poko
Well-known member
muistopelipaita tilattu jo pukin konttiin ? :eek!:KnowHow sanoi:Poko iski kyllä ny vyön alle.
muistopelipaita tilattu jo pukin konttiin ? :eek!:KnowHow sanoi:Poko iski kyllä ny vyön alle.
Ei vaan Juti privaattistrippauskeikalle!poko sanoi:muistopelipaita tilattu jo pukin konttiin ? :eek!:
Luin ja luulin, että Juti lähtee strippauskurssille?KnowHow sanoi:Ei vaan Juti privaattistrippauskeikalle!
*tarjoaa 107e*Runar ja Kyllikki sanoi:Mahtasko tuo mun omistama domain, inttter.net olla jo kauppakelposta tavaraa...hmm..
Mitä tuolla myytiin? Ilmaa?kouvotsvoni sanoi:http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=58287725
Nyt äkkiä ostamaan kun vielä ehditte!
"Sähköposti osoite: snoopdogidogg@hotmail.com
Tein joskus en muista hyvin aikoja sitten nytten myyn ILMAN POSTIKULIJA"
Nuorisossa on tulevaisuus:ahem:
Saitko pari T:tä siihen aikaan kaupan päälle?Runar ja Kyllikki sanoi:Mahtasko tuo mun omistama domain, inttter.net olla jo kauppakelposta tavaraa...hmm..
Coolia ja gangstaa sähköpostiosoitetta, jollanen on ihan must ja hip:ahem:Jussi sanoi:Mitä tuolla myytiin? Ilmaa?
Eiku inter.net ja intter.net oli menny jo, niin otin sit kolmen teen internetin. Vähänko kolmen koon K-kauppa nääs.Jussi sanoi:Saitko pari T:tä siihen aikaan kaupan päälle?
hmm. mä taidan tietää tyypin joka omista ajomman kumman noista kahdesta aiemmasta (oisko tuo kahden t:n versio...)Runar ja Kyllikki sanoi:Eiku inter.net ja intter.net oli menny jo, niin otin sit kolmen teen internetin. Vähänko kolmen koon K-kauppa nääs.
Itsekin voisin olla kiinnostunut ihan sekalaisesta kavalkadista, jos jotain on myynnissä. Luvat eivät ongelma.KnowHow sanoi:Valmetin päällekkäispiippuinen haulikko ja Remingtonin puoliautomaatti löytyy. Vai olikohan pumppu? Tota tolerantin kysymää kalipeeria ei löydy. Tänään hyväksyin Sakon 243 kiväärin tarjouksen samaiselta tädin mieheltä ja tässä parin viikon sisään tiedän, että mitä jää jäljelle kun pari muuta sukulaismiestä ja faijan hyvää eräkaveria käyvät katsomassa, kun tuntuu luontevimmalta myydä niille jos kiinnostusta löytyy. Muutaman arvoaseen säilytän itselläni ja muistoesine-luvilla.
Kaveri joka on etunimeltään Veli, mutta jonka kutsumanimi on jostain kumman syystä Riku? Mä olen sen kanssa ihan henk.koht. tuttu ollut jo kymmenisen vuotta, ja Riku aina silloin tällöin poikkeaa täällä mun luonakin tsadin ja kotipaikkansa väliä ajellessaan.jaska sanoi:hmm. mä taidan tietää tyypin joka omista ajomman kumman noista kahdesta aiemmasta (oisko tuo kahden t:n versio...)
Sit ei ole tuo. Entisellä duunikaverilla oli joku tommonen väännös, en kyllä muista tarkalleen mikäRunar ja Kyllikki sanoi:Kaveri joka on etunimeltään Veli, mutta jonka kutsumanimi on jostain kumman syystä Riku? Mä olen sen kanssa ihan henk.koht. tuttu ollut jo kymmenisen vuotta, ja Riku aina silloin tällöin poikkeaa täällä mun luonakin tsadin ja kotipaikkansa väliä ajellessaan.
Omistaa just ton kahden teen version.
jaska sanoi:Sit ei ole tuo. Entisellä duunikaverilla oli joku tommonen väännös, en kyllä muista tarkalleen mikä![]()
mutta nimi ei täsmää, eikä kyllä firmakaanRunar ja Kyllikki sanoi:Niin, tuo Veli/Riku on Saunalahdella töissä.
Eikäkö se oli BURB!jps sanoi:Runar ja Kyllikki kävi ostamassa 42" taulutelevision.
Kotona pakettia aukaistessaan hän huomasi television olevan jäätelöä.