen
Liittynyt
25.8.2001
Viestit
3475
KnowHow sanoi:
Valmetin päällekkäispiippuinen haulikko ja Remingtonin puoliautomaatti löytyy. Vai olikohan pumppu? Tota tolerantin kysymää kalipeeria ei löydy. Tänään hyväksyin Sakon 243 kiväärin tarjouksen samaiselta tädin mieheltä ja tässä parin viikon sisään tiedän, että mitä jää jäljelle kun pari muuta sukulaismiestä ja faijan hyvää eräkaveria käyvät katsomassa, kun tuntuu luontevimmalta myydä niille jos kiinnostusta löytyy. Muutaman arvoaseen säilytän itselläni ja muistoesine-luvilla.
Itsekin voisin olla kiinnostunut ihan sekalaisesta kavalkadista, jos jotain on myynnissä. Luvat eivät ongelma.

Meiltähän taitaa kotoa löytyä sekä pumppu että puoliautomaatti tosta remmarista. Puoliautomaatti vähän vikaherkkä.
 
Viimeksi muokattu:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
jaska sanoi:
hmm. mä taidan tietää tyypin joka omista ajomman kumman noista kahdesta aiemmasta (oisko tuo kahden t:n versio...)
Kaveri joka on etunimeltään Veli, mutta jonka kutsumanimi on jostain kumman syystä Riku? Mä olen sen kanssa ihan henk.koht. tuttu ollut jo kymmenisen vuotta, ja Riku aina silloin tällöin poikkeaa täällä mun luonakin tsadin ja kotipaikkansa väliä ajellessaan.
Omistaa just ton kahden teen version.
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Runar ja Kyllikki sanoi:
Kaveri joka on etunimeltään Veli, mutta jonka kutsumanimi on jostain kumman syystä Riku? Mä olen sen kanssa ihan henk.koht. tuttu ollut jo kymmenisen vuotta, ja Riku aina silloin tällöin poikkeaa täällä mun luonakin tsadin ja kotipaikkansa väliä ajellessaan.
Omistaa just ton kahden teen version.
Sit ei ole tuo. Entisellä duunikaverilla oli joku tommonen väännös, en kyllä muista tarkalleen mikä :rolleyes:
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Runar ja Kyllikki kävi ostamassa 42" taulutelevision.

Kotona pakettia aukaistessaan hän huomasi television olevan jäätelöä.
 
Ylös