Hankintoja!

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Introducing - The Style Council, Billy Joel - The Nylon Curtain, Bruce Springsteen - I'm going down

 

Makkonen

Guest
Tuli sitten hommattua pari lippua Jarren lokakuiseen Turun konserttiin. Oxygene!
 

Makkonen

Guest
Ei paha lain..mutta eiköhän vuoden Turku-kiintiöni täyty kahdesta eritasoisesta pelaamisesta.
Eräs lohjalainen kaverini muutti viimesyssynä Turkuun. Sitänmyöden olen saanut kohtuullisen turkukasvatuksen, mutta eiköhän yks Jarre mene vielä siinä... Jarrehan on Jumalasta seuraava, eikä suinkaan alaspäin. Niin ja lupaa kysymättähän me Jarren keikalta mennään yökylään tuonne.. *kippis*
 
Viimeksi muokattu:

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Aika helppoo tunnistaa tosta fotosta lokkien sukupuolet. Monesti paljon vaikeampaa luonnossa.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
"Taasko sää ostit niitä levyjä, eihän ne mahdu mihinkään. Olis niillekin rahoille muuta käyttöä. Tommosia nuhjusiakin. Jne jne jne."
 

T.K

Sähkö-ukkeli
Liittynyt
28.9.2008
Viestit
3883
Sijainti
Nolla potenttiaalissa
Eräs lohjalainen kaverini muutti viimesyssynä Turkuun. Sitänmyöden olen saanut kohtuullisen turkukasvatuksen, mutta eiköhän yks Jarre mene vielä siinä... Jarrehan on Jumalasta seuraava, eikä suinkaan alaspäin. Niin ja lupaa kysymättähän me Jarren keikalta mennään yökylään tuonne.. *kippis*
Oioioioioi!!!
Hiemanko tahtoisin lähteä Jarren keikalle!
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Isäni teki erheen, ja sanoi: "Mene sinä vaikka tuohon kenkäosastolle, niin minä käyn sillä aikaa tuolla ruokapuolella." Hankintoina neljä paria kenkiä minulle ja yhdet geilikselle! :thumbup: Isä kävi sillä aikaa ruokakaupassa ja pudotti potista 15 euroa. Ei turha reissu lain.
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Paljon geiliksen kengissä korkoa?
:frown: Mutta ne on kuulema hyvät jalassa :frown:

Eipä hämmästyttänyt, kun sisko tuumas yksistä mun ostoksista, että hällä on samanlaiset. Moneskohan kerta lie, kun toisistamme tietämättä ostetaan samanlaiset kengät. Pari vuotta sitten kaikki kolme siskosta oltiin ostettu samanlaiset kengät viikon sisällä.
 
Ylös